neee, de eerste keer, vannacht is ze' met hem gegaan'quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef mootie het volgende:
Ze zegt gewoon dat ze alleen maar gezoend heeft @@
Ja dat viel mij ook een beetje tegen van Amoebe, maar ja die heeft al haar hakken om aan te denken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef crohntje het volgende:
Geef je zus een arm...ze valt bijna
Zeg dat wel, wat een hork.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef crohntje het volgende:
Geef je zus een arm...ze valt bijna
Ja inderdaad wie is dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef BwennieBren het volgende:
Wis is de gozer met die bril dan?
Aaaaaaaah ik begrijp de taal van de jeugd niet meerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef 2live het volgende:
[..]
neee, de eerste keer, vannacht is ze' met hem gegaan'![]()
Toen Sylvia en Huub van dat feestje kwamen was Sylvia aardig op dreef de rest van de avond. Dus misschien lost dat het saaiheids-probleem wel opquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:54 schreef Flyduck het volgende:
[..]
ja, ze moeten Sylvia nu eigenlijk wat speed toedienen..
De keurslager die spareribs kwam brengen en wrs een "workshop" geeft: Hoe heet ik spareribsquote:
De man van de spare-ribsquote:
Vertaling in DGK-taal: Ze heeft zich vanacht open laten scheuren door brainless.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Aaaaaaaah ik begrijp de taal van de jeugd niet meer![]()
mja ok, maar ze doen nog steeds net alsof we achterlijk zijn en niet gewoon dingen ZIEN en CONSTATEREN. Brian zegt 'Diazepam', de redactie zegt 'een homeopatisch pilletje van de dokter'quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef Mika25 het volgende:
Misschien dat het toegeven dat er Diazepam gegeven is gevoelig ligt? Daar heb ik wel begrip voor. Die joints werden aanvangkelijk ook ontkend.
Volgens mij was ze al opengescheurd aan die enorme bek te zien en heeft Brian geprobeerd het gat te dichtenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vertaling in DGK-taal: Ze heeft zich vanacht open laten scheuren door brainless.
Hmmmm uit elkaar laten trekken toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vertaling in DGK-taal: Ze heeft zich vanacht open laten scheuren door brainless.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |