Ik hoor nu weer Rob..maar zal dan wel Rog zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rogier noemt ze Rog, je verstaat het verkeerd![]()
Met rooie knollen heb je niet eens alcohol nodig,... gewoon wakker en actief blijvenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Rohypnol en alcohol samen heeft een zwaar ontremmende werking.
Verklaar je meteen waarom je het überhaupt nodig acht op het medicatie-verhaal te reageren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg jij dat wij omwille van de show iemand zo maar gaan lopen drogeren? Glad ijs.
ja, ze moeten Sylvia nu eigenlijk wat speed toedienen..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:53 schreef Danny het volgende:
Maar DGK_REDACTIE; ik zie hier nu al tig keer vermeld dat Brian Diazepam krijgt. Dat moet dan wel helemáál 'glad ijs' zijn, niewaar?
Maar goed; de pillen verklaren dus waarom Brian opeens rustig is en dus een grotere kans heeft het lang in de villa vol te houden. Dat is dus een enorm voordeel voor 'm.
Toen werd gevraagd of het nu 'aan' is dacht ik er al goed aan te doen van stream te wisselen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:51 schreef Copycat het volgende:
Vraagt ze nu wéér of d'r zus nog contact met Rog heeft?
Vannacht is ze voor het eerst met hem gegaan. Wat een kleutertaal.
Was mijn eerste indruk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:47 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb nog maar net ingeschakeld maar die zus komt op mij meer classy over
Ze is mooier, luistert, is bescheiden
(maar ik moet nog even bijlezen)
Niet zo flauw doen. Je laat Silvia ook niet met onstoken tanden rondlopen. Iemand chemisch afvlakken is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het geven van medicijnen voor slaapstoornissen zou al oneerlijk zijn ... je bent namelijk aan het manipuleren.
Er wordt namelijk keer op keer door DGK benadrukt dat het gaat om de personen en ja helaas als je last hebt van slaapstoornissen moet je er gewoon uit gaan. Je trekt het of je trekt het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |