Zit nog een etiket opquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
heb je niet toevallig een wijnfles ofzo![]()
Werkt ook wel hoor,ff goed afwassen van te voren
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:22 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Alleen vraag ik me af: waarom gebruik je in godsnaam Bertolli boteren geen roomboter?
vieze geleiquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik bak ook wel eens appeltaart, maar op de één of andere manier is mijn vulling nooit zo mooi compact als de appeltaart uit de winkel. Het lijkt wel alsof daar nog iets extra's bij de appels/rozijnen zit wat de boel aan elkaar plakt. Wat is dat?!.
Jawel, dat vind ik juist lekkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
vieze gelei
moet je helemaal niet doen
ik heb geen idee, ik doe dat dus nooitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jawel, dat vind ik juist lekker. Maar dat is dus gewoon simpele gelei door de appel/rozijn bende doen??
Dat is juist waarom een zelfgemaakte appeltaart zoveel lekkerder is dan die van de banketbakker... die smurrie die alles aan elkaar plakt en ook nog eens extra zoet maaktquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jawel, dat vind ik juist lekker. Maar dat is dus gewoon simpele gelei door de appel/rozijn bende doen??
probeer eens custardpoeder door de appels te mixenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik bak ook wel eens appeltaart, maar op de één of andere manier is mijn vulling nooit zo mooi compact als de appeltaart uit de winkel. Het lijkt wel alsof daar nog iets extra's bij de appels/rozijnen zit wat de boel aan elkaar plakt. Wat is dat?!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |