Been there, done that.quote:
Die ontvang ik gewoon op mijn tv. Maar die zend de oscaruitreiking zelf niet uit volgens mij.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:15 schreef sanni het volgende:
Niks E-Online,gewoon STAR TV met Joan Rivers die heerlijk grof alle
celebrities op de hak neemt en zelf spot drijft met de genonineerde films
zoals hier met Babel.
[afbeelding]
Installeer TVUPlayer dan.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:21 schreef Nouk het volgende:
Nou niks geen ontvangst hoor. Ik baal ervan.
Ik kijk naar CBS (oftewel Academy Awards!) op de TVU Player maar daar is het nieuws bezig.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:22 schreef sanni het volgende:
Klopt! Dat doen alleen eerder genoemde TV Zenders zoals Sky One/Movies/Film 1/Pro 7 etc.
Voor de goede orde: De pre-show= aankomst van de sterren= red carpet is NU aan de gang
en duurt tot 02:00 uur! Dus zie je nog niks op je kanaal dan heb je een probleem.
Mooi dan kijk ik dus ook het goede..quote:Op maandag 26 februari 2007 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk naar CBS (oftewel Academy Awards!) op de TVU Player maar daar is het nieuws bezig.
je downloadt hem, opent hem, zoekt de zender Academy Awards! et voilaquote:Op maandag 26 februari 2007 00:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Doe ik nu. Kleine uitleg asjeblieft?
2 uur geloof ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:32 schreef ThijsThijs het volgende:
hoelaat begint de uitreiking?
Academy Awards! , niet de 2007 L versie.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Welke zender? Ik heb alleen nog zwart beeld..
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je downloadt hem, opent hem, zoekt de zender Academy Awards! et voila. Doodsimpel.
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:35 schreef Nouk het volgende:
WAAAAAAAAH hij doet het!
Thanx iedereen.
Ziet er lekker uit.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:41 schreef sanni het volgende:
Yup al een 30 minuten geleden en ik ben klaar voor Oscar avond.
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07091/oscareten26022007.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Babel vond ik wel aardig maar ik snap werkelijk de hele hype rondom The Departed niet. Het is een 'your average Scorsese film'....niet bepaald Oscar waardig wat mij betreft.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:43 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Ach,zolang Babel maar niet wint.Dan heb ik nog liever The Departed.
Mijn voorkeur gaat uit naar Letters from Iwo Jima.Maar ja,een "Japanse" film die de belangrijkste Oscar gaat winnen,zie ik (helaas) niet gebeuren.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Babel vond ik wel aardig maar ik snap werkelijk de hele hype rondom The Departed niet. Het is een 'your average Scorsese film'....niet bepaald Oscar waardig wat mij betreft.
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:41 schreef sanni het volgende:
Yup al een 45 minuten is de preshow aan de gang geleden en ik ben klaar voor Oscar avond.
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07091/oscareten26022007.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |