is dit filmpje misschien ook ergens anders te vinden? die site is sinds kort offline natuurlijk,..quote:Op maandag 19 februari 2007 20:59 schreef Lo_La het volgende:
Waarin Brian zichzelf voorstelt en zijn "crib" (compleet met Tupac-posters)laat zien. http://www.eengoudenkooi.nl/brianspotlight.htm
Té grappig!!!
Dit is zelfs heavy voer voor een shrinkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:17 schreef J-Will het volgende:
Ik heb een transcript van een gedicht dat ik hem via de streams heb zien maken, serieus:
[..]
Geweldig die uitspraken van hem, ik kijk dan ook graag naar hemquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:19 schreef Suikeroom het volgende:
"Kan ik goed met haar praten over gesprekken"
Die snap ik niet helemaal. Leg 's uit..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij zegt dat ze meer aan het spel moeten denken tegen Eric.
waarom stemt hij Natas er dan niet uit?
Pipo Brainless
Brian zegt tegen Eric dat hij Huub moet weg stemmen en dat ze meer aan het spel moeten denken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:58 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal. Leg 's uit..
Omdat als hij Natasia weg stemt, hij het levensgrote risico loopt dat hij er de volgende keer uitgestemd zal worden. Bovendien heeft Natasia steeds gezegd dat ze er na een jaar vrijwillig uitstapt en dat gelooft Brain. Voor het spel is het voor Brain dus ronduit onhandig om Asociasia eruit te stemmen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Brian zegt tegen Eric dat hij Huub moet weg stemmen en dat ze meer aan het spel moeten denken.
Maar als ze meer aan het spel moeten denken waarom stemt hij Natasia dan niet weg.
Waarschijnlijk zei hij dat ook nog in combinatie met zijn stopwoordje "snap je?", nog dommerquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:40 schreef nonstoprocken het volgende:
Over vader van Sylvia: Hij staat op sterven.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:02 schreef minky11 het volgende:
Niemand kan me niks maken.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:40 schreef nonstoprocken het volgende:
Over vader van Sylvia: Hij staat op sterven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |