Ja, dus?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:57 schreef restafval het volgende:
[..]
![]()
google geeft 596 hits op het woord championsoep![]()
niet al te kritisch kijken hequote:
dus is championsoep in opmars, maar nog niet zo bekend?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:01 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Ja, dus?
Overigens geeft Google 47.300 hits op op champignonsoep.
weleens gehoord van DROPSOEP?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:00 schreef greatgonzo het volgende:
1) mosterd
2) pinda
3) champignon
4) tomaat
echt goor zijn preisoep, bonensoep, bloemkoolsoep
School die geen goed Nederlands geeft..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:49 schreef restafval het volgende:
[..]
ander goed klaag onderwerp: School dat geen goed Nederlands geeft..
maarja, niemand een oplossing om championsoep/champignonsoep lekker te maken?![]()
klopt die zin wel dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoewel die hele zijn zo krom als een hoepel is.....
Je bent dus niet de enige met 'n kleine afwijking...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:57 schreef restafval het volgende:
[..]
![]()
http://tikadita.web-log.nl/tikadita/2005/11/championsoep.html
google geeft 596 hits op het woord championsoep![]()
Een boer kent dat niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:51 schreef restafval het volgende:
[..]
je vergeet bouillon, erwten en kipiedereen kent dat
idd, maar klagen over mijn vermogen de Nederlandse taal te verkrachten kan in een andere topicquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bent dus niet de enige met 'n kleine afwijking...
ok tnx, dan weet ik zeker dat ik geen boer benquote:
jaja.. het is champignonsoep. nou en? het is alsnog niet te vretenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:14 schreef Corksterr het volgende:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=champion
Het online woordenboek van Van Dale vindt wel het woord champignon, maar champion kent ie niet.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:16 schreef restafval het volgende:
[..]
jaja.. het is champignonsoep. nou en? het is alsnog niet te vreten![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:19 schreef jpg97 het volgende:
Ja en de Champignons League is ook niet meer wat het geweest is.
Die clochards tegenwoordig weten ook niet meer wat lekker isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:16 schreef restafval het volgende:
[..]
jaja.. het is champignonsoep. nou en? het is alsnog niet te vreten![]()
waarom heet je dan Erwtensoepquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen lekkerdere soep dan championnnensoep
beetje dom als ik iemand ga wijzen op spelling fouten...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen lekkerdere soep dan championnnensoep
hij is in vermommingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |