abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46362548
Het huis staat de laatste tijd bol van de plan netjes van de bewoners.

Je hebt de groep Brian Natasia en Amanda
en de groep bart, Sylvia, huub en Eric.

Beide groepejs zijn continu bezig met plannetjes te verzinnen.
Misschien wel handig om een topic te hebben om over te discussieren?

Ze hebben alemaal zo veel plannetjes dat ik soms tussen de bomen het bos niet meer zie.

Was het de bedoeling van SHEB dat Amanda en brian closer zouden worden?
Motivatie: Om Natasia jaloers te maken zodat er een wig komt tussen haar en brian?

gaat dat lukken.

Gaan ze er iemand uit krijgen volgende week? wie en hoe?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:51:31 #2
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46362605
Is dit niet gewoon beter voor de COS?
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_46374222
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:51 schreef Judah het volgende:
Is dit niet gewoon beter voor de COS?
Over door de bomen het bos niet meer zien gesproken.... is dat niet een beetje onoverzichtelijk?

Ontopic, ik heb de laatste tijd niet zoveel gekeken, maar denk toch dat er ook dit keer weer niemand uitgestemd wordt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_46374238
Het is een kutspel. Opgelost. Slotje.
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_46374265
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:54 schreef JediMindTricks het volgende:
Het is een kutspel. Opgelost. Slotje.
Op het hele subforum
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_46374281
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:55 schreef PC eend het volgende:

[..]

Op het hele subforum
Juist. Ban DGK.
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:02:50 #7
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46374467
Ik zie Bart meer als een zwevende kiezer.
pi_46379361
Natasia en Brian hopen met de hulp van Amanda Eric weg te krijgen
Eric doet zijn best om het vertrouwen van Amanda en Natasia te winnen.

Groep Huub wil Brian er nu uit.
Het wordt steeds leuker

vrijdag 16 februari 2007 @ 20:34:17 #9
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46379486
Brian?
Ze gaan proberen Natasia eruit te stemmen
pi_46394578
Ik zie het somber in
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:21:43 #11
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46394849
Die gore snol moet er als eerste uit. Laat haar maar in getto-Almere gaan sparen van haar uitkering (wat nou ik werk in de bewaking ??) om haar tieten en buik te liften. Ik snap nou nog niet waarom dit in een spelprogramma thuis zou horen. Het is zo TOTAAL ONINTRESSANT om een negerin onder het mes te zien gaan en weken te moeten zien revalideren in een spel om een Villa. Flikker op zeg, anders was ik wel naar Make me Beautiful of Extreem Make-over gaan kijken. Ik snap bij God niet waarom TIEN zich daarvoor leent.....
Als dit doorgaat kijk ik de eerste jaren geen TIEN meer........

Tactiek kan per dag verschillen dus bespreken heeft weinig zin.....
pi_46423667
Jij ook al geiltje.

Mijn plezier is helemaal weg.

Ik kijk ook niet uit naar de aankomende stemming. Het heeft geen zin. Natasia mag er niet uit, dus ze hoeven eigenlijk voor niemand een ontslag ronde aan te vragen.

Eric? Huub is slimmer dan dat.
Gaat bart dan uit zichzelf weg?

Amanda gaat Natasia er niet uitstemmen. (ingefluistert)

Eerst zei ze dat ze in principe als er 5 mensen op iemand gaan stemmen wel in was. Of is ze nog steeds zo dik maar haar dikke vriendin
  zondag 18 februari 2007 @ 13:51:39 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_46423985
Bart gaf afgelopen nacht weer aan dat hij echt wegging als er niemand uit wordt gestemd deze keer. Huub heeft ook aangegeven dat hij nu alleen maar meewerkt met het wegstemmen omdat hij niet wil dat Bart vertrekt. Voor Huub begint het spel pas na september. Dan gaan er namelijk mensen uit die hun 10.000 niet willen missen.

Verder zitten ze volgens mij nog steeds op het spoor van Natasia en anders wordt het Amanda al gaf Eric daar wel aan dat hij dat liever nog even niet had omdat hij met Amanda wel kon lachen.

Ze spraken erover om Natasia continu aan te vallen omdat ze had aangegeven er toch wel moe van te worden. Ze hopen op die manier dat Brian haar ook zat wordt en dan haar ook wel weg wil stemmen.
pi_46424756
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:51 schreef marky het volgende:
Bart gaf afgelopen nacht weer aan dat hij echt wegging als er niemand uit wordt gestemd deze keer. Huub heeft ook aangegeven dat hij nu alleen maar meewerkt met het wegstemmen omdat hij niet wil dat Bart vertrekt. Voor Huub begint het spel pas na september. Dan gaan er namelijk mensen uit die hun 10.000 niet willen missen.

Verder zitten ze volgens mij nog steeds op het spoor van Natasia en anders wordt het Amanda al gaf Eric daar wel aan dat hij dat liever nog even niet had omdat hij met Amanda wel kon lachen.

Ze spraken erover om Natasia continu aan te vallen omdat ze had aangegeven er toch wel moe van te worden. Ze hopen op die manier dat Brian haar ook zat wordt en dan haar ook wel weg wil stemmen.
Dus dit is een ultimatum van Bart aan huub of zo?
Heb 2 dagen nauwelijks gekeken.
Het lijkt me een plan van Bart, dat Huub verplicht Eric moet wegstemmen? kan dat niet zo zijn?

Hoe bedoel je dat er mensen weg gaan in september i.v.m met de 10.000?

Het lukt ze iet om Amanda of Natasia weg te stemmen. punt
Dus blijft als enige optie over om Eric weg te stemmen. dat zou inhouden dat Huub zijn groepje weer op 3 staat, net als BAN. en bart weer in het midden of terug naar BAN?
pi_46428466
Hoe doen ze dat trouwens aan het eind van het spel als er nog maar twee mensen in zitten? Dan is een stemming toch niet echt realistisch En bovendien is het programma dan ook minder leuk. Ben ook wel benieuwd hoe lang het programma dan op de buis blijft..
pi_46429115
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:47 schreef the_long_tail het volgende:
Hoe doen ze dat trouwens aan het eind van het spel als er nog maar twee mensen in zitten? Dan is een stemming toch niet echt realistisch En bovendien is het programma dan ook minder leuk. Ben ook wel benieuwd hoe lang het programma dan op de buis blijft..
goede vraag. Daar heb ik nog niet aan gedacht.
Publiek beslissen?
Kunnen we kiezen tussen Brian of Amanda
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')