abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:29:35 #141
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_46365712
Klinkt goed. Is er al een DVD-versie?

Nu nog wachten op een theatervoorstelling waarin Geert en Mohammed elkaar anaal penetreren.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:34:49 #142
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46365909
Geert van het reve
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:46:10 #143
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_46366308
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar vast niet als ze over hem gingen.
O jawel hoor.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:50:30 #144
126836 Super7fighter
pi_46366483
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, ik houd wel van een stukje satire.
En als het haatdragend is of ernstig beledigend (wat bijv. life of brian niet is), dan zou ik gewoon mijn schouders ophalen en denken: Ach, zij zijn nu eenmaal niet verstandiger.

Zou je ook eens moeten proberen. Heb je tijd over voor andere dingen dan je druk maken om, bijvoorbeeld, een paar tekeningetjes.
Ik hoor van Christenen uit Amerika heel andere geluiden. Die zeggen: 'we moeten een voorbeeld nemen aan de Moslims. Wij gooien ons geloof in de uitverkoop. De moslims daarentegen behouden hun waardigheid en devotie'.
Veel Europese christenen doen niks en laten de zaak om de profeet Jezus te verdedigen tegen laster aan de Moslims over.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:54:33 #145
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_46366629
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:50 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Veel Europese christenen doen niks en laten de zaak om de profeet Jezus te verdedigen tegen laster aan de Moslims over.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_46366706
quote:

[..]

Ik hoor van Christenen uit Amerika heel andere geluiden. Die zeggen: 'we moeten een voorbeeld nemen aan de Moslims. Wij gooien ons geloof in de uitverkoop. De moslims daarentegen behouden hun waardigheid en devotie'.
donder eens op gek, als god een probleem heeft met ons ongelovigen dan straft hij ons wel.
heeft hij geen geitenneukende crimineel voor nodig.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:58:10 #147
15869 gr8w8
Better by design.
pi_46366764
* gr8w8 kijkt om zich heen. Nope, geen actieve Christen te bekennen. Gaat het hier niet om de waarden en normen van de samenleving hier en juist het respect en de erkenning dat daarvoor ontbreekt op basis van een geloof? Daarbij is zelfs het afbeelden van Mohammed al verboden toch? Laster is een defintie die daaromtrent veel te scherp gesteld is, maar heel hypocriet niet wordt doorgetrokken naar andere geloven.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_46366817
quote:

[..]

Gia is net als vele andere Nederlandse Christenen een geboren christen, aangetrouwd christen of cultureel christen. Geen bewust keuze, meer een soort van nalatenschap van de voorouders. Je zou de bible belt in Amerika eens moeten inlichten over het soort mensen dat zich hier Christenen durft te noemen, die zouden ze vierkant in het gezicht uitlachen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:59:52 #149
126836 Super7fighter
pi_46366824
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:56 schreef NietLullig het volgende:

[..]

donder eens op gek, als god een probleem heeft met ons ongelovigen dan straft hij ons wel.
heeft hij geen geitenneukende crimineel voor nodig.
Klassieke denkfout die een (radicale) atheist maakt door te beweren dat God onmiddellijk de desbetreffende mensen zou moeten straffen, die zondes begaan. Dit gaat geheel in tegen het concept van de vrije wel in het bijzonder en religie in het algemeen.
pi_46366880
quote:

[..]

Hier in Europa beseffen steeds meer mensen dat God of Allah simpelweg niet bestaan .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:02:16 #151
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46366898
Helemaal top .

Dit schept natuurlijk een enorm precedent! Ik zie de voorstellingen waarin moslims compleet belachelijk worden gemaakt, door geiten in hun reet worden geneukt en door varkens worden opgegeten met grote belangstelling tegemoet!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_46366948
Radicale islamieten worden natuurlijk ook al geregeld gepersifleerd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:04:38 #153
126836 Super7fighter
pi_46366971
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:59 schreef Youssef het volgende:

[..]

Gia is net als vele andere Nederlandse Christenen een geboren christen, aangetrouwd christen of cultureel christen. Geen bewust keuze, meer een soort van nalatenschap van de voorouders. Je zou de bible belt in Amerika eens moeten inlichten over het soort mensen dat zich hier Christenen durft te noemen, die zouden ze vierkant in het gezicht uitlachen.
Ik denk dat een realistische uitkomst is.

Wist je dat zelfs op de EO-jongerendag, de dag die Nederlanders priesters aanhalen om te beweren dat het Christendom nog altijd sterk bij de mensen leeft, na afloop van de grote concerten duizenden condooms in en rondom het stadion en de zalen liggen?
Met deze achtergrond is de uitspraak van Gia dat laster tegen de profeten niet erg is, niet eens zo heel vreemd.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:06:33 #154
15869 gr8w8
Better by design.
pi_46367043
En als dat niet gebeurt, wat houdt dat dan in? Trek je conclusies. Hint: Na de tegenactie van cartoons over de Holocaust in Iran werden ook tientallen, wat zeg ik, honderden ambassades in de fik gezet he.
Welkom bij de V&D der webfora.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:08:40 #155
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_46367116
Heeft iemand hier die voorstelling gezien?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_46367186
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:59 schreef Youssef het volgende:

[..]

De Amerikaanse christenen bepalen de norm niet op welke wijze christenen in Europa hun geloof moeten belijden.
Daarnaast hebben aanhangers van Islam overwegend ook geen bewuste keuze gemaakt, maar zijn zij moslims of moslima's vanwege de nalatenschap van hun ouders, grootouders, etc.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_46367239
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Wist je dat zelfs op de EO-jongerendag, de dag die Nederlanders priesters aanhalen om te beweren dat het Christendom nog altijd sterk bij de mensen leeft, na afloop van de grote concerten duizenden condooms in en rondom het stadion en de zalen liggen?
Met deze achtergrond is de uitspraak van Gia dat laster tegen de profeten niet erg is, niet eens zo heel vreemd.
Klopt ja, in sommige kringen is het gewoon hip christen te zijn. Maargoed, daarom is er ook geen fatsoenlijke gelijkwaardige discussie met dat soort hypocrieten te voeren. Dan krijg je uitspraken als "Geloven doe je toch thuis?" en "Sjah, ik wilde mijn kinderen sowieso al goede seksuele voorlichting geven" en "Maakt mij niks uit dat de kerk wordt afgebrand "

Wat dat betreft kan ik het veel beter vinden met de bible belters. Die zijn tenminste niet zo huichelachtig en komen nog het dichts bij de definitie van de kinderen van het Boek.
pi_46367292
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:02 schreef Lemmeb het volgende:
Helemaal top .

Dit schept natuurlijk een enorm precedent! Ik zie de voorstellingen waarin moslims compleet belachelijk worden gemaakt, door geiten in hun reet worden geneukt en door varkens worden opgegeten met grote belangstelling tegemoet!
Ik zie niet in waarom jij moslims aanhaalt in een nieuwsbericht over een caberetier die een politiek persoon aanvalt.
pi_46367316
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ik kwam er ook achter dat veel moslims het niet zo nauw nemen met hun maagdelijkheid voor hun huwelijk.
Tegen die achtergrond is 'het verdedigen van de profeet' heel vreemd (lees:hypocriet).
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_46367381
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:14 schreef damian5700 het volgende:
Ik kwam er ook achter dat veel moslims het niet zo nauw nemen met hun maagdelijkheid voor hun huwelijk.
Tegen die achtergrond is 'het verdedigen van de profeet' heel vreemd (lees:hypocriet).
Kwam je daar in de douches van de gevangenis achter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')