Heb zoiets ook al ongeveer meegemaakt... behalve dus dat de buschauffeur me toen weer liet uitstappen en ik voorin moest uitstappen en ik toen half uur kon wachten omdat de bus vol was..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:10 schreef _Arual_ het volgende:
Ik studeerde in Nijmegen, en daar was het bij de uni redelijk normaal om achterin de bus te stappen, als je een OV-jaarkaart had. Sterker nog, deed je dat niet, dan lukte het je niet om de bus in te komen. In Amsterdam bleken ze daar anders mee om te gaan. De deuren gingen achter open, en ik stapte in. Terwijl ik dat deed, gooide de buschauffeur de deur dicht, en begint me uit te schelden - in de trant van "boerentrien, weet niet hoe OV werkt - zeker klein achterlijk dorp".
Dus ik zei, "maar ik heb een OV-jaarkaart". Ik wist niet beter dan dat dat een soort vrijbrief was om achterin te stappen. Vervolgens ging die man he-le-maal los... en ik hing daar klem tussen de deuren.![]()
daarom print ik altijd de reis uit op ns.nlquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:41 schreef RayMania het volgende:
Uitstappen uit de trein in Weesp, in de veronderstelling dat je moet overstappen. Trein rijdt weg en zie je dat je toch in de goede trein zat.
gelukkig hadden ze niet omgeropen waar je trein heen ging toen je er nog in zatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:41 schreef RayMania het volgende:
Uitstappen uit de trein in Weesp, in de veronderstelling dat je moet overstappen. Trein rijdt weg en zie je dat je toch in de goede trein zat.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:58 schreef PeZu het volgende:
ov bloope rmijnerzijds
ik rennen vd trein
rijdt die gele motherfokker precies voor mijn neus weg
ik woest en trap tegen die kenkerbak aan
pats ruit kapot en een overvolle coupe onder het glas
Je mag toch heul niet met de chauffeur pratenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:30 schreef neo2000 het volgende:
Wel eens in een discussie verwikkeld geraakt over m'n oordopjes. Beste man (chauffeur bij instappen bus) vond het nogal respectloos (zijn exacte bewoording) dat ik met m'n mp3 speler met muziek op de bus binnen stapte. Alsof ik anders een gesprek met hem aan zou knopen ion de 10 minuten die ik in de bus zou zitten.. In-ear oordopjes in, dus bijna geen herrie naar buiten, toch klagen. Wist hij veel dat mp3 spelers 5 jaar later gemeengoed zouden zijn en IEDEREEN hetzelfde zou doen. Whehehehe.
Ja gewoon naar DAT bordje wijzen en doorlopenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je mag toch heul niet met de chauffeur praten
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja gewoon naar DAT bordje wijzen en doorlopen
Oh ik heb wel eens mijn oude OV in de fik gestoken in de trein.
Man ik wist niet dat zo'n ding zoooooooo goed kon branden![]()
Jeugdige onbezonnenheid noemen ze dat toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |