abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46357355
Je kent het wel,

sta je op de bus te wachten en krijgt iemand de spiegel tegen zich aan.

Dagelijks maken veel mensen gebruik van het Openbaar Vervoer (OV) en er gebeuren dus ook dagelijks de gekste dingen.

Post hier jouw Grappige ervaring met het OV.
Van iemand die in slaapvalt in de bus tot aan zelf te bepalen grens. Zolang het maar met het OV te maken heeft.

TS start.
Laatst smorgens vroeg in de bus.
Regende buiten dus ramen van de bus waren beslagen.
Gast was met zn kop tegen de raam gaan zitten en in slaap gevallen.
Zie je de hele streep over het raam als zn kop weer wegzakte.

Vervolgens werd hij bij elke bushalte wakker, keek om zich heen en ging weer slapen :x
Zn haren zagen er al niet meer uit.

Er zijn vast meer en grotere bloopers in het OV dus leef je uit.

(Ik begin maar niet over de ARRIVA want dan ben ik over 10 uur nog bezig met het opschrijven van alle dingen )
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_46357378
Ik liet de chauffeur een keer flippen en toen deed hij de deur dicht terwijl mijn voet nog klem zat
En dan nog al die keren dat ik over mijn nek ging
En nog wel wat maar ik moet nu gaan.
niet meer
  vrijdag 16 februari 2007 @ 08:24:53 #3
169168 seikodood
leip in de knikkert
pi_46357617
ik heb meerdere keren meegemaakt dat de bus MIJN spiegel dubbelreed , en heb 1 keer de bus onder gekotst
jah inderdaad ja, ik ben jezus
pi_46358887
Ik ben ooit eens vanuit Gent (Belgie) vertrokken richting Landegem, maar viel in slaap en werd pas wakker toen ik gewekt werd door de vriendelijke conducteur. Ik kreeg een gratis kaartje "verdwaalde reiziger" en mocht dan met de laatste trein terug naar Landegem . Je raad het al .... ik viel weer in slaap en werd terug in Gent gewekt door dezelfde (nu minder) vriendelijke conducteur . Ik moest afstappen en mocht gelijk mijn vader bellen om me te komen ophalen .... was dan al voorbij middernacht
Regel 1
Regel 2
Regel 3
Regel 4 ...... zo ik heb 4 regels .... en nu ?
pi_46358953
haha,

vanmorgen in de bus een gast verkleed als Giraf in poging denk ik om stoer te doen.

Toch carnaval dus ja.
Iedereen keek er ff heen en ging weer nors uit het raam kijken
En vanmorgen bij de NS de omroeper:

De intercity naar den bosch ............... (stilte)............. Oss .............(stilte)......... en ehm ... Arnhem vertrekt over enkele minuten
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  FOK!Babe vrijdag 16 februari 2007 @ 09:51:56 #6
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_46359099
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 09:44 schreef Crazy-M het volgende:

En vanmorgen bij de NS de omroeper:

De intercity naar den bosch ............... (stilte)............. Oss .............(stilte)......... en ehm ... Arnhem vertrekt over enkele minuten
Dude, dat gebeurd ZO vaak... Die is echt minder...

Wat ik pas 1 keer heb meegemaakt, is dat de omroep meneer/mevrouw zo veel om moet roepen dat hij/zij dr zelf ook de slappe lach van krijgt... Het ging om een spoorwijziging op een spoorwijziging ofzo...
De arme vrouw in kwestie wist het er niet uit te krijgen en na 10 seconden stilte nam een duidelijk minder geamuseerde man het over.

Verder is het een puik topic btw
  vrijdag 16 februari 2007 @ 09:53:31 #7
167286 jeweetsch
jesus and gaylord
pi_46359134
Ik heb ooit stiekem de buschauffeur neergestoken met een broodmes loollllll mooie tijden waren dat...
Vet veel mensen lachen enzo....daarna wel fftjes wat problemen met de politie, maar die vonden het stiekem ook wel leuk!!
powerlol
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:21:39 #8
166818 restafval
no soup for you
pi_46359819
of (terwijl de betreffende trein weg rijd) aankondigen dat er een spoorwijzeging is.
-3keer gecontroleerd worden door DEZELFDE conducteur en het voor elkaar krijgen dat hij mij nog steeds niet herkent en bijna mij de trein uitzet..
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
pi_46359893
Ik ging eens poepen op de wc, maar dat was helemaal niet de wc
pi_46359936
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 09:53 schreef jeweetsch het volgende:
Ik heb ooit stiekem de buschauffeur neergestoken met een broodmes loollllll mooie tijden waren dat...
Vet veel mensen lachen enzo....daarna wel fftjes wat problemen met de politie, maar die vonden het stiekem ook wel leuk!!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:25:50 #11
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_46359967
De bus was stervens druk. Gelukkig kon ik een zitplaats bemachtigen maar er moesten dus heel veel mensen staan.
Toen kwam er één of andere bouwvakker in een graafmachine aanrijden die dacht dat die voorrang had. Niet dus.
Die bus remde keihard en een stuk of 10 mensen vielen keihard op de grond waarvan er 4 naar het ziekenhuis moesten.
Nu moest ik verdulle 7 minuten wachten op de volgende bus omdat deze niet verder reed, incapabele kankerchauffeur.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_46359997
OMFG jongens ik zit hier op stage mijn lachen in te houden ja! Doe es niet zo grappig!
pi_46360016
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 09:53 schreef jeweetsch het volgende:
Tja vroeger kon dat nog he, dat hoef je tegenwoordig niet meer te proberen met het nieuwe kabinet.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:28:55 #14
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_46360073
Op oudjaarsdag sta ik op de bus te wachten. Na een minuut of 5 komt ie eindelijk aanrijden en ik heb een lief groen strijkertje in m'n handen, ik steek hem aan en gooi em naar binnen. Die buschauffeur doet van schrik de deur dicht en ik ren voor me leven.
Die hele bus vol rook gek ;D!!!!!11111111111één¡1!!¡1!1!¡1!!
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_46360124
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Op oudjaarsdag sta ik op de bus te wachten. Na een minuut of 5 komt ie eindelijk aanrijden en ik heb een lief groen strijkertje in m'n handen, ik steek hem aan en gooi em naar binnen. Die buschauffeur doet van schrik de deur dicht en ik ren voor me leven.
Die hele bus vol rook gek ;D!!!!!11111111111één¡1!!¡1!1!¡1!!
Shizzle
  FOK!Babe vrijdag 16 februari 2007 @ 10:32:04 #16
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_46360173
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:27 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Tja vroeger kon dat nog he, dat hoef je tegenwoordig niet meer te proberen met het nieuwe kabinet.
pi_46360208
Wicked.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_46360288
nounou, wat een leuke bloopers en missers
pi_46360568
hij staat niks voor niks in onzin, lijkt nu meer op GC
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:48:11 #20
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_46360686
Tis al weer een paar jaar geleden dat ik dit heb meegemaakt en het is best wel erg sad eigenlijk mja.
Ik zat dus in de bus achterin, zoeen lange bus jeweets 20 meter ofiets.

Anyway het was behoorlijk druk en er stonden mensen in de bus. Op een gegeven moment valt iemand flauw die stond, iedereen keek haar zo aan en ging toen gewoon verder met muziek luisteren en krant lezen, we leven immers in nederlands and niemand geeft iets om elkander. Totdat iemand schreeuwde: "Jezus waarom doet niemand iets!!". Toen was de bus ff gestopt, deur open zodat ze wat frisse lucht kreeg en toen konden we weer verder.

Was best wel lullig dat niemand iets deed.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:56:24 #21
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_46360951
Ik liep wel eens de wc in in de trein, en toen zat er zo'n vrouw te plassen die vergeten had de deur op slot te doen
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_46360994
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
Tis al weer een paar jaar geleden dat ik dit heb meegemaakt en het is best wel erg sad eigenlijk mja.

Anyway het was behoorlijk druk en er stonden mensen in de bus. Op een gegeven moment valt iemand flauw die stond, iedereen keek haar zo aan en ging toen gewoon verder met muziek luisteren en krant lezen, we leven immers in nederlands and niemand geeft iets om elkander. Totdat iemand schreeuwde: "Jezus waarom doet niemand iets!!". Toen was de bus ff gestopt, deur open zodat ze wat frisse lucht kreeg en toen konden we weer verder.

nederland he...
pi_46361048
Ik heb ooit eens in een station een trein genomen.
maar ze hadden me gezien en ik moest em teruggeven
Regel 1
Regel 2
Regel 3
Regel 4 ...... zo ik heb 4 regels .... en nu ?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:59:51 #24
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_46361065
Oh en ik ben ook wel eens in slaap gevallen midden in de nacht op de trein, en werd toen wakker op zo'n rangeerterrein
En toen mocht ik na wat zoeken en vragen meerijden met de eerste trein richting Arnhem. In de cabine van de machinist
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:00:34 #25
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_46361087
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:48 schreef Patje1987 het volgende:

Deur open, vrouw eruit gooien en doorkarren naar de volgende halte. Red jezelf maar, teef.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')