Hij hoeft niet eens meer te praten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar het zal dus wel gewoon zoiets zijn dat z'n mafiavriendjes een beetje bang zijn dat 'ie opgepakt gaat worden met veel bewijs tegen 'm en dat 'ie kan kiezen dat 'ie gaat praten ofzo?
En ja, dan you gotta go!
Cola op mn toetenbord, hufterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:44 schreef D.Rose het volgende:
Hij zit nu vast in de Jort Schuilkelder
quote:
Op quotes van wat iemand zou gezegd kunnen hebben kun je natuurlijk niet echt een zaak maken. En een Moszkowicz heeft ook wel ietsjes te veel kennis van zaken om zich bang te laten maken door een mug.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Hij hoeft niet eens meer te praten.
Hij wordt al gequote.
quote:Nieuwe zegswijze: Je bent echt zwaar gequote vriend !
108813quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Och, als je zin hebt kun je gaan tellen.
Welke regenjas, welke agentquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)kantoor_gehaald.html
Kijk die regenjas, probeert interessant te doen, nep agent
commetnsquote:
Ohhh. Ik dacht dat er een foto was van een agent in zo'n lange regenjas. Wat je ook vaak ziet in die matige Amerikaans filmsquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:44 schreef D.Rose het volgende:
Hij zit nu vast in de Jort Schuilkelder
Jouw "vast wel vreselijk indrukwekkende" postaantal denk ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:21 schreef D.Rose het volgende:
Zeg het eens jochie, wat is je probleem?
de LAFBEKquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:27 schreef Roi het volgende:
Volgens teletekst zit ie in het buitenland.
Nog steeds een prima slogan hoor, 'de politie is je beste vriend'.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:25 schreef Aoristus het volgende:
Goh, en ik vond zijn definitie van vriendschap die hij mid-jaren 90 kado gaf zo treffend: Een vriend is iemand bij wie je kan onderduiken in oorlogstijd..
oei, dit neem ik terug.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:28 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Nog steeds een prima slogan hoor, 'de politie is je beste vriend'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |