Hij hoeft niet eens meer te praten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar het zal dus wel gewoon zoiets zijn dat z'n mafiavriendjes een beetje bang zijn dat 'ie opgepakt gaat worden met veel bewijs tegen 'm en dat 'ie kan kiezen dat 'ie gaat praten ofzo?
En ja, dan you gotta go!
Cola op mn toetenbord, hufterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:44 schreef D.Rose het volgende:
Hij zit nu vast in de Jort Schuilkelder
quote:
Op quotes van wat iemand zou gezegd kunnen hebben kun je natuurlijk niet echt een zaak maken. En een Moszkowicz heeft ook wel ietsjes te veel kennis van zaken om zich bang te laten maken door een mug.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Hij hoeft niet eens meer te praten.
Hij wordt al gequote.
quote:Nieuwe zegswijze: Je bent echt zwaar gequote vriend !
108813quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Och, als je zin hebt kun je gaan tellen.
Welke regenjas, welke agentquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)kantoor_gehaald.html
Kijk die regenjas, probeert interessant te doen, nep agent
commetnsquote:
Ohhh. Ik dacht dat er een foto was van een agent in zo'n lange regenjas. Wat je ook vaak ziet in die matige Amerikaans filmsquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:44 schreef D.Rose het volgende:
Hij zit nu vast in de Jort Schuilkelder
Jouw "vast wel vreselijk indrukwekkende" postaantal denk ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:21 schreef D.Rose het volgende:
Zeg het eens jochie, wat is je probleem?
de LAFBEKquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:27 schreef Roi het volgende:
Volgens teletekst zit ie in het buitenland.
Nog steeds een prima slogan hoor, 'de politie is je beste vriend'.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:25 schreef Aoristus het volgende:
Goh, en ik vond zijn definitie van vriendschap die hij mid-jaren 90 kado gaf zo treffend: Een vriend is iemand bij wie je kan onderduiken in oorlogstijd..
oei, dit neem ik terug.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:28 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Nog steeds een prima slogan hoor, 'de politie is je beste vriend'.
Mwoah, het had wel wat hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:30 schreef Aoristus het volgende:
oei, dit neem ik terug.
Ja, maar dat hoeft de wereld niet te weten. Ik vind het trouwens achterlijk dat Moskowicz de bescherming krijgt die je zou verwachten bij een diplomaat. Het is geen politicus, het is gewoon een advocaatje met een grote bekquote:
Vriend Desi woont net effe te ver voor een weekendje weg. Bummer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:35 schreef multatuli het volgende:
M. zit nu in het buitenland voor een 'korte, maar reeds geplande vakantie'. Dacht toch dat hij maandag een persconferentie zou geven. Misschien was het een kort geplande vakantie?
Eens. Dat hij zijn neus ooit zou stoten zat er wel in, maar als je moet onderduiken... Niet fijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:58 schreef SCH het volgende:
Ik heb wel met hem te doen, die man is doodsbang denk ik.
Exact, het is toch doodeng dat zo'n vent die al eerder uitgebreid heeft gezeten voor een ontvoering daarna gewoon met veel succes weer zo'n criminele carriere heeft kunnen opbouwen en zoveel macht heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:42 schreef milagro het volgende:
Het mag dan door eigen toedoen zijn, ik vind het toch treurig voor die man.
Als het even tegenzit, omdat Holleeder vind je dat jij hem tegenzit , kun je de rest van je leven over je schouder blijven kijken.
Mjah, daar heeft hij dan ook de nodige steun van ome Bram voor mogen ontvangen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:48 schreef SCH het volgende:
Exact, het is toch doodeng dat zo'n vent die al eerder uitgebreid heeft gezeten voor een ontvoering daarna gewoon met veel succes weer zo'n criminele carriere heeft kunnen opbouwen en zoveel macht heeft.
Is dat niet het kenmerk van elke top advocaat?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:44 schreef Magicmind het volgende:
Okay, dit verdient ie dan niet, maar hij loopt al jaren op de rand.
precies, hij zou er beter aan doen om mode-adviezen te geven via rtl's boulevardquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:49 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Mjah, daar heeft hij dan ook de nodige steun van ome Bram voor mogen ontvangen.
Volgens mij het feit dat het verborgen was, maar dat zie je alleen als je er naar gaat zoeken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw "vast wel vreselijk indrukwekkende" postaantal denk ik
Heb je helemaal gelijk in maar dan vraag ik me toch af waarom je op het NOS-journaal uitgebreid gaat staan feesten met Bouterse, gezellig met je gezin met de Holleedertjes op vakantie etc. etc.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Is dat niet het kenmerk van elke top advocaat?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eens. Dat hij zich aan 'de neus' ooit zou stoten zat er wel in, maar als je moet onderduiken... Niet fijn.
Zeker, dat risico is verdisconteerd in zijn uurtariefquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:54 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in maar dan vraag ik me toch af waarom je op het NOS-journaal uitgebreid gaat staan feesten met Bouterse, gezellig met je gezin met de Holleedertjes op vakantie etc. etc.
Dit gun ik hem ook niet maar he had it coming in a way.
ms is het wel zo dat als Holleeder je zegt dat je "gezellig met hem een biertje gaat doen" het wat lastig nee zeggen is, want "je gaat toch niet raar doen ineens, hè Bram, makker", want als advocaat weet je natuurlijk teveel, dus blijf je liever 'bevriend' met meneer, dan dat je hem het idee geeft dat je hem als persoon niet mag en het puur zakelijk wil houden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:54 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in maar dan vraag ik me toch af waarom je op het NOS-journaal uitgebreid gaat staan feesten met Bouterse, gezellig met je gezin met de Holleedertjes op vakantie etc. etc.
Dit gun ik hem ook niet maar he had it coming in a way.
Ik weet niet of je teveel films kijkt maar wat jij zegt zou heel goed kunnen.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:31 schreef Lemmeb het volgende:
Tsja, wie met vuur speelt...
Eerlijk gezegd mag die van rat van mij best kapot. Let wel: het hoeft niet, maar het mag.
Het paardenhoofd wordt afgezaagd terwijl we er over nadenkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ms is het wel zo dat als Holleeder je zegt dat je "gezellig met hem een biertje gaat doen" het wat lastig nee zeggen is, want "je gaat toch niet raar doen ineens, hè Bram, makker", want als advocaat weet je natuurlijk teveel, dus blijf je liever 'bevriend' met meneer, dan dat je hem het idee geeft dat je hem als persoon niet mag en het puur zakelijk wil houden.
op een gegeven moment is er geen weg meer terug.
zoiets, maar ms kijk ik teveel films
Nee, hoor, Mosko kan in deze situatie ms gedwongen worden afstand te nemen van Holleeder , maar weet ondertussen teveel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:28 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Ik weet niet of je teveel films kijkt maar wat jij zegt zou heel goed kunnen.
Wellicht horen we hier nooit meer iets over maar ik ben eigenlijk wel benieuwd uit welke hoek dit komt.
Nabestaanden/vrienden van slachtoffers van Holleeder?
Het zou op zich ook best apart zijn als Holleeder zijn eigen advocaat laat omleggen na al die maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |