Misschien is Yoga een optie voor Brian?? Hebben jullie daar al aan gedacht? Ik vind het wel iets voor hem, het zijn toch milionairs en het lijkt me niet alleen goed voor hem maar ook voor de anderen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zijn homeopatische slaappillen. Hij slaapt te slecht.
van deze diazepammetjes word je wel degelijk heel heel mat/tam. een maat van me heeft deze toen hij een hernia had veel moeten gebruiken, in die periode was hij een zombie. brian staat door het spel onder hoge spanning, terecht - en moet dus lijden of gewoon opkrassen omdat hij verliest.quote:een pammetje is niet homeopatisch, maar idd wel een inslaapvaller pil, maar zeke rgeen slaappil, dat mensen hier roepen dat brian door die pil tammetjes is klopt niet, dat heeft niks met de diazepam te maken (ik heb ze ook een poos gehad)
Ja, eerlijk is eerlijk ik heb mijn weddenschap verlorenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:17 schreef avonne het volgende:
yep, daar gaan ze dat was de eerste kus
2 dagen eerder dan ik voorspelde
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit schiet niet op ..... Ik neuk nog 5 minuten mee, maar dan wordt het saai
[afbeelding]
2quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:18 schreef Lunaflame het volgende:
Hoeveel stoten zou hij nodig hebben voordat hij komt? Ik gok 5x bunny style.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |