PI Vught mag ook hoor ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Ik geloof niet dat hij werkelijk psychopatisch is.
excuus voor de quotequote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:09 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
een pammetje is niet homeopatisch, maar idd wel een inslaapvaller pil, maar zeke rgeen slaappil, dat mensen hier roepen dat brian door die pil tammetjes is klopt niet, dat heeft niks met de diazepam te maken (ik heb ze ook een poos gehad)
mare DGK wanneer komt er nou eens een stemming voor miss tasja, want ik vind dat jullie haar ook wel eens wat leuks moeten geven, dagje naar de efteling met de kids opperde al iemandmaar dan wel even anoniem stemmen aub
Wie hapt er nou op wie? Jij vond het toch nodig om op mijn post te reageren? Met je grote kennis over DGK?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
nog leuker dat je ff hapt !verders ...lamaaaaa
![]()
![]()
kan dit niet even via een pmquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:12 schreef Day het volgende:
[..]
Wie hapt er nou op wie? Jij vond het toch nodig om op mijn post te reageren? Met je grote kennis over DGK?
Met je lamaaa.... niks beters te zeggen? Herhaling, herhaling, je doet me een beetje aan Natasia denken, meid.
Je reageert gefrusteerd, sterker: je reageert precies net als Natasia.......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:12 schreef Day het volgende:
Wie hapt er nou op wie? Jij vond het toch nodig om op mijn post te reageren? Met je grote kennis over DGK?
Met je lamaaa.... niks beters te zeggen? Herhaling, herhaling, je doet me een beetje aan Natasia denken, meid.
Dit kan je niet maken! Ik vind echt dat je dit soort dingen niet MAG zeggen! Schandalig!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:14 schreef FMCS het volgende:
[..]
Je reageert gefrusteerd, sterker: je reageert precies net als Natasia.......
Nee, dan storten de kijkcijfers met donderend geraas in.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:15 schreef Alfaro het volgende:
Kom op zeg laat men iets doen aan zijn taal gebruik, pure verkrachting van de Nederlandse taal. Begrijp me goed ik ben absoluut geen taalpurist maar alsjeblieft zeg.....
Stop met die kalmeringspillen zodat hij overspannen het huis verlaat of geef hem zoveel dat ie de eerste tijd niet meer zijn bek open trekt........
Laat hem dan gelijk natasia meenemen als ie uit DGK vertrektquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:15 schreef Alfaro het volgende:
Kom op zeg laat men iets doen aan zijn taal gebruik, pure verkrachting van de Nederlandse taal. Begrijp me goed ik ben absoluut geen taalpurist maar alsjeblieft zeg.....
Stop met die kalmeringspillen zodat hij overspannen het huis verlaat of geef hem zoveel dat ie de eerste tijd niet meer zijn bek open trekt........
Je hebt gelijk, maar elke dag dezelfde vermoeiende aanvallen van dezelfde mensen gaat op gegeven moment vervelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:13 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
kan dit niet even via een pm? lekkere sfeer zo onderling
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:16 schreef Mika25 het volgende:
DGK_REDAKTIE: zijn er in de afgelopen 5 maanden al redaktie leden geweest die gillend ontslag hebben genomen omdat ze de eindeloze dialogen van Brian en Natasia niet meer konden aanhoren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |