Ik kan niet genieten waar ik me niet fijn bij voel, dat is eigenlijk waar de hele OP over gaat...quote:
Ok.. ik begrijp je, het ios alleen dat ik tegenovergestelde heb,quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan niet genieten waar ik me niet fijn bij voel, dat is eigenlijk waar de hele OP over gaat...
Nee, maar ik beweeg van mezelf nogal veel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:20 schreef -skippybal- het volgende:
Sport je?
Nee, ik zeg ook niet dat je me niet serieus neemtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Ok.. ik begrijp je, het ios alleen dat ik tegenovergestelde heb,
Maar neem je wel serieus hoor
Welke sporten zijn het beste dan hiervoor?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:23 schreef Neutrino het volgende:
@guitaarpersoon
Ga gewoon sporten, dan merk je dat je breder, gespierder en fitter wordt.
Daarnaast neemt je zelf beeld ook enorm toe. Je wil neem ik aan niet slank met een
bierbuik zijn?
Wat ik begrepen heb ( ik ben geen arts!!!)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik zeg ook niet dat je me niet serieus neemt
Ik bedoel eigenlijk alleen dat ik me er gewoon niet fijn bij voel.. omdat te licht zijn nog slechter voor je schijnt te zijn dan te zwaar.![]()
Zwemmenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welke sporten zijn het beste dan hiervoor?
Fitness enzo lijken me het meest voor de hand liggend?
Tsja.. ik weet het niet meer, m'n huisarts zegt gewoon dat het verder geen kwaad kan, terwijl mijn vriendin, bij wijze van spreken, bang is dat ze m'n polsen breekt als ze alleen m'n hand vasthoudquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb ( ik ben geen arts!!!)
jojo-en in gewicht is slechter dan min of meer rond je eigen 'natuurlijke'gewicht blijven...
Laat je niet gek maken,
Krachttraining 3x p/w in combi met een dieet. Het dieet is in het begin iig niet meteen nodig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welke sporten zijn het beste dan hiervoor?
Fitness enzo lijken me het meest voor de hand liggend?
Daar is mijn broertje juist door afgevallen...quote:
* Ole is ook jaloersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Luxeprobleem.
Ik kan je wel zeggen dat je stofwisseling wat minder hard zal gaan en je dus binnen 5 jaar wel wat meer zal gaan aankomen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar is mijn broertje juist door afgevallen...moeilijk, moeilijk, moeilijk
![]()
Daar zit natuurlijk wel wat in..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:31 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Ik kan je wel zeggen dat je stofwisseling wat minder hard zal gaan en je dus binnen 5 jaar wel wat meer zal gaan aankomen.
Als je weinig doet behoud je ook redelijk wat spier massa. Je zal iig nooit meer zo zijn zoals je nu bent.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk wel wat in..
en "fitnessdikte" is zeker maar tijdelijk omdat je moet blijven trainen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |