hij had toch geen stars meer?quote:
Van de afgelopen week alleen al zijn Boxing with the Stars, Just the Two of Us, So You wanna Be a Popstar, en Sterren op het Doek. Is het niet een van die?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:59 schreef pfaf het volgende:
D'r gingen er ook nog wat de jungle in.
En deze week las ik in z'n flutblaadje in de trein dat er nog een nieuwe komt, maar dat schiet me zo niet te binnen.
Bobo's in de Bush.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:08 schreef Thomper het volgende:
Net als de Jungle-show... was dat niet iets van Sterren in de Rimboe, ofzo?
Was toch met Heleen die toen verloor van Ellemieke Vermolen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Vergeet 'Sterrenboksen' niet, met Ton van Royen. Herfst 2004.
Ja, en Dries Roelvink tegen Emiel Ratelbandquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Was toch met Heleen die toen verloor van Ellemieke Vermolen?
Wie won dat gevecht?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, en Dries Roelvink tegen Emiel Ratelband
emiel sloeg wel lekker van zich af, ging hard ende dapper het gevecht in. maar miste de conditie en techniek van dries.quote:
twee jaar terug ofzo was daar ook al een variant van, met onder meer Chris Zegers en Wendy van Dijk.. dat mocht op het laatst niet uitgezonden worden vanwege één of andere kansspelenwet... was iets met Vegas in de naam.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Veronica Poker. Pokeren met de sterren
Met Gordon die vertelde dat zijn ster ook beurs wasquote:Op zondag 18 februari 2007 19:37 schreef babette21 het volgende:
en je had ook nog Sterrenbeurs ofzo, dat was toch wel het toppunt van triestheid
[alleen weet ik niet of iedereen daar nou zo vrijwillig aan mee deed]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |