(nee, jullie hoeven niet te zoeken naar boodschapjes die ik al had geplaatst, ik kom hier meestal alleen om te lezen, maar dit moet ik gewoon even kwijt )
quote:
op 09-23-1999 om 07:34 PM schreef Dora het volgende:
Vol bewondering kom ik elke keer weer op deze site en elke keer laat onze Danny de mensen achter de schermen van BB weer op hun bek gaan.
Elke keer weer!? Dat BB gedeelte is er pas 4 dagen ofzo!
snappie?
Ik wil me aansluiten bij de vorige 'posters'! inderdaad Danny, ook ik ging vanavond na de uitzending als eerste naar deze site en niet naar de 'officiele'...
Hartstikke goed deze site (inmiddels zullen de lezers wel naar teiltjes reiken )
Weather
Heb door werk niet de tijd om TV te kijken, echter zodra ik thuis kom Fok kijken.
Heb zelfs de officiele big site nog niet bekeken door de reactie's hier.
Blijf nog beter op de hoogte ook
SUE THE BASTARD!!
Ik maak me wel zorgen over het voorbestaan van zowel het programma als het Fok!-oog op Big Brother. Door alle publiciteit rondom je site is V. volgens mij extra voorzichtig geworden in wat ze wel en niet uitzenden (ja ook op de site). Even los van het feit dat dat natuurlijk extreem schijterig is, betekent dat ook dat wij aanhangers en fervente Inetters ineens op een droogje komen te staan
quote:
op 09-25-1999 om 06:38 PM schreef weathergirl het volgende:
94-68-99 Danny bij 1.73
quote:
op 09-25-1999 om 06:38 PM schreef weathergirl het volgende:
Even los van het feit dat dat natuurlijk extreem schijterig is, betekent dat ook dat wij aanhangers en fervente Inetters ineens op een droogje komen te staan
Dat zou inderdaad best 's kunnen ja. Ik lees net in dat artikel in de Washington Post dus al dat er een delay zit in de internet stream. Vraag is natuurlijk wel of dat een delay is van enkele seconden vanwege caching ed of dat het al een aantal minuten is (bij het laatste is er tijd zat om te knippen of om te schakelen namelijk)
Verder is het nu al te merken dat er nauwelijks meer een gesprek volledig uitgezonden wordt.. Als er een gesprek is wordt er om de zoveel seconden wel ff overgeschakeld naar een lege tuin ofzo.
Errug lame allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |