Wel een leuke variatiequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
geen top TT wist het niet zo snel
Ja, ik draaf weer een beetje door. Ik weet hetquote:
en dan dat vraagteken op amandel haar gezicht......onbetaalbaarquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef happyme28 het volgende:
Volgens Judith is Amandel 'onbewust onbekwaam'
maar ze wordt nu bewust onbekwaam. Oftewel, praat iemand een pedagogisch verantwoord complex aan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef happyme28 het volgende:
Volgens Judith is Amandel 'onbewust onbekwaam'
Dit is niet alleen een spel, maar ook misschien jarenlang hun leven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dát vind ik dus belachelijk. Laat iedereen lekker zijn wat hij/zij is. Nena IS geen succesvol zakenvrouw. Ze deed mee aan een SPEL! Het gaat echt helemaal nergens over.
Geeft niet, je hebt wel gelijk vind ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik draaf weer een beetje door. Ik weet hetIk laat het los nu.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is niet alleen een spel, maar ook misschien jarenlang hun leven.
De charme van dit programma is dat het niet alleen maar spel is, maar ook een deel zelfontwikkeling.
Waarom zouden ze niet iets doen waar ze iets van opsteken. Net zo als de rijlessen en pianolessen en zo.
Nena wilde WEL een succesvolle zakenvrouw worden
En Nel en Bart willen in de toekomst WEL presentaties goed kunnen houden
Mooi toch dat het programma hen deze kansen biedt?
En wij kijken lekker mee.
Ik verwacht eigenlijk dat Judith nogal weinig punten zal uitdelen
miereneukerquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
het is btw minnen mennen mannen
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:22 schreef GoldenGuy het volgende:
Voor de ongelovigen ... Aan deze workshop zou je zelfs IN het spel iets kunnen hebben door met meer overtuigingskracht miljonairs aan jouw kant te krijgen bij stemmingen oid Wat hebben ze nu eigenlijk aan auto/motorrijlessen en vlieglessen in het spel??? Ze mogen de villa toch niet verlaten voor een tochtje als ze eenmaal dat papiertje of brevet hebben.
hebben, hebben hebben, lijkt voor de meeste toch een belangrijker motivatie dan persoonlijke ontwikkelingquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:22 schreef GoldenGuy het volgende:
Voor de ongelovigen ... Aan deze workshop zouden ze zelfs IN het spel iets kunnen hebben door met meer overtuigingskracht miljonairs aan jouw kant te krijgen bij stemmingen oid Wat hebben ze nu eigenlijk aan auto/motorrijlessen en vlieglessen in het spel??? Ze mogen de villa toch niet verlaten voor een tochtje als ze eenmaal dat papiertje of brevet hebben.
Lieve schat, , je bent zo serieus, we worden gefuckt waar we bij zitten, en we kijken ook nog.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is niet alleen een spel, maar ook misschien jarenlang hun leven.
De charme van dit programma is dat het niet alleen maar spel is, maar ook een deel zelfontwikkeling.
Waarom zouden ze niet iets doen waar ze iets van opsteken. Net zo als de rijlessen en pianolessen en zo.
Nena wilde WEL een succesvolle zakenvrouw worden
En Nel en Bart willen in de toekomst WEL presentaties goed kunnen houden
Mooi toch dat het programma hen deze kansen biedt?
En wij kijken lekker mee.
Ik verwacht eigenlijk dat Judith nogal weinig punten zal uitdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |