abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189851
Er is per ongeluk een studio-signaal op internet uitgezonden met informatie die niet voor ons bedoeld is. Er word gesjoemeld met de polls. Dom hoor van veronica.

zie http:/people.A2000.nl/fvli00/coverup.am

ook iets voor op FOK! wat veronica niet laat zien, (per ongeluk wel, hi hi)

MDJ

donderdag 23 september 1999 @ 19:13:00 #2
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_189852
Stukje staat inmiddels ook op FOK! Big Brother site!
Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
pi_189853
Als BB niet NEP! is.. dan weet ik het ook niet meer.
If the milk turns out to be sour.. I'm not the kinda pussy to drink it!

pi_189854
Asl BB niet echt is, dan weet IK het niet meer.
Dikke Snikkel
  Admin donderdag 23 september 1999 @ 19:22:00 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189855
Wat zowiezo niet echt lijkt is de poll die onder de kijkers wordt gehouden over wie eruit moet. Tot 6 uur kon je bellen, maar om kwart voor 5 lijkt al bekend te zijn wie eruit gaat. Dan rijst toch de vraag naar boven wanneer ze dat al wisten. Op deze manier is die telefoonpoll alleen maar een manier om snel geld binnen te krijgen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_189856
BTW: Danny valt het je niet op hoeveel vrouwen er worden aangetrokken door het BB forum!?
Is BB toch nog ergens goed voor.
Vraag ik me toch nog af rond welke leeftijd al deze dames zitten?
If the milk turns out to be sour.. I'm not the kinda pussy to drink it!

pi_189857
Leuk dat op zo'n manier Veronica een beetje van binnenuit word gevolgd. Litle Sister is Veronica aan het watchen. Ik vind dit echt een heel gaaf forum. Mooi gemaak ! Dit is de nieuwe media , dit is real. Internet is wat dat betreft niet zo braaf als al die jongens en meisjes van de gooise matras.
MDJ

Admin donderdag 23 september 1999 @ 19:34:00 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189858
Niet iedereen met een meisjesnaam is perse van het vrouwelijk geslacht en andersom. Sommigen willen gewoon niet kenbaar maken van welk geslacht ze zijn.
Maar het lijkt er inderdaad op dat het eindelijk een beetje gemengd gaat worden hier. Da's wel leuker vinnik persoonlijk. Ouwe jongens krentebrood is ook leuk, maar een vrouwelijke inbreng is gewoon gezellie
pi_189859
Dat Veronica wat extra geld probeert binnen te krijgen door kijkers te laten bellen verbaast mij niet zo. Hetzelfde deden ze bij Call-TV of hoe dat tegenwoordig mag heten. En dat is ook allemaal doorgestoken kaart: de meeste bellers in de uitzending waren leden van het redactieteam die expres verkeerde antwoorden zaten te geven, zodat de echte kijkers maar zouden blijven doorbellen. Kassa!
So it goes...
pi_189860
Nu dan toch maar een echte foto,als ik het goed doe. Anders word er nog aan mijn geslacht getwijfeld en dat kan zeer pijnlijk zijn. Mensen willen graag weten wat voor een vlees ze in de kuip hebben.
MDJ

donderdag 23 september 1999 @ 21:23:00 #11
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_189861
Wat is nou 1gpm x X-bellers??
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_189862
Tsja...watervrouwtje, dat werkt niet. Je kan een plaatje niet linken naar jouw eigen harde schijf. Je zult dit plaatje op het internet moeten zetten, als je wat serverruimte hebt gekregen van je Internet Provider, kan je hem daar op zetten en dan in je profiel de preciese lokatie zetten. Zoiets als dit: http://users.telekabel.nl/rjansen/rick.jpg

Dit heb ik dus ingevuld in mijn profiel, en dat plaatje staat dus op de server van mijn provider.

donderdag 23 september 1999 @ 22:03:00 #13
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189863
>Maar het lijkt er inderdaad op dat het eindelijk een beetje gemengd gaat worden hier. Da's wel leuker vinnik persoonlijk. Ouwe jongens krentebrood is ook leuk, maar een vrouwelijke inbreng is gewoon gezellie

Da ze maar niet gaan zeggen dat de boel moet opgeruimd moet worden, dat er afgewassen moet worden, dat ze aandacht worden...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_189864
Als we jullie drankjes aandragen is het dan goed?

donderdag 23 september 1999 @ 22:21:00 #15
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189865
oe... whiskey... altijd
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_189866
Was m'n foto vergeten!

Admin vrijdag 24 september 1999 @ 00:36:00 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189867
Nou, een drankje sla ik niet af
  vrijdag 24 september 1999 @ 08:08:00 #18
140 Saskia
Maxima's twin
pi_189868
We zijn er toch niet alleen om drankjes te geven hoop ik! Ik neem aan dat onze inbreng over het hele BB gedoe ook wel op prijs gesteld wordt.
Verliefdheid is de grootste bedreiging van vriendschap (Karin)
  Admin vrijdag 24 september 1999 @ 16:09:00 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189869
Tuurlijk wel, maar als Jasmijn onze drankjes aan wil dragen, wie zijn wij dan haar dat plezier te ontnemen ?
pi_189870
Wie weet hoe je G2 player gratis kunt krijgen zoals op de Fokzine-site stond aangegeven?

Ik moest op de site mijn creditcardnr. invullen.

pi_189871
Dan zal je wel per ongeluk de G2+ hebben willen downe. Die kost wat..

ps. aan crossposten hebben we hier in het algemeen een bloedhekel.

Admin zaterdag 25 september 1999 @ 02:15:00 #22
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189872
Klopt..
De site is een beetje een doolhof. In plaats van realplayer PLUS G2 moet je gewoon Realplayer G2 (dus ZONDER de plus) hebben.
Die is gewoon gratis.
pi_189873
"Wat zowiezo niet echt lijkt is de poll die onder de kijkers wordt gehouden over wie eruit moet. Tot 6 uur kon je bellen, maar om kwart voor 5 lijkt al bekend te zijn wie eruit gaat. Dan rijst toch de vraag naar boven wanneer ze dat al wisten. Op deze manier is die telefoonpoll alleen maar een manier om snel geld binnen te krijgen."

Dat is natuurlijk niet helemaal waar, je kon al vanaf maandag bellen, dus dan is het logisch dat een uur voordat je niet meer kan stemmen de uitslagen al zo goed als duidelijk zijn.. duizenden mensen hebben gestemd in die paar dagen, lijkt me sterk dat er ook nog eens duizenden dat laatste uurtje gebeld hebben...

En om dan maar de poll maar te stoppen omdat het toch niet meer veranderd is natuurlijk ook overdreven..

zaterdag 25 september 1999 @ 02:59:00 #24
51 Wim C
Laat 4 koeien grazen!
pi_189874
O.k maar waarom wordt er dan op internet verteld om disinformatie te gaan verstrekken. Iedereen kon toch al zien wie er uit moest........
once a tweaker Always a tweaker

zaterdag 25 september 1999 @ 03:35:00 #25
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189875
Ik vond de aantallen bellers zelf ook een beetje vreemd.
Alleen al op Martin hebben er meer dan 7000 mensen gestemd.
Hoeveel mensen er in totaal hebben gestemd weet ik niet maar ik gok dat het er meer dan 25000 zijn geweest....is dat niet een beetje veel???
Bij landelijke tv akties voor Kosovo zijn ze al heeeeeel erg blij als er zoveel mensen bellen.
De nederlanders zijn daar volgens mij veel te nuchter voor, ik wel in elk geval (alhoewel het na een avondje flink stappen ook wel weer meevalt )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')