maar hij zegt in zijn verhaaldje dat de ontvanger een goede vriend of familie moet zijn (van mij dan) die dan meegaat naar italie, dus dan kan die goede vriend of familie het alleen ophalen. als zijn verhaal waar is is het natuurlijk wel logisch dat hij niet helemaal naar italy afreist voor jan lul.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:43 schreef voodoolady het volgende:
Maar dat betekent niet dat western union een malafide bedrijf is, dat is het namelijk niet. Het is een manier om geld te 'sturen' naar iemand. Werkt prima alleen moet je 100% zeker zijn dat de ontvanger te vertrouwen is.
Ja joh, en de paus is een moslim.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:15 schreef B.ertha het volgende:
Kan je mobiel opwaarderen?
MOCHT het nou zo zijn, dat het toch een oplichter is, dan KAN het zo zijn dat ie je telefoon hackt en op jouw kosten gaat bellen en dan EVENTUEEL je beltegoed opwaardeert.Dan heb je een probleem.
Maar ik geloof er persoonlijk niks van.
Daarom zeg ik ook dat ik het niet geloof.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:07 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ja joh, en de paus is een moslim.....
Dat zijn geen telefoon-landcodes.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:22 schreef postmortum het volgende:
je hebt gebeld met amerikaans samoa :
http://www.pen.k12.va.us/VDOE/Publications/NCLB/country_codes.pdf
excussen meneer Rose maar dyslexie & geen interesse in talen zegt gelukkig nog niks over je intelligentiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:39 schreef D.Rose het volgende:
TS heeft VWO gedaan volgens zijn profiel.
Zijn taalgebruik doet vermoeden dat ie de basisschool nog moet afronden
Gek dat dat vaak de excuses zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:19 schreef ooge het volgende:
[..]
excussen meneer Rose maar dyslexie & geen interesse in talen zegt gelukkig nog niks over je intelligentie
een excus? dus ik lieg het? wat zou dan de reden zijn van mijn zogenaamde basisschool achtige schrijven, volgens jou??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gek dat dat vaak de excuses zijn.
Het zou zomaar kunnen zijn dat je gewoon niet zo slim bent natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:48 schreef ooge het volgende:
een excus? dus ik lieg het? wat zou dan de reden zijn van mijn zogenaamde basisschool achtige schrijven, volgens jou??
(oké luiheid is ook een factor)
Het zou zomaar kunnen zijn dat je geen leven hebt natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen zijn dat je gewoon niet zo slim bent natuurlijk.
Gezien het feit dat je überhaupt dit topic moest openen lijkt dat me geen onmogelijkheid.
Sterker nog, gezien het aantal uren dat ik op Fok! doorbreng en het feit dat ik zonder blikken of blozen op dinsdag nog reageer op een kansloos topic van zaterdag staat het als een paal boven water dat ik inderdaad geen leven heb.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:14 schreef ooge het volgende:
Het zou zomaar kunnen zijn dat je geen leven hebt natuurlijk.
Gezien het feit dat je überhaupt zo zielig reageert lijkt dat me geen onmogelijkheid.
Dat ze nu opeens semi-moeilijke woorden gaat gebruiken, en opeens wél net gaan typen maakt het alleen maar erger. Hou maar op.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:14 schreef ooge het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen zijn dat je geen leven hebt natuurlijk.
Gezien het feit dat je überhaupt zo zielig reageert lijkt dat me geen onmogelijkheid.
dat was copy past + paar woorden aanpassenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:08 schreef Ventilator het volgende:
[..]
Dat ze nu opeens semi-moeilijke woorden gaat gebruiken, en opeens wél net gaan typen maakt het alleen maar erger. Hou maar op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |