Ah, bonnes V&D loeren staat in de agenda!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef Rhinestone het volgende:
Bij de V&D zit de miniserie er iig bij, meestal nog voor een zacht prijsje ook. En volgens mij zit bij elke DVD in NL de miniserie erbij, maar hang me er niet aan op.
Klopt. de huidige Nederlandse versie bevat gewoon de miniseries. Alleen een van de eerste releases had dat niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef Rhinestone het volgende:
Bij de V&D zit de miniserie er iig bij, meestal nog voor een zacht prijsje ook. En volgens mij zit bij elke DVD in NL de miniserie erbij, maar hang me er niet aan op.
Ga ik ook maar doen de miniserie daar bestellen, heb zelf namelijk een season 1 versie zonder de miniserie erbij en Battlestar kijken zonder de miniserie kan niet echtquote:Op maandag 12 maart 2007 14:01 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb bij play.com de miniserie besteld voor 9,50 euro en de 2 seizoenen voor 71,49 euro...
De miniserie heb ik al binnen maar die serie boxsets nog niet.![]()
Ik hoop niet dat ze met de post verloren zijn gegaan...![]()
BSG is echt kick-ass.
Toen hij voor het eerst zijn zonnebril afzette vond ik hem verdacht veel op Baltar lijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:21 schreef Sc0tTy het volgende:was een aardige aflevering , ik vind die advocaat wel een kick mannetje
Dat vond ik ook ja... ik dacht toen gelijk dat Baltar dus WEL een cylon is. Je zag Six ook diep in zijn ogen kijken en het leek alsof ze het door had, maar Lee reageerde er verder niet op.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:42 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Toen hij voor het eerst zijn zonnebril afzette vond ik hem verdacht veel op Baltar lijken.
Ja er zit een brom in de Orenji release, overigens vond ik het meevallen verder...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:02 schreef outcast_within het volgende:
Is het geluid veel slechter deze aflevering?
ik kan ze met moeite verstaan
En dan bij Seelix erop plakken, want Seelix was veel geiler met lang haarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:57 schreef Rock-shocker het volgende:
Die pony kan er af héy.
Klopt, Orenji releases worden echt met de week slechterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:02 schreef outcast_within het volgende:
Is het geluid veel slechter deze aflevering?
ik kan ze met moeite verstaan
Wat ik beetje dacht dat cally wist dat het gebeurde maar er niks van zei.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:37 schreef Rhinestone het volgende:
@ Helo, Kelly was de terrorist, niet Cally, die extra scene heeft denk ik ook niets te maken met dat Athena vermoedt dat Cally de terrorist (wat krijgt het begrip "terrorisme" toch een heerlijk neutrale klank van deze serie) is, maar met dat Cally gewoon een kutwijf is dat haar haat. Athena had haar dood moeten schieten, want vrouwen met ponnies zien er niet uit
![]()
Kelly deed het waarschijnlijk ook allemaal alleen, omdat ie tegen Apollo zegt dat hij er altijd mee door zal gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |