Ik denk puur omdat het al eens is gedaan in de verhaal lijn dat ze nu iemand anders gaan kiezen en daarom denk ik sharon, het is messchien niet de beste keuze maar zorgt wel voor leuke verhaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
maar goed no way, hij zal toch nog wel ff het wilde broekie met talent blijven.
Zeker nu starbuck een godsmissie heeft en wat serieuzer is geworden. (ze zat toch ook al een keer met de grote mannen langs het stratego bord)
So truequote:
Kat is ook al CAG geweest, dus zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
maar goed no way, hij zal toch nog wel ff het wilde broekie met talent blijven.
Hoe meer Racetrack hoe beter, tering wat is dat een prachtige vrouwquote:Op zondag 25 februari 2007 01:03 schreef Madine het volgende:
Racetrack zou ook een optie zijn, wel een vreemde aangezien ze de Raptor ECO van Athena is, ze is wel qualified om Viper te vliegen.
Iedereen zijn eigen smaak. Ze wel is wel beter als Starbuck, maar dat is ook weer persoonlijke smaakquote:Op zondag 25 februari 2007 14:06 schreef outcast_within het volgende:
wie?
http://tviv.org/Battlestar_Galactica_(2003)/Margaret_Edmondson
niks van bijgebleven.
Dacht even dat ze de dooie junk was![]()
Hear hear.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik denk dat een aantal mensen hier echt een andere serie moeten gaan zoeken...
Een filler is een aflevering die er kwalitatief niet toe doet.
De afgelopen afleveringen dragen misschien niet direct bij aan het grote verhaallijn, maar ze verschaffen wel de nodige diepgang voor de serie. Vergeet niet dat BSG in eerste instantie een drama-serie is, niet louter een Sci-Fi serie.
Ik vond afgelopen aflevering juist goed omdat we eindelijk eens wat meer zagen van de vloot dan alleen Galactica of Colonial One. Ook werd in deze aflevering duidelijk dat het leven op Galactica relatief gezien goed is. Het echt vieze werk wordt door andere opgeknapt (18 uur per dag), iets waar Galactica niet eens naar om kijkt.
Ik wil ook heel graag dat ze weer verder gaan met de zoektocht naar Aarde. Maar de afgelopen afleveringen als 'fillers' neerzetten is niet helemaal terecht. (Black Market dát was een filler)
Ik vond Black Market wel leuk!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik wil ook heel graag dat ze weer verder gaan met de zoektocht naar Aarde. Maar de afgelopen afleveringen als 'fillers' neerzetten is niet helemaal terecht. (Black Market dát was een filler)
Apollo zelf is nou ook niet echt bepaald reusachtig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef Rhinestone het volgende:
Enige goede van Black Market was de muziek, verder was die aflevering echt tenenkrommend slecht. Verder wel met je eens, Dee en Apollo kan ècht niet. Zie je het al voor je, Apollo die met zijn leuter van 54cm zo'n klein negerinnetje batst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |