abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 februari 2007 @ 19:59:51 #76
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_46633001
BSG
opgezegd@fok.nl
pi_46638876
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:40 schreef outcast_within het volgende:

[..]

maar goed no way, hij zal toch nog wel ff het wilde broekie met talent blijven.

Zeker nu starbuck een godsmissie heeft en wat serieuzer is geworden. (ze zat toch ook al een keer met de grote mannen langs het stratego bord)
Ik denk puur omdat het al eens is gedaan in de verhaal lijn dat ze nu iemand anders gaan kiezen en daarom denk ik sharon, het is messchien niet de beste keuze maar zorgt wel voor leuke verhaal.
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:59 schreef FoXje het volgende:
BSG
So true

Btw ik ben nu de 720P X264 versie aan het downloaden van S3 van de internet, ik ga niet zeggen waar, maar wou wel hebben over de kwaliteit, want die is echt geweldig. Zelf heb ik de dvd box sets thuis en vindt die kwaliteit echt super veel beter bij de 720p, hoop dat ze dan ook ooit de HD versie uit gaan brengen van BSG. Want ookal heb ik geen HD speler maar om puur op de pc te spelen is het al mooi genoeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door Helo op 25-02-2007 00:49:36 ]
pi_46642798
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:40 schreef outcast_within het volgende:

[..]

maar goed no way, hij zal toch nog wel ff het wilde broekie met talent blijven.
Kat is ook al CAG geweest, dus zou zomaar kunnen.
jeweetz
pi_46644029
Kat is was inderdaad CAG toen Starbuck op New Caprica zat en Lee zich zat vol te vreten op Pegasus. Als ze een nieuwe zoeken, dan is Starbuck toch de meest logische keuze? Ze is al CAG geweest op Galactica én Pegasus. Zolang zij beschikbaar is zie ik Hot Dog het niet worden. Athena lijkt me als Raptor-pilote ook een vreemde keuze aangezien ze tot nu toe altijd voor Viper-piloten hebben gekozen.

Racetrack zou ook een optie zijn, wel een vreemde aangezien ze de Raptor ECO van Athena is, ze is wel qualified om Viper te vliegen.
pi_46647717
mss doet hij het erbij als hobby, kan die meteen zijn vrouw ontwijken
pi_46654194
quote:
Op zondag 25 februari 2007 01:03 schreef Madine het volgende:
Racetrack zou ook een optie zijn, wel een vreemde aangezien ze de Raptor ECO van Athena is, ze is wel qualified om Viper te vliegen.
Hoe meer Racetrack hoe beter, tering wat is dat een prachtige vrouw Een van de redenen dat ik nèt iets harder mijn best doe in de sportschool
jeweetz
pi_46654546
wie?
http://tviv.org/Battlestar_Galactica_(2003)/Margaret_Edmondson

niks van bijgebleven.

Dacht even dat ze de dooie junk was
pi_46656651
Slecht hoor
jeweetz
  zondag 25 februari 2007 @ 15:08:16 #84
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_46657096
quote:
Op zondag 25 februari 2007 14:06 schreef outcast_within het volgende:
wie?
http://tviv.org/Battlestar_Galactica_(2003)/Margaret_Edmondson

niks van bijgebleven.

Dacht even dat ze de dooie junk was
Iedereen zijn eigen smaak. Ze wel is wel beter als Starbuck, maar dat is ook weer persoonlijke smaak
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_46657362
February 24, 2007 - Rumors of a direct-to-DVD Battlestar Galactica movie were confirmed today by the Sci Fi Channel's Adam Stotsky during a Galactica panel at New York Comic-Con.

While details on the film remain top secret, Stotsky acknowledged that a DTV project is in the works and that it will focus on "side stories" that the creators of the popular series have not been able to fit into the regular episodic run. Stotsky added that after the film is released on DVD, it will eventually be aired on Sci Fi as well.

Series stars Tricia Helfer (Six) and James Callis (Baltar) were also in attendance, and after the panel they both told IGN that they expect to appear in the film, though neither actor has seen a script for the project yet. Callis says, sort of cryptically, that he does not think the DTV film will be very "Galactica-centric."

Stay tuned to IGN for more Galactica news from NYCC this weekend!

Bron

gaaaaaf
  maandag 26 februari 2007 @ 19:42:31 #86
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_46705417
Zojuist de nieuwe aflevering weer gezien en ik sinds lange tijd weer 3 vipers gezien voor 3 sec. Voor de rest was het een zeik aflevering. Het is wel leuk om te zien hoe zwaar het leven in de vloot is, maar dat weet ik inmiddels wel. Get on with the story jesus.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_46706716
Alweer een filler dus? Pff dan wacht ik wel tot ik een keertje niks te doen heb en kijk het dan wel weer :/
  maandag 26 februari 2007 @ 21:03:15 #88
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_46709410
Ik denk dat een aantal mensen hier echt een andere serie moeten gaan zoeken...
Een filler is een aflevering die er kwalitatief niet toe doet.
De afgelopen afleveringen dragen misschien niet direct bij aan het grote verhaallijn, maar ze verschaffen wel de nodige diepgang voor de serie. Vergeet niet dat BSG in eerste instantie een drama-serie is, niet louter een Sci-Fi serie.

Ik vond afgelopen aflevering juist goed omdat we eindelijk eens wat meer zagen van de vloot dan alleen Galactica of Colonial One. Ook werd in deze aflevering duidelijk dat het leven op Galactica relatief gezien goed is. Het echt vieze werk wordt door andere opgeknapt (18 uur per dag), iets waar Galactica niet eens naar om kijkt.

Ik wil ook heel graag dat ze weer verder gaan met de zoektocht naar Aarde. Maar de afgelopen afleveringen als 'fillers' neerzetten is niet helemaal terecht. (Black Market dát was een filler)
  maandag 26 februari 2007 @ 22:27:39 #89
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_46714438
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik denk dat een aantal mensen hier echt een andere serie moeten gaan zoeken...
Een filler is een aflevering die er kwalitatief niet toe doet.
De afgelopen afleveringen dragen misschien niet direct bij aan het grote verhaallijn, maar ze verschaffen wel de nodige diepgang voor de serie. Vergeet niet dat BSG in eerste instantie een drama-serie is, niet louter een Sci-Fi serie.

Ik vond afgelopen aflevering juist goed omdat we eindelijk eens wat meer zagen van de vloot dan alleen Galactica of Colonial One. Ook werd in deze aflevering duidelijk dat het leven op Galactica relatief gezien goed is. Het echt vieze werk wordt door andere opgeknapt (18 uur per dag), iets waar Galactica niet eens naar om kijkt.

Ik wil ook heel graag dat ze weer verder gaan met de zoektocht naar Aarde. Maar de afgelopen afleveringen als 'fillers' neerzetten is niet helemaal terecht. (Black Market dát was een filler)
Hear hear.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 03:22:01 #90
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_46721366
* Dr_Crouton agrees
The Internets, I needs it..
  dinsdag 27 februari 2007 @ 09:49:17 #91
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46723758
* Sc0tTy vond het ook een goeie afleveringen

chief die weer de union starten en je ziet hoe het gaat met de fuel supply ship

ook vraag ik me nu af hoelang de vloot nog kan rond dobberen met zo weinig tilium , ik neem aan dat binnen 2 eps ze gaan zoeken naar eten + brandstof
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_46724260
Ik vond eum weer goed de episode, een mooi verhaal die de toeloop naar een spannende eind episode werkt.

Zo was dit niet een filler maar werden hier belangrijke informatie gegeven, dat is namelijk het feit dat meer en meer mensen het met baltar eens zijn. En vooral daarbij de lagere bevolking klasse. En ik gok dat dit een grote rol zal gaan spelen in de rechtzaak van baltar die eraan zit te komen. Daarnaast was de afronding van de vakbondleider verhaallijn te weten. Het enige nadeel wat ik vondt was het moment dat de staking begon tot de dat laura instemde met veranderen wel heel snel . een extra 10 min in het uitdiepen van de problemen die ontstaan en de verdeeldheid die daardoor ontstaat in de vloot zou goed op zijn plaats zijn geweest.

Maarja goed geslaagt ook al miste ik Grace park (:D) maar daarvoor heb ik de nieuwe C&C 3 demo waar zij in speelt.
pi_46735443
Prachtige aflevering. Eentje naar mijn hart èn nog goed ook. Meer meer meer! Ik hou van Baltar, stiekem toch wel, de revolutionist van het proletariaat
jeweetz
pi_46742662
Ik vond het ook een hele mooie aflevering, alleen ergens wil ik gewoon liever weten:
- wat de volgende aanwijzing naar Aarde is
- wie de resterende Cylons zijn
- hoe het proces tegen Baltar zal gaan
- wat de relgieuze missies van Tyrol en Starbuck zijn
- waar de Cylon-vloot in Godsnaam is gebleven
- hoe het Caprica-Six vergaat aan boord van Galactica
- wat er nu zo bijzonder aan Hera is
  dinsdag 27 februari 2007 @ 22:47:52 #95
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46753195
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Ik vond Black Market wel leuk!
Al was het de aflevering waarin Billy dood ging en gaf dat het groene licht aan het meest mismatched couple van de serie: Lee&Dee
pi_46755675
Enige goede van Black Market was de muziek, verder was die aflevering echt tenenkrommend slecht. Verder wel met je eens, Dee en Apollo kan ècht niet. Zie je het al voor je, Apollo die met zijn leuter van 54cm zo'n klein negerinnetje batst?
jeweetz
  dinsdag 27 februari 2007 @ 23:54:06 #97
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46756385
Je hebt wel grote verwachtingen van Apollo
pi_46761187
Dee
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_46761348
Next time on Battlestar Galactica:

Starbuck jumped tijdens het testen van nieuwe FTL-motoren met een Raptor naar een onbekende bestemming en Galactica raakt haar kwijt. Laatste wat we als kijker van haar zien is een neerstortende Raptor op een planeet, die als de camera uitzoomt Aarde blijkt te zijn. (cut naar aftiteling)

Ik had opeens een visioen Zou me wel wat zijn.
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:08:32 #100
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_46763841
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef Rhinestone het volgende:
Enige goede van Black Market was de muziek, verder was die aflevering echt tenenkrommend slecht. Verder wel met je eens, Dee en Apollo kan ècht niet. Zie je het al voor je, Apollo die met zijn leuter van 54cm zo'n klein negerinnetje batst?
Apollo zelf is nou ook niet echt bepaald reusachtig.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')