De miniserie was dan ook de pilot, de čchte pilot, niet zoals bij 9 van de 10 series dat ze de eerste aflevering de Pilot noemen, terwijl de echte pilot nooit uitgezonden is 14.gifquote:Op maandag 19 maart 2007 00:57 schreef Sc0tTy het volgende:
de miniserie ( noemen ze ook pilot :S )
Er is al een proper release.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:05 schreef outcast_within het volgende:
jup weer 350mb voor niks gedownload. orenji/nuked
get proper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond de ep maar een beetje een langdradige opbouw naar volgende week. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met Apollo.
[ Bericht 6% gewijzigd door Patton op 19-03-2007 13:26:22 ]Old Blood and Guts
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:17 schreef Patton het volgende:
Zegt Anders, die man van wijlen Starbuck, nu op het laatst in de "scenes from next week":Nah hij bedoelde het wss sarcastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond de ep maar een beetje een langdradige opbouw naar volgende week. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met Apollo.![]()
Ga weg joh, Seelix is een Vulcan.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:33 schreef Rhinestone het volgende:
Seelix
Tory.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:33 schreef Rhinestone het volgende:
Meer Racetrack, meer meer meer!![]()
Nouja, mooie aflevering Crossroads, volgende week gaat denk ik nog veel fether worden met de Final Five en de radio (misschien een trigger voor de Final Five?).
En mag ik even een gokje wagen?
Final Five zijn:
- Tigh
- Starbuck of Seelix
- Anders
- Gaeta
- En nog iemand. Baltar denk ik niet, dat zou teveel voor de hand liggen, of toch niet, of toch wel? Misschien ook wel.
Ik kan iig niet wachten![]()
Edit: even een klein spoilertje weggehaald...
Leuk trouwens ook, die hint naar Terminator, toen Helo en Gaeta in CIC waren.
Terminator hint?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:33 schreef Rhinestone het volgende:
Leuk trouwens ook, die hint naar Terminator, toen Helo en Gaeta in CIC waren.
Als het al overgenomen is is het van Terminator 1, daar wordt het op het einde gezegd. Maar wordt wel in meer films gezegd bijvoorbeeld in 'Batman Begins'.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Over die aankomende storm waarschijnlijk. Was dat letterlijk uit T2 overgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |