Waarom kijkt Jivis dit nog, ik vond hem altijd wel een held eigenlijk. Totdat ik zojuist las dat hij Jericho nog volgtquote:
Volgens mij is dat hele CIA verhaal bullshit.. maar wie weet verteld hij de waarheidquote:Op donderdag 12 april 2007 16:07 schreef maartena het volgende:
Goede aflevering inderdaad..... zou Hawkins de complete waarheid hebben verteld denk je? En er ontbreken wat haken en ogen aan het verhaal, zeker met betrekking tot die vriendin/partner en de gasten die nu achter hem aan zitten....
Eigenlijk moet ik mij hier bij aansluiten.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom kijkt Jivis dit nog, ik vond hem altijd wel een held eigenlijk. Totdat ik zojuist las dat hij Jericho nog volgt.
Het is best leuk na de breakquote:Op donderdag 12 april 2007 21:48 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik mij hier bij aansluiten.
Geloof er niks van.quote:Op zondag 15 april 2007 21:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is best leuk na de breakEn ik moet toch iets hebben om te kijken zodat ik weet dat 24 nog altijd een steengoede serie is, zelfs in seizoen 6
Net de laatste aflevering gezien... beste aflevering tot nu toe denk ik. Hawkins is een intrigerend personage. Jammer dat dat mayorwijf en Stanley's vriendin en zusje er steeds tussenin zaten.
Hele sterke aflevering. Hopelijk zakt het volgende week niet in. Dit soort apocalyptische dingen willen we zien, niet die zoetsappige troep.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:23 schreef Richardfun het volgende:
Wat hawkins ook zei "the fear of torture is what works. Torture itself only works in movies "
en jericho heeft een tank, maarja, wat is een tank nu zonder ammo en fuel hequote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef Tware het volgende:
Hoop dat die oorlog tussen die 2 dorpen er gaat komen.![]()
Er zal vast nog wel wat diesel in zitten.... en ver hoeft ie niet te rijden natuurlijk. Wellicht heeft die tank ook nog een voorraadje shells aan boord, ik bedoel..... wat heb je aan een tank die niet kan schieten.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:37 schreef s0k het volgende:
en jericho heeft een tank, maarja, wat is een tank nu zonder ammo en fuel he
Naja, ik doelde er idd op dat die tank het nog geen dag vol houdt. Dan zijn de resources er gewoonweg voor op.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel wat diesel in zitten.... en ver hoeft ie niet te rijden natuurlijk. Wellicht heeft die tank ook nog een voorraadje shells aan boord, ik bedoel..... wat heb je aan een tank die niet kan schieten.
Hawkins heeft ook nog een troef in z'n schuurtje.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef Tware het volgende:
Hoop dat die oorlog tussen die 2 dorpen er gaat komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |