abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46855598
Heb net de laatste 2 afleveringen zitten kijken! Zag er weer vet uit. En die Candace Bailey (in de serie Skylar Stevens), gvd dat is me toch wel weer een lekker wijf
[14.gif]
  vrijdag 2 maart 2007 @ 19:12:27 #77
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46855716
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 01:45 schreef butz0rs het volgende:
Heeft hawkins eigenlijk nog steeds zijn busje met de atoombom ergens staan?
omdat op het einde ook naar de package wordt gevraagd?
Zie aflevering 2 - "Fallout".
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_46856633
Deze ep deed me echt denken aan de game Fallout, en dat is zeker positief
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 22:02:42 #79
42184 crew  DaMart
pi_46861825
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 10:02 schreef Helo het volgende:
atoombom heeft ie toch in die vat ergens in zijn huis zitten ? of ben ik nou raar ? Verder mooie ep leuk om te zien dat beetje voerzicht geven alleen vindt ik het jamemr dat ze gelijk ruzie lopen maken waardoor ze daar nooit meer terug kunnen komen
Ja, ingemetseld in de kelder. Die muts zat dus vlak naast het vat toen ze verstuurde dat ze het niet kon vinden.

Was wel weer een goede aflevering. Tof om ook wat weetjes over de buitenwereld te weten te komen. Die strijd om de macht tussen 6 presidenten vind ik ook wel interessant. Daar kunnen ze nog wel wat mee in de rest van de serie, lijkt me. Diverse presidenten die proberen Jericho in te lijven of zo.

Wie weet heeft die Gray zelfs al eens met één of meer van die presidenten gesproken, toen hij zo lang weg was, en voert hij wat in zijn schild.
pi_46865154
de serie gaat nu eindelijk wel een beetje de goede kant uit, maar toch blijft het onvoorstelbaar dat ze nu per toeval iets zien op een doek wat je eigenlijk al vanaf dag 1 had willen en (als je een beetje op onderzoek uitgegaan was) ook had kunnen weten. Ook vragen ze niet even door aan die gasten wat er nu precies gebeurd is, maarja dat is natuurlijk ook om het geheel een beetje spannend te houden. Ach die 40 minuten per week kan ik er toch wel aan blijven besteden
pi_46868098
Op een doek? Waar heb je het over planethugo?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_46875995
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:11 schreef Richardfun het volgende:
Dat nieuws op die papieren ofzo?
Amen.
pi_46876860
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:11 schreef Richardfun het volgende:
de nieuwe plattegrond van de vs. met die 6 hootdsteden was toch op een doek geschilderd ofzoiets?
Zoiets had men allang kunnen weten maar daar interesseerde helemaal niemand in heel jericho zich blijkbaar voor

Maargoed zoals gezegd begint er nu eindelijk een beetje vaart in het verhaal te komen dus ben wel wat positiever dan voor de winterstop
  dinsdag 6 maart 2007 @ 00:27:24 #84
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_46962887
Het blijft gelukkig nog interessant.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:45:14 #85
122997 zquing
Drama Junk
pi_47040352
over een uurtje of 4 komt weer de nieuwste
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_47042225
Hij is binnen. Jammer dat ik nu stage heb, kan alle series pas 's avonds kijken
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_47044141
ben benieuwd of er een seizoen 2 komt
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:55:59 #88
122997 zquing
Drama Junk
pi_47044170
ze eindigen wel met een heel erg grote cliffhanger deze keer
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:13:10 #89
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_47047730
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:55 schreef zquing het volgende:
Dit is toch niet de laatste aflevering of wel dan?
A.F.C. Ajax
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:35:38 #90
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_47050217
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:54 schreef Wouter2006 het volgende:
ben benieuwd of er een seizoen 2 komt
Voor die 10.000 mensen die kijken?
Ik wil een plaatje posten!
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:18:52 #91
122997 zquing
Drama Junk
pi_47056463
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:55 schreef zquing het volgende:
lijkt me niet, 't is ps de 3e ep na de winterstop
pi_47059681
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef RandomReader het volgende:

[..]

Voor die 10.000 mensen die kijken?
hoop het niet eigenlijk , zo super is het ook weer nie!
pi_47069209
Hmm...
ik weet niet wat ik er van moet denken, die terugblik aflevering was super, maar deze sloeg eigenlijk weer nergens op. Behalve de stukjes met Hawkings dan, en dat is ook de enige reden dat ik blijf kijken.
Hoe staat het eigenlijk met de kijkcijfers van Jericho?
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  vrijdag 9 maart 2007 @ 00:40:29 #94
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47078066
Op tv.com in de forums speelt het gerucht dat er een tweede seizoen gaat komen. Ik hoop van wel in ieder geval.

Wat betreft deze aflevering, een paar opvallende zaken:

De trek van mensen naar het zuiden, die een pad door het gras achter lieten moeten toch vrij DICHT bij Jericho geweest zijn. Aangezien ze ongveer 10 mijl van Jericho af waren toen ze overvallen waren door die mannen in die zwarte truck. Als er daadwerkelijk duizenden mensen naar het zuiden LIEPEN, dan moet iemand dat toch opgevallen zijn in een dorpje van 5000 inwoners. Zeker gezien het feit dat ze patrouilles in een 5-mijl radius uitvoeren. En waarom was die (nieuwe) zwarte truck niet aangetast door de EMP? (Het kon natuurlijk goed dat de truck buiten bereik was op het moment van de EMP) Nieuwe auto's starten niet zonder elektronica namelijk.

Verder vond ik het wel een sterke aflevering. Eindelijk zien we hoe Jericho honger leidt en brandstoftekorten heeft, en dat men jagers erop uitstuurt om eten te verkrijgen. Gelukkig zitten er nog genoeg boeren in de omgeving, maar graan en mais is ook zo eentonig, en dat blijft ook maar zolang goed. Ze zouden eigenlijk kippen moeten gaan houden......
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_47078133
vond het wel een aardige aflevering, keek iig een stuk lekkerder weg dan die troep van voor de winterstop. Er scheelt nog wel een hoop aan maar a la voor die driekwartier kijk ik er daar wel overheen
  vrijdag 9 maart 2007 @ 00:57:57 #96
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_47078514
Een beetje 'Lost-meets-Tsjernobyl' dit.
A.F.C. Ajax
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:47:42 #97
133369 Jivis
Critikut
pi_47089946
Leuke aflevering.
Alleen vind ik dat met Roger en dinges een beetje doelloos.
Amen.
pi_47091285
Toffe ep idd, Jericho is een stuk beter geworden sinds de pauze.

Maar ik zag het toch niet verkeerd als ik zeg dat ze Jake makkelijk konden bevrijden door op de achterkant van de truck te gaan zitten? Of dat je van een afgebroken bord kunt zien hoe die gestaan heeft door simpelweg naar de breuk te kijken? Of dat je iemand warm kunt houden door z'n jas vol te stoppen met mos?

Verder irriteer ik me er altijd aan als mensen met hoge snelheid verongelukken (zonder gordels) en vervolgens weglopen met een paar krasjes en een verstuikte enkel.

Buiten dat gebeurde er iig wel weer wat
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:24:59 #99
133369 Jivis
Critikut
pi_47091523
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:19 schreef Symer het volgende:
Maar ik zag het toch niet verkeerd als ik zeg dat ze Jake makkelijk konden bevrijden door op de achterkant van de truck te gaan zitten? Of dat je van een afgebroken bord kunt zien hoe die gestaan heeft door simpelweg naar de breuk te kijken? Of dat je iemand warm kunt houden door z'n jas vol te stoppen met mos?
Mjah, inderdaad, ze gaven het wel heel snel op met die truck. Maar dat was natuurlijk enkel voor het dramatische moment tussen Stanley/Jake en papa/Jake
Amen.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:18:57 #100
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_47102225
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:47 schreef Jivis het volgende:
Alleen vind ik dat met Roger en dinges een beetje doelloos.
dat heb ik met Jericho ook, ken eigenlijk van weinig karakters de namen gewoon omdat ze eigenlijk overbodig zijn
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:19 schreef Symer het volgende:
Verder irriteer ik me er altijd aan als mensen met hoge snelheid verongelukken (zonder gordels) en vervolgens weglopen met een paar krasjes en een verstuikte enkel.
idd ja, ze crashen echt gigantisch hard, je ziet de auto ook keihard neerkomen en dan hebben ze eigenlijk weinig tot niks terwijl je zou verwachten dat er wel iets ergs aan de hand is. Maarja dat krijg je in series die actie moeten hebben om het publiek te blijven boeien en dat ook eens niet 12 maar ongeveer 22 afleveringen per seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')