Zie aflevering 2 - "Fallout".quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:45 schreef butz0rs het volgende:
Heeft hawkins eigenlijk nog steeds zijn busje met de atoombom ergens staan?
omdat op het einde ook naar de package wordt gevraagd?
Ja, ingemetseld in de kelder. Die muts zat dus vlak naast het vat toen ze verstuurde dat ze het niet kon vinden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:02 schreef Helo het volgende:
atoombom heeft ie toch in die vat ergens in zijn huis zitten ? of ben ik nou raar ? Verder mooie ep leuk om te zien dat beetje voerzicht geven alleen vindt ik het jamemr dat ze gelijk ruzie lopen maken waardoor ze daar nooit meer terug kunnen komen
Dat nieuws op die papieren ofzo?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:11 schreef Richardfun het volgende:
Op een doek? Waar heb je het over planethugo?
de nieuwe plattegrond van de vs. met die 6 hootdsteden was toch op een doek geschilderd ofzoiets?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:11 schreef Richardfun het volgende:
Op een doek? Waar heb je het over planethugo?
Dit is toch niet de laatste aflevering of wel dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:55 schreef zquing het volgende:
ze eindigen wel met een heel erg grote cliffhanger deze keer
Voor die 10.000 mensen die kijken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:54 schreef Wouter2006 het volgende:
ben benieuwd of er een seizoen 2 komt
lijkt me niet, 't is ps de 3e ep na de winterstopquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:55 schreef zquing het volgende:
ze eindigen wel met een heel erg grote cliffhanger deze keer
hoop het niet eigenlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Voor die 10.000 mensen die kijken?
Mjah, inderdaad, ze gaven het wel heel snel op met die truck. Maar dat was natuurlijk enkel voor het dramatische moment tussen Stanley/Jake en papa/Jakequote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:19 schreef Symer het volgende:
Maar ik zag het toch niet verkeerd als ik zeg dat ze Jake makkelijk konden bevrijden door op de achterkant van de truck te gaan zitten? Of dat je van een afgebroken bord kunt zien hoe die gestaan heeft door simpelweg naar de breuk te kijken? Of dat je iemand warm kunt houden door z'n jas vol te stoppen met mos?
dat heb ik met Jericho ook, ken eigenlijk van weinig karakters de namenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:47 schreef Jivis het volgende:
Alleen vind ik dat met Roger en dinges een beetje doelloos.
idd ja, ze crashen echt gigantisch hard, je ziet de auto ook keihard neerkomen en dan hebben ze eigenlijk weinig tot niks terwijl je zou verwachten dat er wel iets ergs aan de hand is. Maarja dat krijg je in series die actie moeten hebben om het publiek te blijven boeien en dat ook eens niet 12 maar ongeveer 22 afleveringen per seizoen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:19 schreef Symer het volgende:
Verder irriteer ik me er altijd aan als mensen met hoge snelheid verongelukken (zonder gordels) en vervolgens weglopen met een paar krasjes en een verstuikte enkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |