Waarom kijkt Jivis dit nog, ik vond hem altijd wel een held eigenlijk. Totdat ik zojuist las dat hij Jericho nog volgtquote:
Volgens mij is dat hele CIA verhaal bullshit.. maar wie weet verteld hij de waarheidquote:Op donderdag 12 april 2007 16:07 schreef maartena het volgende:
Goede aflevering inderdaad..... zou Hawkins de complete waarheid hebben verteld denk je? En er ontbreken wat haken en ogen aan het verhaal, zeker met betrekking tot die vriendin/partner en de gasten die nu achter hem aan zitten....
Eigenlijk moet ik mij hier bij aansluiten.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom kijkt Jivis dit nog, ik vond hem altijd wel een held eigenlijk. Totdat ik zojuist las dat hij Jericho nog volgt.
Het is best leuk na de breakquote:Op donderdag 12 april 2007 21:48 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik mij hier bij aansluiten.
Geloof er niks van.quote:Op zondag 15 april 2007 21:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is best leuk na de breakEn ik moet toch iets hebben om te kijken zodat ik weet dat 24 nog altijd een steengoede serie is, zelfs in seizoen 6
Net de laatste aflevering gezien... beste aflevering tot nu toe denk ik. Hawkins is een intrigerend personage. Jammer dat dat mayorwijf en Stanley's vriendin en zusje er steeds tussenin zaten.
Hele sterke aflevering. Hopelijk zakt het volgende week niet in. Dit soort apocalyptische dingen willen we zien, niet die zoetsappige troep.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:23 schreef Richardfun het volgende:
Wat hawkins ook zei "the fear of torture is what works. Torture itself only works in movies "
en jericho heeft een tank, maarja, wat is een tank nu zonder ammo en fuel hequote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef Tware het volgende:
Hoop dat die oorlog tussen die 2 dorpen er gaat komen.![]()
Er zal vast nog wel wat diesel in zitten.... en ver hoeft ie niet te rijden natuurlijk. Wellicht heeft die tank ook nog een voorraadje shells aan boord, ik bedoel..... wat heb je aan een tank die niet kan schieten.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:37 schreef s0k het volgende:
en jericho heeft een tank, maarja, wat is een tank nu zonder ammo en fuel he
Naja, ik doelde er idd op dat die tank het nog geen dag vol houdt. Dan zijn de resources er gewoonweg voor op.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel wat diesel in zitten.... en ver hoeft ie niet te rijden natuurlijk. Wellicht heeft die tank ook nog een voorraadje shells aan boord, ik bedoel..... wat heb je aan een tank die niet kan schieten.
Hawkins heeft ook nog een troef in z'n schuurtje.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef Tware het volgende:
Hoop dat die oorlog tussen die 2 dorpen er gaat komen.![]()
Maar Jericho heeft iets beters: een nukequote:Op vrijdag 20 april 2007 16:53 schreef Richardfun het volgende:
Sois, maar ik bedoel maar te zeggen dat nu die andere sjappies mortieren hebben, de tank niet meer zo'n onverwinnelijk voordeel is voor Jericho...
Ja, en? Die nuke in New Bern tot ontploffing laten komen, en je hebt geen last meer van die mensen (hooguit van wat fallout)quote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef zquing het volgende:
maar die kan je maar 1 keer gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
idd eigenlijk slaat het nergens op, zijn gewoon 2 buurdorpen dan zou je toch zeggen dat wel samen moet kunnen maarja levert wel een aardige aflevering op.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:58 schreef angel008 het volgende:
man ik vraag me wel een ding wat heeft hawkings opgeblazen ik bedoel die mortieren zouden best wel eens in de tank kunnen zou hun weer wat meer geven..
overgens snap ik gewoon niet hoe een stadje opeens zo erg kan ''turnen'' jerico is wel bereid om de zout te delen maar niemand gelooft dat.. sigh..
samenwerken hebben ze nooit van gehoord blijkbaar..
Op TV.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:14 schreef Richardfun het volgende:
Damn, weer een erg vette ep. Iemand een promo ergens gezien voor volgende week?
ja maarja jericho heeft ravenwood ook over hun heen gehad dus..quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:34 schreef Mirel het volgende:
Tja New Bern geeft Jericho de schuld dat Ravenwood alles overhoop haalde.
ja maarja New Bern kan dat geen zak schelen sinds Jericho het gewoon goed doet, en New Bern overhoop ligt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:44 schreef angel008 het volgende:
[..]
ja maarja jericho heeft ravenwood ook over hun heen gehad dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef planethugo het volgende:
volgens mij komt erDe kijkcijfers zijn gestaag aan het dalen inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
19, 20, 21, 22.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:06 schreef zquing het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kS_CuESOfVQ
bij deze promo zeggen ze dat er nog 4 eps komen, dat was bij ep 19. We zijn nu bij 21, dat zou inhouden dat er met deze erbij nog 3 komen. Ik hoop 't eigenlijk niet.
Waar hebben ze een tank voor nodig, als ze een complete, werkende, nuke hebben?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:55 schreef SoupNazi het volgende:
Woooow, ik kan niet wachten tot volgende week. Ik hoop ook wel dat ze die tank gaan gebruiken, waarschijnlijk in de season finale.
en dan komt die Stanley of hoe heet ie gewoon terug het dorp inlopen, hij kon natuurlijk wel ontsnappen terwijl voorderest iedereen uitgemoord isquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:29 schreef Symer het volgende:
En dan laten ze iedereen met enige militaire ervaring achter om met elkaar te kibbelen terwijl een paar boerenpummels als een stel idioten op de vijand afrennen. Die vervolgens natuurlijk afgeslacht worden.
Woensdagavond is een verschrikkelijk moeilijke avond met American Idol op FOX, die pakken sowieso de hoogste ratings. Denk dat ze het veel beter doen op een andere avond. Als CBS doorgaat met Jericho dan gaan ze hopelijk door met het Jericho van na de break want dat is echtquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:24 schreef funrider het volgende:
van wiki pagina;
"Lackluster ratings have prompted concern, as the show hit a new low in early April.[3] However, rumors continue to circulate about the show being renewed for a second year [4] and moved to a new night in the fall. [5] While the producers seem confident of a second season [6], no official announcement has been made by CBS, and none is expected until the network's fall lineup is announced in mid-May."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:26 schreef Chen het volgende:
Coole aflevering, ook die vlag in die promo is lagge. Is dat niet die vlag die voor de Burgeroorlog was gemaakt in Amerika?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eg wel!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:19 schreef Richardfun het volgende:
Uhm, nee. Mortieren gaan niet in een tank, net zoals een 9mm kogel niet in het boordkanon van een Apache kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
volgens mij is het alleen het _verkeerde_ leger...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:34 schreef bob1234 het volgende:
Johnston dood echt zielig die gast was echt super.
Wel goed om te zien dat er een nieuwe overheid is gevormd, maar hoop niet dat alles dan gelijk goed is moet niet zo romantische drama serie worden.
En volgens mij komt het leger net op tijd als seizoen 2 komt
Het heeft een beetje betrekking op het heden. Zo zij Johnston in de flashbacks dat wanneer Jake en ze broer iets van euhhhh weet niet meer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:58 schreef angel008 het volgende:
[..]
volgens mij is het alleen het _verkeerde_ leger...
overgens vond ik die stukken van 6 jaar terug super saai en heb ik ze ook geskipt (heb ik nu wat gemist ofwat)?
jup snap alleen niet hoe ze maar aan 1 round komen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:34 schreef Richardfun het volgende:
Jezus, nu moet er wel echt een 2e seizoen komen. En kennelijk past een mortier dus wel in een tank, handig
Nee, die flashbacks waren mooi en verwezen naar de huidige situatie. Ik vond ze mooi afgewisseld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:31 schreef planethugo het volgende:
die flashbacks waren compleet overbodig en tijdsverspilling, komen de verhaallijnen eindelijk bij elkaar en dan is het seizoen voorbij... minder
NUTS!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:31 schreef planethugo het volgende:
die flashbacks waren compleet overbodig en tijdsverspilling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |