bij MS mag je als je een licentie hebt ALTIJD downgraden dus met een vista licentie mag je wel degelijk XP draaien, je hebt alleen geen keys e.d.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lees je wel? XP = XP licentie, Vista=Vista licentie. Backwards compatible doen we niet aan. Met XP kon je ook geen 98 draaien.
daarom wordt het ook haast alleen maar gebruikt met corporate keysquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, ok, no keys no glory zegmaar
Is niet downwards geldig lijkt me zo. Dan heb je met 1 licentie windows server 2003 opeens ook beschikking over server 2000? Nee, dacht het nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:26 schreef HeatWave het volgende:
Het zou mij anders niets verbazen dat een licentie opzich wel gewoon downwards compatible is als het ware.
Je hebt een legale, nieuwere versie gekocht en als je dan een oudere versie op je PC wil draaien zou dat moeten kunnen lijkt me.
Geloof idd dat ik zoiets bij Dell wel eens gehoord heb, maar weet het niet meer zeker.
Maar dualboot lijkt me niet nodig.
Waarom kun je een systeem dan niet downgraden, maar wel upgraden?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
bij MS mag je als je een licentie hebt ALTIJD downgraden dus met een vista licentie mag je wel degelijk XP draaien, je hebt alleen geen keys e.d.
omdat in een nieuwer OS wel weet hoe het oudere in elkaar zit maar andersom niet natuurlijkquote:Op zondag 18 februari 2007 16:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Waarom kun je een systeem dan niet downgraden, maar wel upgraden?
Koop zakelijke PC's, geen thuis PC's. Je kon tot 2006 ofzo nog zakelijke PC's krijgen met Windows 2000 pre-installed, en je kunt nog zeker tot 2009 ofzo zakelijke PC's kopen met Windows XP erop.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:49 schreef geertp het volgende:
Goedemiddag,
Ik ben systeembeheerder bij een middelgroot bedrijf. Binnenkort gaan we een aantal pc's vervangen. We hebben allemaal losse licenties (gewoon bij elke PC aangeschaft) En als ik nu een PC koop zit er 9 van de 10 keer Vista bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |