quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:04 schreef Blivox het volgende:
Middelgroot bedrijf en overstappen? NeinezzZ!!Z1Z!ZZ!! Slechte keus!
x-aantal corporate licenties dus, maar dat staat dan weer niet in de OP...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
ff iets stoms, mag je met een particuliere licentie je peecee wel gebruiken in een bedrijf? moet je dan geen bedrijfslicentie hebben?
kee vroeg het me gewoon ff afquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:11 schreef geertp het volgende:
Tsja, wij zitte nu met de pc's allemaal op HP desktops. Daar zijn we ook tevreden over en willen ook HP blijven kopen. En bij HP (of welk ander willekeurig merk dat kant en klare pc's levert) kun je niet echt veel kiezen aan je OS. Dan is 't gewoon incl. vista. En ja, je mag die licentie wat bij zo'n pc's zit gewoon als bedrijf gebruiken.
Ok, ik meen me iets te herrineren dat als je toendertijd XP aanschafte die licentie wel backwards compatible was.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vista licentie is niet backwards compatible. Vista is voor Vista, XP voor XP...
Volgens mij kan jij niet goed lezen hoor...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:27 schreef Pizzahut het volgende:
volgens mij kan een vista machine best goed communiceren met een xp pc hoor..
of zeg ik nu iets heel doms![]()
Bull, niets mis met dell, draaien er hier 350 al jaren probleemloos en 35 servers... geen vuiltje aan delucht. Prima dingen voor bedrijven.quote:
Een netwerk met Vista en XPmachines werkt prima hierquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:32 schreef Ghara het volgende:
En een verbinding maken tussen Xp en Vista gaat ook heel erg moeizaam. Beter nog het is mij helaas nog niet gelukt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |