Aan de andere kant, als achteraf blijkt dat dit allemaal fake is geweest dan is er inderdaad sprake van het 'meest spraakmakende TV project van deze eeuw". Dat wel. Want reken maar dat dan de tongen los komen!
Maar toch. Ik vind het wat vergezocht...
Weather
en nog een ding snap ik niet: de enige afsluiting tot de buitenwereld is dat tuinhek, betekent dat niet dat over 20 dagen, wanneer er echte BB freaks zijn onstaan, zij kunnen gaan communiseren (familie) en zo met de little brothers? Als het echt was, dan zou het toch wel wat beter afgesloten zijn, zou ik denken. .......BUT I CAN BE WRONG.....
Maar goed.. ik weet niet hoeveel "flodder"-huizen daar staan
echtus
Don't hurt me because i'm beautiful..
FOK! de SOAP!!!
Alleen maar omdat ik geen zin heb om veel te typen en toevallig een baan in de communicatie heb, werk ik nog niet bij Veronica! Trouwens, als je goed leest zie je dat ik het ook met hun werkwijze absoluut niet eens ben.
Dus stop met stoken. Ik vermoed dat Veronica zichzelf te hoogwaardig vindt om op deze site te reageren. Zij zijn nog altijd de regisseurs van het hele big brother verhaal, en de meeste 'gemiddelde nederlanders' zien het alleen maar op TV en gaan dus af op wat hen daar wordt voorgeschoteld. En tsja, dat dat mijn grote interesse heeft (ja, ook beroepsmatig!) lijkt me evident?
Dus, Roman, wil je alsjeblieft niet zomaar met je vinger naar iemand wijzen. Dat is precies de manier waarop Martin er ook uit'gewerkt' is. Bovendien vind ik het zelf niet leuk.
Weather
Remmie
btw.. Ik ben het niet hoor
------------
It wasn't me!!!!
Thalion
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |