abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189823
Eh, vind niemand het hele BB gedoe nogal gemaakt?! Het lijkt net alsof ze allemaal expres (en ook nogal overdreven ook, martins verhaal komt nogaal uit de lucht vallen) dingen laten gebeuren om alleen maar hogere kijkcijfers te krijgen, en dat zou alleen maar kunnen als al die gasten NEP zouden zijn ( deze opmerking heb ik al eerder gelezen op de forum, dus ik weet dat ik niet de eerste ben). Maar daarbij komt ook dat ik volgens mij Willem herken als figurant uit GTST!! Echt waar!! (ik ben ook weleens als figurant in GTST voor gekomen) Maar ff serius (dat van willem was serieus.), vind je al die types niet al te gemaakt?!(zijn van die echt van die kant_en_klaar types, perfect om een goed verhaal te maken) het lijkt wel of ze alles volgens een script (met een beetje improvisatie) afspelen, vinden JULLIE niet?!!!!
If the milk turns out to be sour.. I'm not the kinda pussy to drink it!

pi_189824
Het zou kunnen Roman, maar ik twijfel nog. Waarom zou V. dat doen? En zouden ze dan midden in de nacht over hun contract praten? En zou Veronica het dan nodig vinden om zo vaak het testbeeld aan te zetten als ze weer eens aan het censureren zijn? Het kan best kloppen hoor, je theorie, maar ik vind het eigenlijk wel wat vergezocht.

Aan de andere kant, als achteraf blijkt dat dit allemaal fake is geweest dan is er inderdaad sprake van het 'meest spraakmakende TV project van deze eeuw". Dat wel. Want reken maar dat dan de tongen los komen!

Maar toch. Ik vind het wat vergezocht...

Weather

pi_189825
En het zou ze bakken meer geld kosten. Bedenk maar eens wat het zou kosten om 9 acteurs 3mnd/24hr een vergoeding te geven. Vergeleken daarmee is die fl 250.000 een schijntje.
pi_189826
Ja het is vergezocht, maar dat van willem meen ik echt, en de testbeelden zijn er voor gesprekken tussen de regie en acteurs. EN wie is er nou echt zo dom om 100 dagen in zo'n hutje te ziten?!

en nog een ding snap ik niet: de enige afsluiting tot de buitenwereld is dat tuinhek, betekent dat niet dat over 20 dagen, wanneer er echte BB freaks zijn onstaan, zij kunnen gaan communiseren (familie) en zo met de little brothers? Als het echt was, dan zou het toch wel wat beter afgesloten zijn, zou ik denken. .......BUT I CAN BE WRONG.....

pi_189827
Samenstick: Als ze nou allemaal 100% zeker een vergoeding krijgen anderhand van de lengte van hun rol, dan klinkt het opeens voor mij veel logischer dan dat ze 100 dagen lang "vrijwillig" geisoleerd gaan alleen maar voor de kans van 1 op 10 dat je die 250 duizend krijgt. Toch?!

Admin donderdag 23 september 1999 @ 19:25:00 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189828
Roman: niet alleen een hek zit ertussen. Het big brother huis staat op het terrein van een studio. Op hetzelfde terrein als waar bv de wijk zonnedael uit Flodder is gebouwd.
Ik geloof dat het BB huis daar vlak naast ligt. Er zit dus wel degelijk nog een bewaakte poort.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_189829
Dat slappe poort van de eerste aflevering? Ach dat kan wel wat tegenhouden..

donderdag 23 september 1999 @ 19:35:00 #8
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189830
sterker nog danny.. het huis van flodder (nummertje 13 dus) is te zien!!! Af en toe als de top-camera's in de tuin aanstaan, zie je het dak van dat huis..

Maar goed.. ik weet niet hoeveel "flodder"-huizen daar staan

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_189831
Nog ff over NEP gesproken. Het zal me ook werkelijk niets verbazen als er een medewerker van veronica hier (ongemerkt) zit mee te lullen...
  donderdag 23 september 1999 @ 20:36:00 #10
81 JayTaph
pi_189832
Ik ben ut niet...

echtus

Don't hurt me because i'm beautiful..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_189833
Weathergirl?

pi_189834
kijk maar bij haar beroep. En ze kort Veronica af met ....... V.!!!!...... HAHA!
(weet je wat we beginnen nu gewoon onze eigen soap!) en wie is er vandaag naar bed gegaan met Signe?! Wie zal er morgen tijdens een vliegtuigongeluk verdwaald raken in de hoge toppen van de Himalaya nadat hij erachter kwam dat Henny Huisman z'n moeder was!!Mischien was het danny, mischien was het Wouter of heel mischien was het Remco!!! Wie zal het zeggen..?
Dit en nog veel meer in.........

FOK! de SOAP!!!

Admin donderdag 23 september 1999 @ 20:56:00 #13
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189835
Ermm, zijn we niet een beetje paranoid aan het worden ?
Ik denk dat de mensen van veronica wel wat beters te doen hebben dan hier op dit forum rondhangen.. Wat zouden ze er wijzer van worden dan ?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_189836
Wat ze er wijzer van zouden kunnen worden? Dat ze hun videostreams niet moeten laten lopen achter de schermen tijdens repetities bijvoorbeeld. Als ze slim waren. Maar dat zijn ze niet, geloof me.
So it goes...
  donderdag 23 september 1999 @ 21:01:00 #15
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_189837
Mijn beroep begint zelfs met Ver. en zou het wel leuk vinden als Ik bij Veronica ook nog eens op de loon lijst zou staan.
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_189838
Verkrachter? Vreemd beroep...
So it goes...
  donderdag 23 september 1999 @ 21:09:00 #17
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_189839
Het zou verboden moeten wwwrrddn!!!
(Oh, is het al!)
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_189840
Hey! I resent that!

Alleen maar omdat ik geen zin heb om veel te typen en toevallig een baan in de communicatie heb, werk ik nog niet bij Veronica! Trouwens, als je goed leest zie je dat ik het ook met hun werkwijze absoluut niet eens ben.

Dus stop met stoken. Ik vermoed dat Veronica zichzelf te hoogwaardig vindt om op deze site te reageren. Zij zijn nog altijd de regisseurs van het hele big brother verhaal, en de meeste 'gemiddelde nederlanders' zien het alleen maar op TV en gaan dus af op wat hen daar wordt voorgeschoteld. En tsja, dat dat mijn grote interesse heeft (ja, ook beroepsmatig!) lijkt me evident?

Dus, Roman, wil je alsjeblieft niet zomaar met je vinger naar iemand wijzen. Dat is precies de manier waarop Martin er ook uit'gewerkt' is. Bovendien vind ik het zelf niet leuk.

Weather

pi_189841
Weather, wat een reactie voor deze tijd van de dag.
We volgen met ze allen soap, maar beginnen er hier een te schrijven.
Laten we het inderdaad bij BB houden, daar valt meer dan genoeg over te zeggen.

Remmie

pi_189842
I was just kidding!

pi_189843
He guyz, neem nou maar van mij aan dat er medewerkers van Veronica op deze site komen, vanochtend is op meerdere radiostations (that is: Radio3, Veronica en 538 sowieso) het adres van deze pagina genoemd, dus als ze er nog niet zijn die Veronicanezen, dan komen ze binnenkort hun misinformatie hier ook vast wel dumpen
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_189844
zucht...
  vrijdag 24 september 1999 @ 12:02:00 #23
81 JayTaph
pi_189845
Hoe willen ze in vredesnaam dis-informatie op de site zetten?????

btw.. Ik ben het niet hoor

------------

It wasn't me!!!!

pi_189846
...en als dat zo doorgaat dan gaat deze site ten onder aan te weinig bandbreedte cq gebrek aan geld om dit te betalen, of het gebrek aan onderscheid tussen echt nieuws en desinformatie. Dat zou pas zonde zijn!

Thalion

vrijdag 24 september 1999 @ 15:27:00 #25
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_189847
Nou, ook ik werk niet bij V. en tuurlijk houden ze dit forum in de gaten maar reageren doen ze helaas nog niet, maar dat komt wel...
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')