Je kent me?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je bent wel van de keiharde killer tak van AFCA he?![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:58 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
precies, dat slaat toch eigenlijk nergens op. ze moeten eigenlijk een soort van stemrestrictie instellen. maar een X aantal keer per telefoonnummer.
ik weet ook wel dat zoiets nooit zal gebeuren, maar het zou wel eerlijker zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Ze zijn toch niet gek daar bij RTL.
Ach ja, eerlijk, eerlijk. Het gaat toch sowieso om de fanbase, en als die van de één fanatieker is dan de andere dan zegt dat misschien toch wat over de artiest.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:44 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat zoiets nooit zal gebeuren, maar het zou wel eerlijker zijn.
Ze zijn niet zo gek.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:58 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
precies, dat slaat toch eigenlijk nergens op. ze moeten eigenlijk een soort van stemrestrictie instellen. maar een X aantal keer per telefoonnummer.
Was moest Wendy dan met een telefoon?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:57 schreef jaoka het volgende:
Was wel leuk hoe lang ze iedereen bleven bedanken. En Wendy maar die telefoon terugwillen
Nee, maar je fanatisme m.b.t. X6 is hartverwarmendquote:
moet jij zeggen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:25 schreef x6-fan het volgende:
zit niet zo op elkaar te letten hey, doe dat maar via pm.
Vooral Ryannequote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:25 schreef x6-fan het volgende:
zit niet zo op elkaar te letten hey, doe dat maar via pm.
CHECK DIE FILMPJES OP DE XFACTOR SITE VAN X6 !! wat ze zelf gefilmt hebben enzo. ik heb buikpijn van het lachen
ik denk dat die kans groter is als jij denkt...quote:
Ja maar het draati niet om 1 week.. en Je kan geen appels met peren vergelijken, maar goed dat moet je zelf weten!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:54 schreef Andiyan het volgende:
Wat was X6 ontzettend slecht op zondag.![]()
Niet om áán te horen die versie van My Lovin'.
Met Raffa's versie in het achterhoofd was het gewoon belachelijk slecht![]()
Als je naar afgelopen weekend kijkt was het helaas terecht dat ze eruit liggen![]()
Ik zeg toch als ik het baséér op afgelopen weekend, dán is het terecht.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:54 schreef Hockeylotje het volgende:
Ja maar het draati niet om 1 week.. en Je kan geen appels met peren vergelijken, maar goed dat moet je zelf weten!
Je bent zo goed als je laatste optreden. Die blijft hangen. Dus niks appels en peren vergelijken, het is gewoon heel terecht dat hier de rit stopt. Het is ook niet de eerste keer dat ze hooguit middelmatig waren.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:54 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ja maar het draati niet om 1 week.. en Je kan geen appels met peren vergelijken, maar goed dat moet je zelf weten!
Ik bedoel met dat appels en peren.. dat het nog al wat anders is als een solist een nummer zingt dan een hele groep!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je bent zo goed als je laatste optreden. Die blijft hangen. Dus niks appels en peren vergelijken, het is gewoon heel terecht dat hier de rit stopt. Het is ook niet de eerste keer dat ze hooguit middelmatig waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |