Volgens haar nichtje hebben Roos en Sanne zo ongeveer elk haar gehad wat er bestaatquote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef Woelli het volgende:
Ik weet niet wat Sanne heeft
maar ze experimenteerd volgens mij veel met kapsels
Met die vakantiefoto's zaten ook aantal foto's bij waar ze zoon Groovin' Sound kapsel heeft
Desnoods gooit Marianne ze in een musical.. Maar vorige week zei hun nichtje dat als ze bij de laatste 3 kwamen, dat ze dan zowiezo een plaat op mochten nemen..quote:Op maandag 19 februari 2007 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vraag me af of we nog veel van ze zullen horen, ik denk van niet.
ik denk dat er wel een album komtquote:Op maandag 19 februari 2007 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vraag me af of we nog veel van ze zullen horen, ik denk van niet.
oh, tof. Dat wisten we niet. Ik iig niet. Wat hebben ze gezegd dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:25 schreef x6-fan het volgende:
jullie hadden vanochtend naar giel beelen moeten luisteren bij 3FM.. daar waren ze te gast, en hebben ze gezegd wat ze van plan zijn..
X6 bij Giel!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:41 schreef x6-fan het volgende:
Nou ze hebben live in de uitzending gezongen, all my life, klonk vet goed. En ze zeggen dat ze heel graag de soul / funky kant op willen en dat ze wel plannen hebben om dingen uit te brengen. En zodra ze dat doen mogen ze weer bij Giel in de uitzending komen. Was voornamelijk geinen, en ook nog ff henk-jan tussendoor..
precies, dat slaat toch eigenlijk nergens op. ze moeten eigenlijk een soort van stemrestrictie instellen. maar een X aantal keer per telefoonnummer.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:56 schreef Andiyan het volgende:
Stom zeg. Eruit.![]()
Ook niet aan gedacht om te stemmen ofzo. Was bezig met carnavallen.![]()
T lijkt wel een soort wie-heeft-het-meeste-geld-contest. Richy's familie heeft zoveel geld dat ze m naar de finale kunnen Sms'en.![]()
Of zoals ik op IRC al zei: stemmen via je DigiD, één keer per persoon.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:58 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
precies, dat slaat toch eigenlijk nergens op. ze moeten eigenlijk een soort van stemrestrictie instellen. maar een X aantal keer per telefoonnummer.
het is idd een goede oplossingquote:Op maandag 19 februari 2007 15:00 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Of zoals ik op IRC al zei: stemmen via je DigiD, één keer per persoon.
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:00 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Of zoals ik op IRC al zei: stemmen via je DigiD, één keer per persoon.
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
het is idd een goede oplossing
je avatar trouwens
Dat was maar een grapjequote:Op maandag 19 februari 2007 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe groot is de kans dat je met z'n zessen in een musical terecht kan.
Je bent wel van de keiharde killer tak van AFCA he?quote:Op maandag 19 februari 2007 08:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi dankwoord hadden ze trouwens, wel van te voren ingestudeerd, maar ik vond het erg mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |