Je moet iedereen in zijn waarde latenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef _Arual_ het volgende:
Op de site van x-factor, las ik de volgende dingen:
[..]
en
[..]
en
[..]
Van dat soort dingen word ik niet vrolijk. Sorry.
Als ze hun geloof willen uitdragen is dat toch prima?quote:Levensmotto en/of lijfspreuk:
Lijfspreuk: Geniet op alle dagen van je leven, die God je heeft gegeven! Levensmotto: Heb ontzag voor God en leef zijn geboden na
Dat doen zij toch ook niet als ze het geloof zo op proberen te dringen? Van mij mogen ze lekker hun christelijke gang gaan, als ze maar niet als een soort van missionarissen tw werk gaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Je moet iedereen in zijn waarde laten![]()
Ja hoor, en ik stoor me er ook niet aan. Maar die liedjes die ik hierboven noemde vond ik gewoon erg slecht gedaan, of er een correlatie is mag je zelf bedenkenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:05 schreef SpecialGuest het volgende:
Bij Sharon anders ook:
[..]
Als ze hun geloof willen uitdragen is dat toch prima?
Ligt eraan op welke manier. Sharon heb ik er in de shows nauwelijks over gehoord. Ik heb het idee dat zij er minder problemen mee heeft als mensen niet gelovig zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:05 schreef SpecialGuest het volgende:
Bij Sharon anders ook:
[..]
Als ze hun geloof willen uitdragen is dat toch prima?
Ik druk het nu wel een beetje stellig uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Missionarissenwerk. Omdat ze liedjes zingen met religieuze inslag
?
Die liedjes zijn meestal wel de beste nummers! Zowiezo Black Gospel, is een van de beste soorten muziek, gaat ook vrijwel allemaal over God.. luister dan niet naar de tekstquote:Op zondag 18 februari 2007 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Missionarissenwerk. Omdat ze liedjes zingen met religieuze inslag
?
Check artikel 6 van de Nederlandse grondwet nog eens. Als je dat niet kan respecteren, dan tsjah, kijk dan nog eens goed naar jezelf zou ik zeggen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:11 schreef _Arual_ het volgende:
Ik druk het nu wel een beetje stellig uit.
Qua liedjes, qua filmpjes, qua lijfspreuken, qua manier van leven. Qua totaalplaatje.
Nu heb ik wel zo'n beetje alles gezegd wat ik erover zeggen wil. Ze zijn leuk, alleen ben ik wat allergisch voor dat gelovige gedoe.
Toch hoop ik dat ze in de finale komen.![]()
Daar staat niet dat ik het niet tenenkrommend mag vinden.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Check artikel 6 van de Nederlandse grondwet nog eens. Als je dat niet kan respecteren, dan tsjah, kijk dan nog eens goed naar jezelf zou ik zeggen.
Toen ik dit las (en ook dat levensmotto van Sharon) dacht ik: ´oooooooooh god nee he!!!!!!!´ Kijk, dat je gelovig bent, leuk voor je, maar ik krijg hier de kriebels van! Had zo´n vriendin in mijn omgeving die ook zo gelovig was, en ik dus niet. In het begin was dat geen probleem, totdat ik bij haar thuiskwam en ik zowat bekeerd werd met vijf bijbels en allerlei gelovige teksten aan moest horen... Ik hoef niet bekeerd te worden!!!! En die levenszinnen van hun doen me daar zo aan denken! Brrrrr blijf dan lekker bij de EO in een kerkkoor zingen ofzo! En ja ik respecteer die mensen, maar zij doen dat bij mij niet, want het werd mij niet in dank afgenomen dat ik niet hetzelfde geloof had!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef _Arual_ het volgende:
Op de site van x-factor, las ik de volgende dingen:
[..]
en
[..]
en
[..]
Van dat soort dingen word ik niet vrolijk. Sorry.
Zo erg zijn zij nu ook weer niet.. overdrijven is een vak! Maar goed X6 zijn gewoon normale meiden, die gelovig zijn, boeien!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:28 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Toen ik dit las (en ook dat levensmotto van Sharon) dacht ik: ´oooooooooh god nee he!!!!!!!´ Kijk, dat je gelovig bent, leuk voor je, maar ik krijg hier de kriebels van! Had zo´n vriendin in mijn omgeving die ook zo gelovig was, en ik dus niet. In het begin was dat geen probleem, totdat ik bij haar thuiskwam en ik zowat bekeerd werd met vijf bijbels en allerlei gelovige teksten aan moest horen... Ik hoef niet bekeerd te worden!!!! En die levenszinnen van hun doen me daar zo aan denken! Brrrrr blijf dan lekker bij de EO in een kerkkoor zingen ofzo! En ja ik respecteer die mensen, maar zij doen dat bij mij niet, want het werd mij niet in dank afgenomen dat ik niet hetzelfde geloof had!
Sorry... maar ik heb al op Sharon gestemd... 1 keer... maar ik vind het zonde van het geld om te gaan stemmen op een act die er toch uitvliegt.... helaasquote:Op zondag 18 februari 2007 17:10 schreef superhero87 het volgende:
Alle X6 aanhangers: Nu stemmen! it's now or never![]()
0909 0302,
Ik heb zelfs gestemd![]()
Dus Heineken, Andiyan, Hockeylotje, Woelli, Vaduz etc: STEMMEN![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik vind het zonde van het geld om te gaan stemmen op een act die er toch uitvliegt.... helaas
Heb gestemdquote:Op zondag 18 februari 2007 17:10 schreef superhero87 het volgende:
Alle X6 aanhangers: Nu stemmen! it's now or never![]()
0909 0302,
Ik heb zelfs gestemd![]()
Dus Heineken, Andiyan, Hockeylotje, Woelli, Vaduz etc: STEMMEN![]()
alsof mijn ene smsje gaat voorkomen dat ze eruit vliegenquote:Op zondag 18 februari 2007 17:12 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze vliegen er niet uit als jij gaat stemmen
![]()
o.a. wel, iedere stem teltquote:Op zondag 18 februari 2007 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alsof mijn ene smsje gaat voorkomen dat ze eruit vliegen
ok ok... je heb me overtuigd.... ik ga stemmen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |