helaas heeft X6 geen horde dertienjarige huppelkutjes achter zich aanlopenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Als het Richy lukt om door te gaan na die dramatische prestatie van vorige week, moet X6 het ook lukken.
Inderdaad! En in de zaal klonk het geweldig!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:51 schreef Tourniquet het volgende:
Ze vergat de tekst niet, Sanne zette te laat in, waardoor Daniëlle in de problemen kwam met haar deel. Vond dat ze het nog prima oploste eigenlijk.
ik vond het een blunder.... als je zover komt in dat programma, kan je je geen fouten permiterenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:51 schreef Tourniquet het volgende:
Ze vergat de tekst niet, Sanne zette te laat in, waardoor Daniëlle in de problemen kwam met haar deel. Vond dat ze het nog prima oploste eigenlijk.
Rich was zowel gisteren als over het gehele programma gezien gewoon de betere van de tweequote:
quote:
Daar heb ik ook nog over gedacht ja..quote:Op zondag 18 februari 2007 12:48 schreef Emmety het volgende:
Ik denk serieus dat Sharon er uit kan vliegen. Ze was niet op haar best en vlak voor de finale kunnen er wel eens van die uitslagen zijn die je totaal niet verwacht. Idols-ervaring
Absoluut niet..quote:Op zondag 18 februari 2007 12:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Rich was zowel gisteren als over het gehele programma gezien gewoon de betere van de twee.
Hind-exit deja-vu.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:48 schreef Emmety het volgende:
Ik denk serieus dat Sharon er uit kan vliegen. Ze was niet op haar best en vlak voor de finale kunnen er wel eens van die uitslagen zijn die je totaal niet verwacht. Idols-ervaring
vond X6 in liveshow 5,6 en 7 veel beter.. daarna misschien gelijk aan Richy, maar zeker niet slechter..quote:
Na die blik van de moeder van een van die meiden toen Henk zei dat het wel wat meer sexy mocht, wist ik genoegquote:Op zondag 18 februari 2007 13:40 schreef SpecialGuest het volgende:
Mij stoort dat niet hoor. Ik denk dat je dat kerkelijke meer moet zien als het hebben van een soort clubhuis, een plek waar ze samen zijn gekomen en begonnen zijn met muziek te maken. Ik vind nou niet dat ze heel erg met hun christelijke geloof voorop lopen.
Zo moeder, zo dochter gaat natuurlijk lang niet altijd op.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Na die blik van de moeder van een van die meiden toen Henk zei dat het wel wat meer sexy mocht, wist ik genoeg.
In dit soort gemeenschappen lijkt mij van welquote:Op zondag 18 februari 2007 13:45 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Zo moeder, zo dochter gaat natuurlijk lang niet altijd op.
Niks mis mee toch? ach het zijn hele lieve meiden, ze zijn misschien gelovig, maar ze zijn net zo spontaan als niet gelovigen en kunnen net zo raar doen.. dus jaquote:Op zondag 18 februari 2007 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder trouwde ook op haar 21ste.
enquote:Levensmotto en/of lijfspreuk:
"Blijf positief! Vertrouw op God, Hij heeft het beste met je voor! Hij is de beste regisseur!"
enquote:Levensmotto en/of lijfspreuk:
Overtuig mensen dat God van ze houdt en als het echt niet anders kan, gebruik dan woorden
Van dat soort dingen word ik niet vrolijk. Sorry.quote:Levensmotto en/of lijfspreuk:
"Alles is mogelijk, voor wie gelooft in Hem!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |