Je kent me?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je bent wel van de keiharde killer tak van AFCA he?![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:58 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
precies, dat slaat toch eigenlijk nergens op. ze moeten eigenlijk een soort van stemrestrictie instellen. maar een X aantal keer per telefoonnummer.
ik weet ook wel dat zoiets nooit zal gebeuren, maar het zou wel eerlijker zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Ze zijn toch niet gek daar bij RTL.
Ach ja, eerlijk, eerlijk. Het gaat toch sowieso om de fanbase, en als die van de één fanatieker is dan de andere dan zegt dat misschien toch wat over de artiest.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:44 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat zoiets nooit zal gebeuren, maar het zou wel eerlijker zijn.
Ze zijn niet zo gek.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:58 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
precies, dat slaat toch eigenlijk nergens op. ze moeten eigenlijk een soort van stemrestrictie instellen. maar een X aantal keer per telefoonnummer.
Was moest Wendy dan met een telefoon?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:57 schreef jaoka het volgende:
Was wel leuk hoe lang ze iedereen bleven bedanken. En Wendy maar die telefoon terugwillen
Nee, maar je fanatisme m.b.t. X6 is hartverwarmendquote:
moet jij zeggen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:25 schreef x6-fan het volgende:
zit niet zo op elkaar te letten hey, doe dat maar via pm.
Vooral Ryannequote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:25 schreef x6-fan het volgende:
zit niet zo op elkaar te letten hey, doe dat maar via pm.
CHECK DIE FILMPJES OP DE XFACTOR SITE VAN X6 !! wat ze zelf gefilmt hebben enzo. ik heb buikpijn van het lachen
ik denk dat die kans groter is als jij denkt...quote:
Ja maar het draati niet om 1 week.. en Je kan geen appels met peren vergelijken, maar goed dat moet je zelf weten!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:54 schreef Andiyan het volgende:
Wat was X6 ontzettend slecht op zondag.![]()
Niet om áán te horen die versie van My Lovin'.
Met Raffa's versie in het achterhoofd was het gewoon belachelijk slecht![]()
Als je naar afgelopen weekend kijkt was het helaas terecht dat ze eruit liggen![]()
Ik zeg toch als ik het baséér op afgelopen weekend, dán is het terecht.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:54 schreef Hockeylotje het volgende:
Ja maar het draati niet om 1 week.. en Je kan geen appels met peren vergelijken, maar goed dat moet je zelf weten!
Je bent zo goed als je laatste optreden. Die blijft hangen. Dus niks appels en peren vergelijken, het is gewoon heel terecht dat hier de rit stopt. Het is ook niet de eerste keer dat ze hooguit middelmatig waren.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:54 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ja maar het draati niet om 1 week.. en Je kan geen appels met peren vergelijken, maar goed dat moet je zelf weten!
Ik bedoel met dat appels en peren.. dat het nog al wat anders is als een solist een nummer zingt dan een hele groep!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je bent zo goed als je laatste optreden. Die blijft hangen. Dus niks appels en peren vergelijken, het is gewoon heel terecht dat hier de rit stopt. Het is ook niet de eerste keer dat ze hooguit middelmatig waren.
dat kan.. maar goed ik vind niet dat je het met elkaar kunt vergelijken, een groep is nogal anders dan een solist!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
En sowieso kan je appels lekkerder vinden dan peren.
Dan kan de solist nog beter zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:16 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
dat kan.. maar goed ik vind niet dat je het met elkaar kunt vergelijken, een groep is nogal anders dan een solist!
We zijn bijna op een punt aangekomen dat ik kan zeggen "Welke spatiebalkquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:24 schreef Fir3fly het volgende:
Het wordt steeds erger met die spatiebalk, of niet Erik?
Dat kan, maar ik probeer hier mee te zeggen, dat het voor een zanggroep heel anders is, dat ze altijd 3-stemmig zingen (in het geval van X6 en soms nog meer!) en nouja dat het dus altijd anders klinkt..quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:20 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Dan kan de solist nog beter zijn.
Waarom is dat anders? Een solist zet een act weg, en een zanggroep zet een act weg. Aan het publiek te bepalen welke act ze beter vonden. Het gaat om het totaalplaatje. Een groep klinkt anders dan een solist, ja. En de ene solist klinkt weer heel anders dan een andere solist. En de ene groep klinkt weer heel anders dan de andere groep. Gelukkig maar, anders was ik allang afgehaakt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:11 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik probeer hier mee te zeggen, dat het voor een zanggroep heel anders is, dat ze altijd 3-stemmig zingen (in het geval van X6 en soms nog meer!) en nouja dat het dus altijd anders klinkt..
DAt neemt niet weg dat het voor een groep veel moeilijker is dingen in te studeren, omdat je altijd rekening met elkaar moet houden, en het daarom dus ook sneller minder klinkt.. en dat was eigenlijk de boodschap van mij!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Waarom is dat anders? Een solist zet een act weg, en een zanggroep zet een act weg. Aan het publiek te bepalen welke act ze beter vonden. Het gaat om het totaalplaatje. Een groep klinkt anders dan een solist, ja. En de ene solist klinkt weer heel anders dan een andere solist. En de ene groep klinkt weer heel anders dan de andere groep. Gelukkig maar, anders was ik allang afgehaakt.
Neuh, vind ik niet. Als groep ben je sowieso wel op elkaar ingespeeld als je zover komt, en met meerdere ideeen kom je ook snel genoeg tot een geheel. Plus de coach die ook prima weet wat wel en wat niet werkt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
DAt neemt niet weg dat het voor een groep veel moeilijker is dingen in te studeren, omdat je altijd rekening met elkaar moet houden, en het daarom dus ook sneller minder klinkt.. en dat was eigenlijk de boodschap van mij!
Gezien, jammer dat het zo geplaybacked was zeg..quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:55 schreef x6-fan het volgende:
NU van 11:00 tot 12:00 bij tijd voor tien op Talpa: Optreden van x6 !
Het zegt al iets over wat ze gaan bereiken de komende tijd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:55 schreef x6-fan het volgende:
Bij tijd voor tien op Talpa: Optreden van x6 !
Bij de xlusive party playbackte ze ook allemaalquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:45 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Gezien, jammer dat het zo geplaybacked was zeg..![]()
Ze 'zongen' Shout, precies die versie van de liveshows met dat valse stukje van Ryanne er nog tussen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:55 schreef Woelli het volgende:
Wat zongen ze dan
huh? Ik dacht echt dat het allemaal live was.. of ben ik gekquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:46 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Bij de xlusive party playbackte ze ook allemaal![]()
Serieus!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:46 schreef migebiggie het volgende:
Bij de xlusive party playbackte ze ook allemaal![]()
Jaa daar dacht ik dus nu aanquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:06 schreef Woelli het volgende:
Misschien zongen ze wel live, maar dat het bandje ook mee speelde
Dream on.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Als Roos mij op de 26e februari feliciteert, zal ik haar wel ff bedanken
leuk hebbedingetjequote:
Die kun je hier zelf maken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer aan dan?
Whehequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:26 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Die kun je hier zelf maken.![]()
Beetje sneu om dan te laten tekenen onder de naam SpecialGuest.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het echt was.
Ja iddquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Beetje sneu om dan te laten tekenen onder de naam SpecialGuest..
Ik wil bewijs.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:40 schreef Hockeylotje het volgende:
Zo doet Ryanne wel altijd haar handtekening! en Loïs ook haha..
oud nieuwsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:41 schreef Marissaatje het volgende:
Marianne van Wijnkoop gevloerd
door Patricia Cortie
[afbeelding]
Foto: Ab Blauw
AMSTERDAM - Marianne van Wijnkoop is zaterdag tijdens de halve finale van de X factor gevloerd door haar broekspijp. Het jurylid bleef toen ze zich voor de show naar haar stoel repte met haar naaldhak hangen in de zoom. Ook haar act X6 maakte een uitglijer op het podium...
De 6 meiden van de groep rommelden met de timing van hun nummer 'Man in the mirror'. De zenuwachtige zangtalenten zetten na een muzikaal intermezzo te vroeg in, maar redden zich er toch nog handig uit.
Dat moet je toch niet aan mij vragen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:12 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik zal dr persoonlijk een emailtje sturen , met de hartelijke groeten van Superhero 87! Ben je nu blij?? maar misschien is het toch handiger om het *knip*
Ik had het tegen Superhero, maar die tekst kan ik alleen bij jou zien.. En nee ik snap het niet, ik wil alleen dat die meiden veel felicitaties krijgen.. Al heeft Roos er al heel vele!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat moet je toch niet aan mij vragen.![]()
En je snapt er nog steeds geen zak van, ga eerst een goed lezen voor je zo dom reageert.![]()
En dat valt dus onder de noemer spam.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:22 schreef Hockeylotje het volgende:
En nee ik snap het niet, ik wil alleen dat die meiden veel felicitaties krijgen..
Vond ze leuk.. Ik dacht ook al wat is die nou aan het doen, was ze een hele tijd bezig om een poppetje te tekenen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:35 schreef Woelli het volgende:
Wat heeft Ryanne toch met dat poppetje
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:45 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Dit is mijn gesigneerde button:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://i15.tinypic.com/2uq2kj6.jpg[img]
[img=550,450]http://i17.tinypic.com/4ctl0mq.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bewijs genoeg nu??
-edit- resize ivm grootte.
Die is er wel, maar heb per ongeluk twee keer dezelfde link gedaan..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:29 schreef SSJKliko het volgende:
Waar is de handtekening van Sanne dan
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:19 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Sommigen hadden nog best mooie jurken zoals Daniëlle en Sanne!
Wat een negatief figuur ben je zeg.. alleen maar bashen. Kan me niet voorstellen dat je daar beter van wordt..quote:Op maandag 26 februari 2007 12:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ze hebben er nog geen één keer fatsoenlijk bijgelopen.
Lijkt wel alsof ze 6 paspoppen uit een goedkope textielwinkel hebben gehaald.
Dus ik moet mijn mening niet geven, omdat mijn mening in deze negatief is?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:13 schreef x6-fan het volgende:
[..]
Wat een negatief figuur ben je zeg.. alleen maar bashen. Kan me niet voorstellen dat je daar beter van wordt..
De mensen die verantwoordelijk zijn voor die meisjes kunnen wel een dagje bij me in de leer. Of bij de banketbakker, of de fietsenmaker.quote:Je zal het vast een stuk beter doen als stylist![]()
Ik ben van mening dat het gros van de Nederlanders die niet uit een achterlijk bible-belt dorp komen het met me eens is.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:03 schreef x6-fan het volgende:
je brengt het niet als een mening maar als een feit. "ik vind.. " is al heel wat anders
Ze zien er heel vaak wel vlot uit! Okee ze hebben walgelijke kleding aangehad (liveshow 3 - Joyful, joyful..) Maar ze zagen er ook heel vaak super uit! Misschien is het jou smaak dat je dat niet mooi vind, maar over het algemeen is het echt wel modieus..quote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het gros van de Nederlanders die niet uit een achterlijk bible-belt dorp komen het met me eens is.
Natuurlijk is het een persoonlijke mening, maar je kunt niet met droge ogen beweren dat ze er lekker vlot bijlopen.
Zelfs m'n pa en ma krijgen een wegtrekker van dat groepje.
Dat zou kunnen, maar het lijkt me sterk, aangezien ze helemaal in de randstad wonen, maar ze kunnen natuurlijk op een tripje zijn geweest ofzo, maar ik denk dat die wel met managementbureau's bezig zijn!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:43 schreef grizegrijn het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag een paar meiden van X6 gezien vandaag, anders leken ze er heel erg op. In Breda op het station.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |