Ik had het tegen Superhero, maar die tekst kan ik alleen bij jou zien.. En nee ik snap het niet, ik wil alleen dat die meiden veel felicitaties krijgen.. Al heeft Roos er al heel vele!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat moet je toch niet aan mij vragen.![]()
En je snapt er nog steeds geen zak van, ga eerst een goed lezen voor je zo dom reageert.![]()
En dat valt dus onder de noemer spam.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:22 schreef Hockeylotje het volgende:
En nee ik snap het niet, ik wil alleen dat die meiden veel felicitaties krijgen..
Vond ze leuk.. Ik dacht ook al wat is die nou aan het doen, was ze een hele tijd bezig om een poppetje te tekenen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:35 schreef Woelli het volgende:
Wat heeft Ryanne toch met dat poppetje
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:45 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Dit is mijn gesigneerde button:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://i15.tinypic.com/2uq2kj6.jpg[img]
[img=550,450]http://i17.tinypic.com/4ctl0mq.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bewijs genoeg nu??
-edit- resize ivm grootte.
Die is er wel, maar heb per ongeluk twee keer dezelfde link gedaan..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:29 schreef SSJKliko het volgende:
Waar is de handtekening van Sanne dan
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:19 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Sommigen hadden nog best mooie jurken zoals Daniëlle en Sanne!
Wat een negatief figuur ben je zeg.. alleen maar bashen. Kan me niet voorstellen dat je daar beter van wordt..quote:Op maandag 26 februari 2007 12:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ze hebben er nog geen één keer fatsoenlijk bijgelopen.
Lijkt wel alsof ze 6 paspoppen uit een goedkope textielwinkel hebben gehaald.
Dus ik moet mijn mening niet geven, omdat mijn mening in deze negatief is?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:13 schreef x6-fan het volgende:
[..]
Wat een negatief figuur ben je zeg.. alleen maar bashen. Kan me niet voorstellen dat je daar beter van wordt..
De mensen die verantwoordelijk zijn voor die meisjes kunnen wel een dagje bij me in de leer. Of bij de banketbakker, of de fietsenmaker.quote:Je zal het vast een stuk beter doen als stylist![]()
Ik ben van mening dat het gros van de Nederlanders die niet uit een achterlijk bible-belt dorp komen het met me eens is.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:03 schreef x6-fan het volgende:
je brengt het niet als een mening maar als een feit. "ik vind.. " is al heel wat anders
Ze zien er heel vaak wel vlot uit! Okee ze hebben walgelijke kleding aangehad (liveshow 3 - Joyful, joyful..) Maar ze zagen er ook heel vaak super uit! Misschien is het jou smaak dat je dat niet mooi vind, maar over het algemeen is het echt wel modieus..quote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het gros van de Nederlanders die niet uit een achterlijk bible-belt dorp komen het met me eens is.
Natuurlijk is het een persoonlijke mening, maar je kunt niet met droge ogen beweren dat ze er lekker vlot bijlopen.
Zelfs m'n pa en ma krijgen een wegtrekker van dat groepje.
Dat zou kunnen, maar het lijkt me sterk, aangezien ze helemaal in de randstad wonen, maar ze kunnen natuurlijk op een tripje zijn geweest ofzo, maar ik denk dat die wel met managementbureau's bezig zijn!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:43 schreef grizegrijn het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag een paar meiden van X6 gezien vandaag, anders leken ze er heel erg op. In Breda op het station.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |