dat kan.. maar goed ik vind niet dat je het met elkaar kunt vergelijken, een groep is nogal anders dan een solist!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
En sowieso kan je appels lekkerder vinden dan peren.
Dan kan de solist nog beter zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:16 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
dat kan.. maar goed ik vind niet dat je het met elkaar kunt vergelijken, een groep is nogal anders dan een solist!
We zijn bijna op een punt aangekomen dat ik kan zeggen "Welke spatiebalkquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:24 schreef Fir3fly het volgende:
Het wordt steeds erger met die spatiebalk, of niet Erik?
Dat kan, maar ik probeer hier mee te zeggen, dat het voor een zanggroep heel anders is, dat ze altijd 3-stemmig zingen (in het geval van X6 en soms nog meer!) en nouja dat het dus altijd anders klinkt..quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:20 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Dan kan de solist nog beter zijn.
Waarom is dat anders? Een solist zet een act weg, en een zanggroep zet een act weg. Aan het publiek te bepalen welke act ze beter vonden. Het gaat om het totaalplaatje. Een groep klinkt anders dan een solist, ja. En de ene solist klinkt weer heel anders dan een andere solist. En de ene groep klinkt weer heel anders dan de andere groep. Gelukkig maar, anders was ik allang afgehaakt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:11 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik probeer hier mee te zeggen, dat het voor een zanggroep heel anders is, dat ze altijd 3-stemmig zingen (in het geval van X6 en soms nog meer!) en nouja dat het dus altijd anders klinkt..
DAt neemt niet weg dat het voor een groep veel moeilijker is dingen in te studeren, omdat je altijd rekening met elkaar moet houden, en het daarom dus ook sneller minder klinkt.. en dat was eigenlijk de boodschap van mij!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Waarom is dat anders? Een solist zet een act weg, en een zanggroep zet een act weg. Aan het publiek te bepalen welke act ze beter vonden. Het gaat om het totaalplaatje. Een groep klinkt anders dan een solist, ja. En de ene solist klinkt weer heel anders dan een andere solist. En de ene groep klinkt weer heel anders dan de andere groep. Gelukkig maar, anders was ik allang afgehaakt.
Neuh, vind ik niet. Als groep ben je sowieso wel op elkaar ingespeeld als je zover komt, en met meerdere ideeen kom je ook snel genoeg tot een geheel. Plus de coach die ook prima weet wat wel en wat niet werkt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
DAt neemt niet weg dat het voor een groep veel moeilijker is dingen in te studeren, omdat je altijd rekening met elkaar moet houden, en het daarom dus ook sneller minder klinkt.. en dat was eigenlijk de boodschap van mij!
Gezien, jammer dat het zo geplaybacked was zeg..quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:55 schreef x6-fan het volgende:
NU van 11:00 tot 12:00 bij tijd voor tien op Talpa: Optreden van x6 !
Het zegt al iets over wat ze gaan bereiken de komende tijd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:55 schreef x6-fan het volgende:
Bij tijd voor tien op Talpa: Optreden van x6 !
Bij de xlusive party playbackte ze ook allemaalquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:45 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Gezien, jammer dat het zo geplaybacked was zeg..![]()
Ze 'zongen' Shout, precies die versie van de liveshows met dat valse stukje van Ryanne er nog tussen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:55 schreef Woelli het volgende:
Wat zongen ze dan
huh? Ik dacht echt dat het allemaal live was.. of ben ik gekquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:46 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Bij de xlusive party playbackte ze ook allemaal![]()
Serieus!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:46 schreef migebiggie het volgende:
Bij de xlusive party playbackte ze ook allemaal![]()
Jaa daar dacht ik dus nu aanquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:06 schreef Woelli het volgende:
Misschien zongen ze wel live, maar dat het bandje ook mee speelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |