Ja vaag gebeuren is hetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:17 schreef NASDAQbastardo het volgende:
He, heb jij dat ook altijd? vreemd iets toch, gitaren... zeer mysterieus.
Van een afstand er schuin opslappen als ware het de billekes van een schone vrouw.quote:
Heb je een goede drummer? Anders maakt het toch niet uit, kan hij een beetje ritme aantikken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens mij staat die van jou ietes harder
-o okee zet de jouwe maar iets harder
Nu staat die van mij weer te hard
-ok zet ik de mijne wat harder
enz
drummer:![]()
Ik snap niet hoe je het wil doenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:19 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Van een afstand er schuin opslappen als ware het de billekes van een schone vrouw.![]()
Goede beschrijving, niet zelf proberen, straks gebeurt het.
Er staat daar een heel crappy drumstel dus als je te hard slaat ga je er dwars doorheenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:21 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Heb je een goede drummer? Anders maakt het toch niet uit, kan hij een beetje ritme aantikken.![]()
Is die demo al gereed?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er staat daar een heel crappy drumstel dus als je te hard slaat ga je er dwars doorheen![]()
ritme aantikken kan toch met een bierflesje tegen de muur![]()
"Ja voor het weekend zal ik hem doorsturen"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:25 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Is die demo al gereed?
Bierflesjes tegen de muur.![]()
Alleen als je half bezopen bent? Kom nuchter ook redelijk die kant opquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Je moet eens zo veel zuipen dat je spieren lekker ontspannen zijn, maar je nog wel kan spelen. opeens kan je 8e noten downpicken op 260bpm, krijg je wel de spiertyfus van maar dat mag de pret niet drukken
Maar Jimi speelde wel op een rechtshandige gitaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:58 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Maar Jimi was links dus technisch gezien is dit niet de gitaar van Jimi![]()
Maar niet met z'n snaren andersomquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:42 schreef DuranK het volgende:
[..]
Maar Jimi speelde wel op een rechtshandige gitaar![]()
Jimi Hendrix draaide zijn snaren ook om. Dick Dale inderdaad niet en tjah wat is kut? Als jij van begin af aan gewend bent zo te spelen. Grootste nadeel is dat je alles in je eentje mag doen omdat jij de enigste op de wereld bent die zijn snaren zo heeft zittenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar niet met z'n snaren andersom
Dick Dale wel dacht iklijkt me kut spelen
Daar sluit ik me bij aan...quote:
n00bquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:58 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Maar Jimi was links dus technisch gezien is dit niet de gitaar van Jimi![]()
Ja maar op deze staan de snaren rechtshandigquote:Op zondag 18 februari 2007 12:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
n00b
Jimi speelde gewoon op rechtshandige gitaren, gewoon de snaren d'r andersom opgezet!
Btw, ik hebt met je ex gezoent.![]()
![]()
Spuit elf wordt wakkerquote:Op zondag 18 februari 2007 12:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
n00b
Jimi speelde gewoon op rechtshandige gitaren, gewoon de snaren d'r andersom opgezet!
Btw, ik hebt met je ex gezoent.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:42 schreef DuranK het volgende:
[..]
Maar Jimi speelde wel op een rechtshandige gitaar![]()
Mja, zal wel zo'n crappy reisiue zijn van Vintage ofzo.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:46 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja maar op deze staan de snaren rechtshandig![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:04 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb ook nog een ibanez grx70 ofzo liggen hier, maar die valt van ellende uit elkaar hehe
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
true![]()
![]()
smeer anders een boterham voor haar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |