Dood aan flying V.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat zeker! Doe ik ook. Ja jonges, daar istie weer!
![]()
[afbeelding]
Ik mis haar wel hoor![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:45 schreef Jorikjet het volgende:
ohoh wat is mijn stratje toch fijn!![]()
![]()
De mijne heet basquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, want ze heet Wendy![]()
Brengt me op het volgende punt, hebben jullie gitaren ook [bij]namen?
quote:
Barbaar!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Maar die van Jimi is best lelijk![]()
Ik wou hem hubert noemen en daar was hij het niet mee eensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, want ze heet Wendy![]()
Brengt me op het volgende punt, hebben jullie gitaren ook [bij]namen?
Maar Jimi was links dus technisch gezien is dit niet de gitaar van Jimiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:39 schreef Bafnek het volgende:
[..]
Dood aan flying V.
Behalve dat Jimi Hendrix geval:
[afbeelding]
Man nu ik weer ben begonnen, ik kan niet stoppen, het gaat zo lekker.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:32 schreef Deansensitized het volgende:
Doorraggen! Bikkel!
Bij een Dean valt dat gewoon onder relicenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:01 schreef Deansensitized het volgende:
Daarom, gewoon doorspelen tot ze er af vallen. Heb ook al paar keer gitaar onder het bloed gehad
Ik heb vandaag et bloed onder m'n nagels vandaan geslagen door een goeie uithaal naar beneden tegen m'n volume knopquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:51 schreef Zyggie het volgende:
In plaats van rustig aan te doen lijkt het nu alsof mijn vingers in brand staan. Welbekend fenomeen natuurlijk.
Ergste vind ik nog wel als je uitschiet met je plectrum wanneer je 'em vasthoudt met je wijsvinger; dat de snaar zo onder je nagel terecht komt en dan doorschiet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag et bloed onder m'n nagels vandaan geslagen door een goeie uithaal naar beneden tegen m'n volume knop![]()
nog nooit gehadquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:14 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ergste vind ik nog wel als je uitschiet met je plectrum wanneer je 'em vasthoudt met je wijsvinger; dat de snaar zo onder je nagel terecht komt en dan doorschiet.![]()
Hoe meer ik drink hoe mooier ik kan spelenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Je moet eens zo veel zuipen dat je spieren lekker ontspannen zijn, maar je nog wel kan spelen. Dan kan je 8e noten downpicken op 260bpm, dan krijg je wel spiertyfus maar dat mag de pret niet drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |