Pas 4 jaar?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:53 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
mijn eigen babe speelde ook dwarsfluit en piano, maar is basgitaar gaan spelen. Doet ze al heel aardig terwijl ze pas 4 jaar bezig is. Dus het gaat je vast lukken! (al is gitaar natuurlijk een stuk moeilijker)
bassistquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef VaderJacob het volgende:
Aan techniekles geen gebrek hier![]()
Owkee kom maar op met die bassistengeintjes![]()
http://www.musicdeals.nl/GLX.htmlquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:09 schreef Vital_Remains het volgende:
[..]
Ze hadden hem inderdaad niet, maar een uitstapje naar de gitaarboer is altijd leuk![]()
Werd wel bij beide winkels wel dat boss pedaaltje van 80 euro aangeraden, dus als hij vergelijkbaar is zal ik gelijk even speuren op het net naar goedkope aanbieders van die GLX.
ga jij eens subtiel een trein koppenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:53 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
mijn eigen babe speelde ook dwarsfluit en piano, maar is basgitaar gaan spelen. Doet ze al heel aardig terwijl ze pas 4 jaar bezig is. Dus het gaat je vast lukken! (al is gitaar natuurlijk een stuk moeilijker)
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:15 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
ga jij eens subtiel een trein koppen![]()
Heb hem ondertussen bij muziekinstrumenten.com besteld, zelfde prijs maar heb nog geen bevestigings mailtje ontvangen :|quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:09 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
http://www.musicdeals.nl/GLX.html
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:23 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Is GLX beter dan Behringer? Ik heb wel eens gelezen dat het pure boss-kopieën zijn, is het materiaal ook een beetje abuse-bestendig?
Het is gewoon een metale behuizing, kan er op stampen at je wil, degelijke knoppenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:23 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Is GLX beter dan Behringer? Ik heb wel eens gelezen dat het pure boss-kopieën zijn, is het materiaal ook een beetje abuse-bestendig?
Het is een groot pauperfest op marktplaats.nl, om kotsziek van te worden. Op gitaren die in de range zitten van 500 euro wordt 100 euro op geboden en zelfs de goede squiers worden afgedaan voor een paar tientjes, te zot voor woorden...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef punkjunk het volgende:
arch, ik snap die vent echt niet, je zet 3 dagen geleden een vette versterker op marktplaats. een 1 of andere nerd uit hoorn mailt je 4x en bied zowiezo al 30 euro over het tot nu toe hoogste bot heen, zou jij dan reageren of niet? Ik zou iig als ik iets op marktplaats zet zo'n beetje 4 weken met mail niet controleren. Wat een pauper zeg.
Standaard gaan bieden op 20% van de vraagprijsquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het is een groot pauperfest op marktplaats.nl, om kotsziek van te worden. Op gitaren die in de range zitten van 500 euro wordt 100 euro op geboden en zelfs de goede squiers worden afgedaan voor een paar tientjes, te zot voor woorden...
Ja de biedingen die je ziet staan zijn vaak echt te triest voor woorden, maar als je gewoon een mailtje stuurt met een goed bod is er wel wat serieus te regelen!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het is een groot pauperfest op marktplaats.nl, om kotsziek van te worden. Op gitaren die in de range zitten van 500 euro wordt 100 euro op geboden en zelfs de goede squiers worden afgedaan voor een paar tientjes, te zot voor woorden...![]()
nope. onbekend merk, voor mij tenminste.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:51 schreef taxibabe het volgende:
Er is dus niemand die mij iets meer kan vertellen over die Cyclone?
http://www.cyclonemusic.com/ ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:51 schreef taxibabe het volgende:
Er is dus niemand die mij iets meer kan vertellen over die Cyclone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |