neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:21 schreef ibaneX het volgende:
[..]
@dribz: Nog geen demo hè (imekaar meppen die gast)
yeahquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:35 schreef ibaneX het volgende:
Mep die ook maar inmekaar en jat die amp!
heel veel buizenversterkers worden gewoon d.m.v. printplaten gemaakt hoor. De spanning staat niet op de printplaat zelf, en de tempteratuur wordt ook weggeleid.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:21 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Ja positief! In buizen amps worden eigenlijk nooit printen gebruikt door de vermogens/Hoge spanningen die een buis nodig heefd naast de warmte ontwikkeling.
Alleen de wat cheapere BUIZEN-amps hebben printplaat er in.
Gewoon proberen die bak!
@dribz: Nog geen demo hè (imekaar meppen die gast)
Ja het zijn plexi copies als ik me niet vergis. Ik weet het preciese type niet maar daar is wel achter te komen! En overigens staan Londen City versterkers bekkend om hun degelijkheid en kwaliteitquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:25 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
[..]
heel veel buizenversterkers worden gewoon d.m.v. printplaten gemaakt hoor. De spanning staat niet op de printplaat zelf, en de tempteratuur wordt ook weggeleid.
En dit hoeft ook niet per se een goede versterker te zijn, het is een soort low budget versie van marshall.
Tubescreamer is meer voor overdrive dacht ik, die geeft je kanaal een schop waardoor je buizen oversturen, waarschijnlijk voor echte distortion kan je beter een pedaaltje hebben, of een buizending waar al een degelijke distoriton op zitquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:13 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja het zijn plexi copies als ik me niet vergis. Ik weet het preciese type niet maar daar is wel achter te komen! En overigens staan Londen City versterkers bekkend om hun degelijkheid en kwaliteit.
Wat is nou het mooiste/beste/makkelijkste om een mooie distortion te maken op een single channel buizen amp? Een tubescreamer of wel een echt "normaal" distortion pedaaltje?
*de nieuwe zijn bagger, goedkope troep uit china, de oude werden met de hand gemaakt in Amersfoort.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:13 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja het zijn plexi copies als ik me niet vergis. Ik weet het preciese type niet maar daar is wel achter te komen! En overigens staan de oude* Londen City versterkers bekkend om hun degelijkheid en kwaliteit.
Wat is nou het mooiste/beste/makkelijkste om een mooie distortion te maken op een single channel buizen amp? Een tubescreamer of wel een echt "normaal" distortion pedaaltje?
Nieuwe schijnen veel kuren te hebben, spontaan uitvallen enzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
*de nieuwe zijn bagger, goedkope troep uit china, de oude werden met de hand gemaakt in Amersfoort.
Klopt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nieuwe schijnen veel kuren te hebben, spontaan uitvallen enzo![]()
Valt best mee, tenminste die van mij (koreaans, 2 jaar oud) doet het best goed.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nieuwe schijnen veel kuren te hebben, spontaan uitvallen enzo![]()
Ik zou voor het heavey metal pedaal van GLX gaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:04 schreef Vital_Remains het volgende:
Voor een beetje rammstein achtig geluid, is dit dan wat?
Of iets beters voor rond de heel goedkoop (tot 40/50 euro)?
Ik heb inderdaad erg weinig geld en moet mn gitaar ook nodig eens laten afstellen sinds ik mijn nieuwe snaren erop heb, en spaar liever nog even door voor een toffe basgitaar, maar tot die tijd is het geluid van mijn squier een beetje saai aan het worden
tof, vanmiddag even bij de lokale gitaarboer rondneuzen of ze hem hebben, even testen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou voor het heavey metal pedaal van GLX gaan
veel instelmogelijkheden en geluidskwaliteit van een boss van 80e uro
en die GLX kost maar 35
Die behringen dingen zijn over het algemeen ruk, hebben een plastic behuizing die je zo aan splinters schopt, glx ding heeft metale behuizing, en kan je wel het rammstein geluid uit halen
kusje
HM-100 heet ie
Word niet echt veel verkcoht, maar het is sowieso beter dan die klote behringen dingen, anders kan je em vast wel ergens online bestellenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:11 schreef Vital_Remains het volgende:
[..]
tof, vanmiddag even bij de lokale gitaarboer rondneuzen of ze hem hebben, even testen.
thx.
Ze hadden hem inderdaad niet, maar een uitstapje naar de gitaarboer is altijd leukquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Word niet echt veel verkcoht, maar het is sowieso beter dan die klote behringen dingen, anders kan je em vast wel ergens online bestellen
Het is inderdaad nog niet eens zozeer het geluid (alhoewel ook dat, zeker voor distortion, ook wel beter kan) maar het feit dat als je iets wil waar je op kan gaan staan je echt geen Behringer wil.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Die behringen dingen zijn over het algemeen ruk, hebben een plastic behuizing die je zo aan splinters schopt
Yeah, klinkt het eindelijk ietsje beter als ik rammstein meespeelquote:Vriendelijk dank voor uw order.
Er is een e-mail bericht verstuurd u dient deze nog te bevestigen.
Ik heb de naam wel eens gehoord, maar ik ken het merk verder niet. Welkom in 't gitaristen topciquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:44 schreef taxibabe het volgende:
hoi allemaal,
Dankzij mijn buurman wil ik ook een beetje gitaar gaan spelen. Hij heeft me al een paar kleine dingetjes geleerd, en ik probeer met guitar pro zelf een beetje te leren.
Vandaag heb ik een gitaartje gekocht een EKS CycloneMet hulp van mijn buurman heb ik er al nieuwe snaren opgezet. Hij zegt dat het een leuk beginnersgitaartje is. We kunnen alleen niet veel vinden over deze gitaar, we hebben alleen een paar reviews gevonden op Harmony Central.
Weten jullie misschien iets meer over dit merk? Het enige wat mij verteld is dat deze gitaar uit de jaren '70 komt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tnx! Ik kan nog niet veel spelen hoor. Ik kan een klein beetje (en langzaam) het begin van One en de eerste 4 accoorden van House of the rising sun .. hehequote:Op woensdag 21 februari 2007 13:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb de naam wel eens gehoord, maar ik ken het merk verder niet. Welkom in 't gitaristen topci
Die gebruikt mijn buurman ook en die moest ik ook hebben zei hijquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:36 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
en je hebt de juiste snaren!
Ja ik heb zelf ook wel aan basgitaar zitten denken, en baslijntjes proberen te spelen op een gewone gitaar. Maar ik vond het een beetje eentonig en veel van hetzelfde. Het leek mij leuker om op een normale gitaar te gaan spelen, meer afwisseling enzo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:53 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
mijn eigen babe speelde ook dwarsfluit en piano, maar is basgitaar gaan spelen. Doet ze al heel aardig terwijl ze pas 4 jaar bezig is. Dus het gaat je vast lukken! (al is gitaar natuurlijk een stuk moeilijker)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |