Rollators, bloemetjesjurken en pruiken met paarse krullenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Binnekort fotoshoot voor bandfoto's
DUS DUMP HIER JE ORGINELE IDEEEN
alsjeblieft![]()
Hehe boeiend, gooi nou gewoon die molotov-cocktail .quote:Op maandag 19 februari 2007 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
die gozer doet het in z'n vrije tijd naast de normale projecten, ik vind et zelf ook kut dat et zo lagn duurt
Mja zal wel wat gesleuteld worden he, goed zijn we niet dus dan moet je er op de 1 of andere manier iets moois van makenzijn pas 5 maanden bij elkaar als band
dus geen printplaat is alleen maar positief of is het ook toevallig gevoeliger qua constructie?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef ibaneX het volgende:
dies dus opgeboud bestaande uit draden, draden en nog eens draden. Is vrij goed want dan kan de warmte van de buis er uit, (printplaat kan geen hitte hebben)
Ja ik ben bang dat er dan helemaal niks van komtquote:Op maandag 19 februari 2007 20:48 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hehe boeiend, gooi nou gewoon die molotov-cocktail .![]()
alitjd het zelfde gekanker met die artie fuckers!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat er dan helemaal niks van komt![]()
Vind het wel klote hij had een week beloofd en vervolgens als 3,5 weken verderhomo
![]()
Vraag em es vriendelijk toch dringend waar ie blijft met ze werk? Dat jullie idd geen optreden krijgen zonder dat die freakn demo der is en dat ie met zen geouwehoer aardig jullie doorbraak ophoud, of ie soms aandelen heeft in de concurende bands?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja wij zitten nu ook vast, over een maand weer 2 / 3 optredens, maar meer dingen kunnen we zonder demo niet regelen![]()
Ja we hebben em al 3x gemaild, en steeds, ja binnen een week, ja voor het weekend, ja ik zal overmorgen.....quote:Op maandag 19 februari 2007 23:12 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Vraag em es vriendelijk toch dringend waar ie blijft met ze werk? Dat jullie idd geen optreden krijgen zonder dat die freakn demo der is en dat ie met zen geouwehoer aardig jullie doorbraak ophoud, of ie soms aandelen heeft in de concurende bands?
Kun je niet beter bellen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja we hebben em al 3x gemaild, en steeds, ja binnen een week, ja voor het weekend, ja ik zal overmorgen.....![]()
zo nog maar een keer gemaild![]()
quote:
Hehequote:Hey Martijn,
Ik heb de eindmix eigenlijk wel af, ik stuur straks een wavje of mp3
als je nog wat in wil spelen moet je de bas en gitaar meebrengen als we de eindmix gaan beluisteren.
groeten
john
'k Heb toevallig zondagavond wat spulletjes besteld (waren allen in-stock). Zodra ik ze binnenkrijg laat ik het je weten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:33 schreef imported_sphinx het volgende:
hoe lang duurt het als je bij Thomann iets bestelt voor je het in huis hebt?
Is het niet van Ledbellyquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:15 schreef Gewas het volgende:
Weet iemand een site waar ik de tabs kan vinden van het nummer Wild Thing? Ik dacht eerst dat dat nummer van Jimi Hendrix was maar dat bleek niet zo te zijn maar ik kan het nergens vinden.
haha zeker raar!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:42 schreef Neidropje het volgende:
maf! optische pickups:
http://www.lightwave-syst(...)/LightWavePickup.htm
toffe uitvindingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:42 schreef Neidropje het volgende:
maf! optische pickups:
http://www.lightwave-syst(...)/LightWavePickup.htm
Ja positief! In buizen amps worden eigenlijk nooit printen gebruikt door de vermogens/Hoge spanningen die een buis nodig heefd naast de warmte ontwikkeling.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef punkjunk het volgende:
[..]
dus geen printplaat is alleen maar positief of is het ook toevallig gevoeliger qua constructie?
die f*cking gozer reageerd maar niet!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:21 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Ja positief! In buizen amps worden eigenlijk nooit printen gebruikt door de vermogens/Hoge spanningen die een buis nodig heefd naast de warmte ontwikkeling.
Alleen de wat cheapere BUIZEN-amps hebben printplaat er in.
Gewoon proberen die bak!
@dribz: Nog geen demo hè (imekaar meppen die gast)
sla je leraar inelkaar!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef VaderJacob het volgende:
Mep die ook maar in elkaar, gitaristentopic knokploeg zeg ik je![]()
En me gitaarles is naar morgen verplaatst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |