Flauw woordgarpje, slechts, I respect the man.quote:
^quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:16 schreef Sloggi het volgende:
Wie kan mij het slagritme vertellen van Bob Dylan's Knockin' on heaven's door?
http://www.ultimate-guita(...)heavens_door_crd.htm
als je die apple ook ff zwart maakt en hij gratis is welquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:04 schreef Neidropje het volgende:
gitaren! iemand nog interesse in een semimisluktepaintjob akoestische gitaar? (die zwarte)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:37 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
als je die apple ook ff zwart maakt en hij kost 5 euro wel
Je bedoelt dat een gitaar met nylon snaren per definitie aanzienlijk meer dan een magere 5 euro waard moet zijn? Mee eensquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
voor 5 euro moet het minstens een steelstring zijn
wat jij wilquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een gitaar met nylon snaren per definitie aanzienlijk meer dan een magere 5 euro waard moet zijn? Mee eens.
Semi-electrisch? Volgens mij haal je semi-akoestisch en electro-acoustisch door elkaar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat jij wil![]()
ik zoek nog een goedkope en tevens fatsoenlijke semi electrische.. zoeen akoestische die electrisch kan om verwarring te voorkomenmaar bij Thomann hebben ze die niet echt.
ik zeg toch zoeen akoestische die electrisch kan!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef Blivox het volgende:
[..]
Semi-electrisch? Volgens mij haal je semi-akoestisch en electro-acoustisch door elkaar.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |