Iemand mag de taak van Huub toch wel een keer overnemen.quote:
Ehmm als de frontale aanval van Huub niet aankomt...denk je dan dat dergelijke subtiliteiten aan haar besteed zijn ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, die zit lekker te voeden, vragen wat de familie wat er van vindt enzo. Allemaal stekelige vraagjes.
Over een paar weken is hij die voorsprong kwijt omdat hij dan geen informatie meer krijgt....maar hij doet het nu goed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:16 schreef Sug4r het volgende:
Die Eric is echt wel geslepen, hij probeert subtiel bij iedereen in een goed blaadje te komen en dan werkt hij ze er allemaal uit. Hij weet hoe iedereen is,dat is zijn voorsprong want hij heeft zijn huiswerk echt wel goed gedaan hoor
Tsja, TV maken.......quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:07 schreef Sug4r het volgende:
Eerst die vage boodschap van haar zus en nu die van Nena. Ik denk dat ze Amanda gillend het huis uit willen krijgen bij de redactie
Nena? Je bedoeld de soepkip met silicone kippeborstjes? de soepkip waar je nog geen soep van zou willen trekken als je op uitsterven stond? Dat is Amoebe Amanda hoor! Ik denk ... dat je een beetje Amandaerig reageert hier¿¿quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:11 schreef _Boo_ het volgende:
Nena is echt wel een bitch hoor.
Psies, daarom staat ons nationale stoephoertje meteen weer in haar blote billetjes met haar silicone te pronken toch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:18 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Tsja, TV maken.......
Ik vond het wel een lage actie van Nena om zichzelf op deze manier goed te praten.
Tsja, TV
net zon gespleten persoonlijkheid als natasia .....quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda is geen slecht meisje. Ze is misschien erg dom en naief maar daar kan ze weinig aan doen. Hoe ze vanmiddag met Huub bezig was zag je dat het een goed kind is.
Ja anders zweet je zoquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Gaat ze nou voor de sauna douchen?
Ik heb het gemist Inge, kun je je talpa vriendjes even vragen het te plaatsen ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:18 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Tsja, TV maken.......
Ik vond het wel een lage actie van Nena om zichzelf op deze manier goed te praten.
Tsja, TV
Eerst even check, check, double check bij meneer van Dale doen hè (jeweets: die dikke)quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:06 schreef RSie het volgende:
jongens,.. het is chique of (op zijn plat nederlands sjiek)
maar Chic is een slecht discobandje!
Blijkbaar heeft Amanda daar wél toestemming voor gegeven oidquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef blomst het volgende:
Grappig , of niet, maar de regie zoomt altijd in op Amanda als die haar gaat verkleden of douchen, zie ik ze niet bij Sylvia en Natasia doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |