Ik "zie" hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Suna zit op dezelfde rij als ik, maar dan helemaal rechts
Nou ja, en Ang3l (her)ken je he
Ach zo! Was ook al aan het googlen geslagen... met hetzelfde resultaatquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, da's de bedoelingIk ben op zoek naar een pseudoniem voor Arthur. Een jongensnaam maar dat mensen niet raar opkijken als ze geen jongen zien bij het signeren
Ja zeg dat danquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, da's de bedoelingIk ben op zoek naar een pseudoniem voor Arthur. Een jongensnaam maar dat mensen niet raar opkijken als ze geen jongen zien bij het signeren
Achternaam is de tweede naam van mijn vader... Lekker Nederlands maar blijkbaar niet al te vaak voorkomend zodat bij eventueel zoeken niet honderd hits doorgeploegd moet worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ach zo! Was ook al aan het googlen geslagen... met hetzelfde resultaat
Robin kan voor beide he. Is zowiezo een mooie naam. Achternaam.... kweenie. Voel er niks echt bij.
[Lesbeau] #89 - Vanitas, weg van teruggeweestquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja zeg dat danIk dacht dat je een zanger bedoelde
Robin is leuk, meindertz minder IMHO
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
[Lesbeau] #89 - Vanitas, weg van teruggeweest
Boquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Achternaam is de tweede naam van mijn vader... Lekker Nederlands maar blijkbaar niet al te vaak voorkomend zodat bij eventueel zoeken niet honderd hits doorgeploegd moet worden.
Andere naam waar ik aan zat te denken was Bo. Maar da's weer zo'n hondennaam (ik ken drie honden die zo heten).
Heeft iemand je een aanzoek gedaan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef liefie_ het volgende:
ja!
En dat met zo'n username?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:24 schreef liefie_ het volgende:
helaas niet
niet eens een valentijnskaartje
neuh absoluut niet. Hij is namelijk niet de enige die er last van heeftquote:
Grafisch vormgever in Alkmaar. En het "leuke" is, hij had een goede baan in Amsterdam, daar zou hij eind deze maand geloof ik hetzelfde verdienen als nu... enkel heeft hij die opgezegd omdat alkmaar een half u korter reizen is. Ennu dit gezeik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef wonderer het volgende:
Best treurig ja... Wat voor werk doet ie?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu moet hij ALLES wat hij doet opschrijven in een tijds agenda. Met dus de tijd erbijDat is toch geen leven
Mn vent was de mijne vergeten ivm zn werkquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
Ik merk dat het niet krijgen van valentijnskaartjes toch voor trauma's dreigt te gaan zorgen bij diverse mensen.
Daarom, speciaal voor iedereen die geen kaartje gekregen heeft:
[afbeelding]
![]()
Niet echt het soort werk waar je dat soort tijdslimieten zou verwachten... Natuurlijk moet je onder druk kunnen werken, maar als je precies moet werken...? Beetje vreemd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Grafisch vormgever in Alkmaar. En het "leuke" is, hij had een goede baan in Amsterdam, daar zou hij eind deze maand geloof ik hetzelfde verdienen als nu... enkel heeft hij die opgezegd omdat alkmaar een half u korter reizen is. Ennu dit gezeik.
Ik hoop dat zn contract verlengd wordtIk zit er verdomme best mee
idd, en als hij argumenten aandraagt van "ja maar ik heb te weinig tijd" moet hij niet zeurenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Plus dat ook dat weer extra tijd kost, die hij dan weer beter in zijn toch al te korte tijd had kunnen stoppen....
Jezus wat een gedrocht van een zin
En deadline is nooit een probleem voor hem. Maar dat zeg ik, als ik tijd minder krijg dan ik nodig ben ga ik het ook afraffelen en maak iok ook foutenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet echt het soort werk waar je dat soort tijdslimieten zou verwachten... Natuurlijk moet je onder druk kunnen werken, maar als je precies moet werken...? Beetje vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |