abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 februari 2007 @ 22:17:26 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46313234
Graag verder waarvoor FB bedoeld is

en nu sticky
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46313311
Het lijkt me gewoon verstandig om niet te reageren op die trolls (in live-topics). Het reageren op die Trolls en de reacties daar weer op maken de sfeer er alleen maar erger op. Ik kan me voorstellen dat het vrij moeilijk is je in te houden. Maar geeft zo'n troll gewoon aan middels een topicreport en wacht gewoon af wat de mods er mee doen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_46313344
Wel grappig, het is altijd al zo geweest. Met vooral ajax richting feyenoord. Omdat Ajax doorgaans beter presteert. Maar nu is het een keer andersom...

En dan is het ineens niet leuk meer
pi_46313348
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
wacht gewoon af wat de mods er mee doen.
Niks
pi_46313409
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:


Ach, heb je een gemiddeld livescore topic wel eens gezien als Feyenoord weer eens verliest... Het getroll en gezuig komt nooit van 1 kant.
Vaak genoeg gezien.
Ik ben ook niet tegen die bans.
Het gaat mij erom dat de ban-duur van die andere 2 zoveel langer is dan die van die uitlokker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_46313471
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

Niks
Dat weet je niet. want je hebt geen rechten om mee te lezen achter de schermen.

Ik moet wel even toevoegen dat ik niet praat over de huidige situatie aangezien ik de live-topics niet gevolgd heb. Maar dus over het algemeen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_46313477
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Vaak genoeg gezien.
Ik ben ook niet tegen die bans.
Het gaat mij erom dat de ban-duur van die andere 2 zoveel langer is dan die van die uitlokker.
Er zal wel meer achterzitten, heb zelden iemand uit VBL 2 weken gebanned zien worden...
pi_46313527
Even tot 10 tellen zou voor sommigen al helpen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_46313551
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:22 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat weet je niet. want je hebt geen rechten om mee te lezen achter de schermen.

Ik moet wel even toevoegen dat ik niet praat over de huidige situatie aangezien ik de live-topics niet gevolgd heb. Maar dus over het algemeen.
Maar wel de rechten voor de schermen, ik heb geen veranderingen gezien.
pi_46313573
Sticky
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 14 februari 2007 @ 22:24:23 #11
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46313590
quote:
Hou je bek is wo 14 februari 2007 22:23u door Jasza Ik heb niks gezegd joh, ik zei alleen kankerscheids terwijl die kneus van een Backdoorman in ze FOK carriere al 56000000 keer Kankerjoden heeft gezegd.

Moet je dat maar is posten daar, kijken wat je voor reactie krijgt.
pi_46313609
We zijn hard bezig om alles op een rijtje te zetten. Zelfs met drie mods is het niet bij te benen, dit is serieus de ergste avond die ik heb meegemaakt.

Alle topics worden nagelezen, iedereen wordt genote als dat nodig is, en potentiële bans worden heus wel voorgedragen. Alleen nu zijn we daar dus nog mee bezig. Als dit gedaan is volgt een uitgebreidere reactie.

Ohja, en sticky.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46313618
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:24 schreef dndiek het volgende:
Sticky
Alleen door Pfaf unsticky gemaakt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_46313622
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Vaak genoeg gezien.
Ik ben ook niet tegen die bans.
Het gaat mij erom dat de ban-duur van die andere 2 zoveel langer is dan die van die uitlokker.
Daar gaat het mij dus ook het meeste om, als zo'n user als jorien weken kan klooien en één keer een flinke reactie krijgt word die reactie beloond met twee weken terwijl jorien eerst gewoon vrijuit ging..

Daarom wou ik ook een unban, maar nu zou het gewoon eerlijk zijn als zowel de uitlokker als de personen die "verkeerd" gereageerd hebben beide een evenlange ban krijgen.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_46313627
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Het lijkt me gewoon verstandig om niet te reageren op die trolls (in live-topics). Het reageren op die Trolls en de reacties daar weer op maken de sfeer er alleen maar erger op. Ik kan me voorstellen dat het vrij moeilijk is je in te houden. Maar geeft zo'n troll gewoon aan middels een topicreport en wacht gewoon af wat de mods er mee doen.
Je hebt gelijk, maar de actie liet heel lang op zich wachten dit keer. Maar goed voorlopig zijn we er 48 uur vanaf... dus zondag is ie er gelukkig weer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_46313744
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:24 schreef RayMania het volgende:
We zijn hard bezig om alles op een rijtje te zetten. Zelfs met drie mods is het niet bij te benen, dit is serieus de ergste avond die ik heb meegemaakt.

Alle topics worden nagelezen, iedereen wordt genote als dat nodig is, en potentiële bans worden heus wel voorgedragen. Alleen nu zijn we daar dus nog mee bezig. Als dit gedaan is volgt een uitgebreidere reactie.

Ohja, en sticky.
Succes ermee, snap dat het lastig is maar voorkom aub het met twee maten meten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 14 februari 2007 @ 22:27:06 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46313747
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:24 schreef RayMania het volgende:
We zijn hard bezig om alles op een rijtje te zetten. Zelfs met drie mods is het niet bij te benen, dit is serieus de ergste avond die ik heb meegemaakt.

Pussy.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_46313758
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel grappig, het is altijd al zo geweest. Met vooral ajax richting feyenoord. Omdat Ajax doorgaans beter presteert. Maar nu is het een keer andersom...

En dan is het ineens niet leuk meer
Dat is kul, dat weet je ook wel. Het gros van de mensen die op Fok voetbal volgt komt zelden of nooit in de topics van andere ploegen, en zeker niet om te trollen. Ik vind het echt kwalijk dat een klein groepje trollers zo de sfeer kan verpesten.

En over het negeren: als er na de 1-0 opeens 10 man verschijnen en de eerste 2 pagina's vol met trolls staan, dat valt niet te negeren.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46313783
quote:
Nog iets wo 14 februari 2007 22:25u door Jasza
Zeg er maar bij dat ze kennelijk niet weten wat emotie tijdens een wedstrijd is.
pi_46313835
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:27 schreef Cheiron het volgende:
Dat is kul, dat weet je ook wel. Het gros van de mensen die op Fok voetbal volgt komt zelden of nooit in de topics van andere ploegen, en zeker niet om te trollen. Ik vind het echt kwalijk dat een klein groepje trollers zo de sfeer kan verpesten.
Dat kleine groepje is er altijd geweest hoor, bij Ajax Feyenoord en bij andere clubs in mindere mate.
  woensdag 14 februari 2007 @ 22:28:32 #22
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46313846
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:27 schreef golfer het volgende:

[..]


Pussy.
Volgens mij hebben jij en Doc nog wel drukkere avondjes gehad. AC Milan - Ajax kwartfinale CL ooit bijv
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_46313981
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee, maar zijn deze bans gevallen uit TR's dan?
Jorien en Leolinedance posten zelf heel trots dat ze op de TR knop gedrukt hadden.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_46314018
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:28 schreef pfaf het volgende:

[..]

Tip:
Doe dit maar niet.
Logs plaatsen mag met toestemming van diegene toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')