wat voor teringnerd ben jij??quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:06 schreef Plots het volgende:
Serieus. Die dingen meuren jongenIk krijg er nu, op het moment van typen, serieus buikpijn van.
Met het product op zich niets, wel met het woord. Het valt namelijk in de categorie "smikkelen", "smullen" en "garnituur".quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is er mis met 'boterham'?
quote:
gast, het is altijd beter dan een bak patat speciaal naar binnen werken in het OV.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:06 schreef Plots het volgende:
--heel verhaal
Exact! Kut woord.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Met het product op zich niets, wel met het woord. Het valt namelijk in de categorie "smikkelen", "smullen" en "garnituur".
Echt, als ik één van die woorden hoor, vergaat de eetlust me direct. Boterham![]()
Nouja, zolang je gewoon brood eet en geen boterham valt het met de overlast wel mee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef M_ het volgende:
Sorry![]()
Soms kan het inderdaad nogal irritant zijn, maar als ik een uur in de zelfde trein zit ga ik echt mijn brood niet netjes in mn tas laten omdat er een of andere grapjas misschien last van zou kunnen hebben![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef Maisnon het volgende:
Sukkel
help, ik ruik eten wat ik zoeen niet kan lollerbetalen, cancer gepwnd lijkt me
"cancer gepwnd"quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef Maisnon het volgende:
Sukkel
help, ik ruik eten wat ik zoeen niet kan lollerbetalen, cancer gepwnd lijkt me
Jankzak. Ik eet graag mijn boterhammen in de trein, ben geen kakker, maar eet gewoon lekker wanneer ik trek heb. Wees blij dat ik niet in je oor ga zitten smekken met een koptelefoon op mijn harses en het volume zo hard dat je het 3 coupes verder kan horenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:06 schreef Plots het volgende:
-zeikverhaal-
Waar vallen de heerlijke broodjes van de ah to go onder?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nouja, zolang je gewoon brood eet en geen boterham valt het met de overlast wel mee.
die kennen we nu welquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef Henk-Wim het volgende:
OV is voor paupers
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:06 schreef Plots het volgende:
Tief op daarmee.
Aan de mensen die in het Openbaar vervoer hun "boterham met kaas".
Tussen aanhalingstekens omdat het vaak kakkers zijn. Die zo'n ding nemen en het zo noemen: Boterham. en het niet geewoon brood noemen.
Misschien hebben jullie het zelf niet in de gaten, maar op het moment dat je je boterhamzakje uit je tas haalt,
komen alle opgehoopte gassen en geuren van het broodje vrij.
De geuren dus van een volkoren snee brood wat al enorm stink, na 3 uur in zo;n zakje te hebben gezeten.
En daarbij ook nog eens de geur van het beleg.
Serieus. Die dingen meuren jongenIk krijg er nu, op het moment van typen, serieus buikpijn van.
Dus eet het even thuis, thuis met respect voor anderen, die geen brood hebben.
+ het is ook nog eens aso.
ik denk dat het te maken heeft met je opvoeding. sommigen hebben wèl een fatsoenlijke opvoeding genoten en sommigen niet. ik denk dat jullie wel kunnen raden in welke van de twee categorieën ik jullie schat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Met het product op zich niets, wel met het woord. Het valt namelijk in de categorie "smikkelen", "smullen" en "garnituur".
Echt, als ik één van die woorden hoor, vergaat de eetlust me direct. Boterham![]()
kun je de connectie vinden TSquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:06 schreef Plots het volgende:
Tief op daarmee.
Aan de mensen die in het Openbaar vervoer hun "boterham met kaas".
Tussen aanhalingstekens omdat het vaak kakkers zijn. Die zo'n ding nemen en het zo noemen: Boterham. en het niet gewoon brood noemen.
Misschien hebben jullie het zelf niet in de gaten, maar op het moment dat je je boterhamzakje uit .....
Ik trek morgen een boterham met droge metworst uit mijn tas in de trein van zeven uur. Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
OMG, je ergeren aan het woord "boterham"!!
Ik zou salami doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik trek morgen een boterham met droge metworst uit mijn tas in de trein van zeven uur. Lijkt me leuk!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef TwyLight het volgende:
Nou, het is wel altijd zo dat mensen die een of andere "hoge" opleiding doen ook altijd hoog gaan praten alsof ze van een andere planeet komen.
Hebben we niet. En boerenmetworst past qua woord ook veel beter bij mijn hogere opleiding. Salami is voor paupers.quote:
Hoe moeilijk zou TS het wel niet hebben met het fenomeen "boterhamworst"quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hebben we niet. En boerenmetworst past qua woord ook veel beter bij mijn hogere opleiding. Salami is voor paupers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |