finallyquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef rubbereend het volgende:
VANAF NU GAAN WE ONS HIER NIET MEER MET ELKAAR BEMOEIEN EN ELKAAR UITSCHELDEN!
NIET MEER TROLLEN EN ZUIGEN!
EN NIET MEER MET ZIEKTES GOOIEN!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
Bericht van het bestuur van ajax aan Jorien: Je krijgt de groeten uit Europa
Ja ik weet wel wat je bedoeldquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef X-fi het volgende:
Duitsers en gokbedrijven ? Hint?
geweldigquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
dit was de laatste
Ik zit de hele tidj precies hetzelfde te denkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef Ereinion het volgende:
Is dit nou dat grote Werder Bremen waar iedereen zo bang voor was? Ajax speelt met 10 man, met 2 debutanten, en Bremen heeft nog geen 1 uitgespeelde kans gehad.
Doe es niet zo hysterisch, modjes horen het goede voorbeeld te geven!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef rubbereend het volgende:
Ga je ze allemaal edittenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef rubbereend het volgende:
Bericht trug van Jorien.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
dit was de laatste
+Anita.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:12 schreef TornadoDK het volgende:
Donald en vooral Roger vallen me voor 100% mee
Inderdaad, hoewel we constant onder druk staan is het nog 0-0, ajax heeft nog bijna meer schoten op doel gehad ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:12 schreef SoA-Holic het volgende:
Er wordt wel goed verdedigd moet ik zeggen.
+ Gabri.quote:
Duckhuntquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Welcome on board ''Hunt''!![]()
En daarna in de 2e helft wint ajax..quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel we constant onder druk staan is het nog 0-0, ajax heeft nog bijna meer schoten op doel gehad ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |