quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Btw..Huntelaar is geschorst!
Mja, Stam weet gelukkig wel te incasseren. Als dat nou een tackle zou zijn geweest op Donald of Anita, dan was het anders gegaan denk ik.quote:
Werder is uit vormquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Werder valt zwaar tegen zeg, die kunnen veel en veel beter..
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Btw..Huntelaar is geschorst!
10 man bedoel je?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef MaxC het volgende:
Lindenbergh
Duitsers die denken dat ze Farfan zijn
Scheidsrechter![]()
Rest van Ajax speelt aardig, alleen had Sneijder zelf moeten schieten bij die kans.
Je speelt beter met 11 man dan met Lindenbergh![]()
Ja, true.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
1e geel van Olaf was erg onterecht, DUS de rode ook.
En in de eerste 10 minuten vloo de scheids echt alseen debiel. Daarna wel ok'ig. Op die laatste actie na
Dan had Wome iig wel een kaart getrokken. Stam springt gelijk op, als je a la Diego op de grond gaat liggen krijg je een kaart, en terecht voor deze overtreding.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef gday het volgende:
[..]
Mja, Stam weet gelukkig wel te incasseren. Als dat nou een tackle zou zijn geweest op Donald of Anita, dan was het anders gegaan denk ik.
tot ie iets verkeerds zegt en zijn 2 de gele kaart krijgt , dan wordt het wel heel moeilijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:16 schreef Jasza het volgende:
Nee, die scheids moet ff gek gemaakt worden.
Gelukkig maar. Ik was in het begin even bang dat Ajax helemaal weggespeeld zou worden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Ja, lijkt erop.quote:
Tegen Werder in vorm was je nu huilend de kleedkamer ingegaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Dat is wel frappant inderdaad. Ik had altijd nog wel waardering voor hem, maar nu kan hij echt even in de stront zakkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef MaxC het volgende:
Lindenbergh
Je speelt beter met 10 man dan met Lindenbergh![]()
D'r komen nog 45 hele minuten. Ik zie het niet zitten, maar goed, ik hoop er het beste van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik was in het begin even bang dat Ajax helemaal weggespeeld zou worden.
Zei ik ook al ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Idd, maakt niet uit of de 1e terecht of onterecht is...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Panick het volgende:
Ja, true.
Maar als je die 1ste al op zak hebt is die 2de natuurlijk gewoon dom van onze supersmurf.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef sjimz het volgende:
Nu hebben we natuurlijk wel een legandarisch duo in het veld staan
Sjonnie en Anita!
Hehe, ja, dat is misschien ook weer zo ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan had Wome iig wel een kaart getrokken. Stam springt gelijk op, als je a la Diego op de grond gaat liggen krijg je een kaart, en terecht voor deze overtreding.
Of ik debiel ben weet ik niet; maar Huntelaar is voor deze wedstrijd in het UEFA-cup tournooi geschorst. Is al een poos bekend.quote:
Ja en gooien wij die Leo erin en die sprint ze eruitquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef sjimz het volgende:
Als werder slim is gaan ze die 4 mans verdediging van ze opdoeken.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:21 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Of ik debiel ben weet ik niet; maar Huntelaar is voor deze wedstrijd in het UEFA-cup tournooi geschorst. Is al een poos bekend.
He dat was mijn grapquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef sjimz het volgende:
Nu hebben we natuurlijk wel een legandarisch duo in het veld staan
Sjonnie en Anita!
Roger is te goed voor Ajax.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef BadRabbit het volgende:
RogerDie man verdient complimenten, speelt weinig maar staat er nu wel
![]()
Nee doet die niet denk ik...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben een beetje bang dat Stam ook z'n tweede gele nog gaat pakken, helemaal goed in z'n vel lijkt hij niet te zitten.
dat kan de scheids ook niet makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben een beetje bang dat Stam ook z'n tweede gele nog gaat pakken, helemaal goed in z'n vel lijkt hij niet te zitten.
Heb je gelijk in inderdaad. Maar liever dat risico, dan....ja wie eigenlijk, erin te zetten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Afgelopen weekend ook al een tik opgelopen ,dat zal nog wel meespelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Ach, om de 4 jaar (elke keer voor het WK) beginnen ze erover, en dan doen ze even streng tijdens het WK zelf en een paar maanden later is iedereen het weer vergeten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:23 schreef Blik het volgende:
met 2 benen gestrekt een tackle maken zou standaard rood moeten zijn, dat de Fifa daar eens wat aan doet...
Ik zie het probleem niet als je dan de bal raakt hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:23 schreef Blik het volgende:
met 2 benen gestrekt een tackle maken zou standaard rood moeten zijn, dat de Fifa daar eens wat aan doet...
Maar de scheids misschien welquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:24 schreef VoreG het volgende:
Stam pakt die kaart niet, hij is neit achtelijk
Die heeft problemen met het veld, echt lichtvoetig is hij niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |