Handig voor in de zomer zo'n mini vrieskast.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:36 schreef Qunix het volgende:
Hij vriest als het ware en ik kan dan niets meer doen. Aansluiten op de computer lukt niet...
Wie kan me helpen? Wat moet ik doen?
Bvd.![]()
Muzien en koud bier in 1quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Handig voor in de zomer zo'n mini vrieskast.
Nee.. Alleen windows XPquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:50 schreef TwyLight het volgende:
Heb je hem aangesloten gehad op windows vista?
Cold as ice, van Foreigner ??quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:52 schreef Qunix het volgende:
Het nummer wat op stond had ik al vaker geluisterd.
Me comp?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef TwyLight het volgende:
Druk eens ctrl - alt - delete
Me zen loopt vast hé....quote:Aansluiten op de computer lukt niet...
Nope, ff je zen aansluiten op de printer met een vga kabel en dan via windows xp run: cmd: fixmelollerzenquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:58 schreef Qunix het volgende:
Me comp?
Gozer.... Tyf op als je niet wilt helpen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nope, ff je zen aansluiten op de printer met een vga kabel en dan via windows xp run: cmd: fixmelollerzen
discriminatiequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef Qunix het volgende:
Gozer.... Tyf op als je niet wilt helpen.
Mijn zen is net een jaar oud. Dus helaas buiten de garantie denk ik (zal het even controleren).quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef _Floddertje_ het volgende:
Hoe oud is hij? Ik heb ook een Zen, gekocht bij MediaMarkt. Bij mij was er op een gegeven moment ook iets stuk, het lampje van het schermpje deed het niet meer. Ik ben ermee teruggegaan naar MediaMarkt en kreeg een compleet nieuw exemplaar. De jongen van MediaMarkt zei dat die Zens niet gerepareerd worden, dus als er echt iets mee aan de hand is, krijg je een nieuwe. Moet-ie wel nog in de garantie vallen, uiteraard.
Dat wil ik graag maar mijn computer kan niet met de Zen verbinding maken. Ik wil het zelfs formateren als het kan (liever niet maar als het echt moet dan wel).quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:41 schreef Sjonnjoop het volgende:
kun je dat nummer er ook niet afmikken en vervangen door een andere?
Ok, ik heb zelf geen Zen, maar heeft ie niet iets als emergency connect? Meestal druk je dan een knopje in terwijl je em aan je comp hangt. en werkt het alsnog.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat wil ik graag maar mijn computer kan niet met de Zen verbinding maken. Ik wil het zelfs formateren als het kan (liever niet maar als het echt moet dan wel).
Helaas is dat niet aanwezigquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:47 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Ok, ik heb zelf geen Zen, maar heeft ie niet iets als emergency connect? Meestal druk je dan een knopje in terwijl je em aan je comp hangt. en werkt het alsnog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |