Snap ook niet waarom ze dat nooit doen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:41 schreef Lady-night het volgende:
DGK-redactie ik heb een vraag, kunnen jullie de brief publiceren op de site, die brian kreeg van Radna?
Zeg dat welquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:53 schreef Elounda het volgende:
Fok heeft weer kuren hoor!
Loopt weer giganisch traag.. word er gek van.
Mijn brievenbus was dit jaar ook leeg...gedeelde smart is halve smartquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:55 schreef Brici het volgende:
amanda en natasia willen graag kaarten van wilgo en rogier
Goeie site maar wel traaaaaagggg....quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:57 schreef W-A het volgende:
Weet je wat een goede site is ? Fok.nl.
Ik ben in the house, dus het is altijd de moeite waardquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:58 schreef itsme het volgende:
Koste me 20 minuten om 2 laatste blz te lezen van vorige COS.(en achteraf nu niet de moeite waard)
![]()
Dat dacht ik nou ook: maar ik ga niet naar vol of Tien of zo, daar heb ik ook geen zin in.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:00 schreef partyyboyy het volgende:
Kut trage site! Was er maar een goed alternatief dan was ik hier allang weg
Is dat zo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:59 schreef W-A het volgende:
[..]
Ik ben in the house, dus het is altijd de moeite waard![]()
Heyquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:00 schreef partyyboyy het volgende:
Kut trage site! Was er maar een goed alternatief dan was ik hier allang weg
Ach natúúrlijk maakt dat uit!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:41 schreef Day het volgende:
Maar ik begrijp niet dat jullie nuances aan willen brengen in familieleden en wie daarin belangrijker is en wie wel of niet dronken was, dat maakt geen ruk uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |